حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو مدل های جدید ThinkPad را رسما معرفی کرد | CES 2021

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | CES، لنوو

لنوو طبق عادت چندین ساله مدل های جدید محصولات و لپ تاپ های سری ThinkPad را در نمایشگاه CES رونمایی می کند. امسال هم این برند خوش ساخت چینی با معرفی چندین مدل جدید از این سری به نمایشگاه آمده است. لپ تاپ هایی که همیشه با استقبال عمومی همراه بوده اند و رضایت کاربران را به دنبال داشته اند. لنوو چندین نوت بوک دیگر را به طور خاص در محدوده ThinkPad خود که سری تجاری و کاربران آن ها را هدف قرار می دهد ، اعلام کرد. این شرکت چهار مدل جدید از جمله ThinkPad X1 Titanium Yoga ، X1 Carbon ، X1 Yoga و X12 Detachable را اعلام کرده است. کل این مجموعه با جدیدترین پردازنده های نسل 11th vPro اینتل همراه است.

لپ تاپ های جدید لنوو :

ThinkPad X1 Titanium Yoga :

ThinkPad X1 Titanium Yoga جدیدترین و باریک ترین نوت بوک ThinkPad این شرکت است که ضخامت آن فقط 11.5 میلی متر است. لنوو ادعا می کند که در ساخت آن از تیتانیوم استفاده می کند و در مقایسه با اکثر لپ تاپ های تجاری کاملا مقاوم است. این مدل از یک فرم شکل تاشو 2 در 1 با نسبت ابعاد 3: 2 صفحه نمایش 13.5 اینچی با Dolby Vision HDR و همچنین Dolby Atmos ارائه می شود.

لنوو تیتانیوم یوگا

لنوو تیتانیوم یوگا

ThinkPad X12 Detachable :

یکی دیگر از موارد جدید معرفی شده در این سری، ThinkPad X12 Detachable است که در واقع همان فرم Microsoft Surface دارد، فقط با رنگ های سیاه و قرمز آشنا این شرکت. این یک تبلت قابل جدا شدن 12.3 اینچی است که توسط Corning Gorilla Glass محافظت می شود و با یک قلم دقیق Lenovo Precision Pen یا قلم دیجیتال Lenovo و صفحه کلید براق با نور پس زمینه ارائه می شود.

لنوو X12

لنوو X12

 

ThinkPad X1 Carbon و ThinkPad X1 Yoga :

ما دو نسخه جدید ThinkPad X1 Carbon و همچنین ThinkPad X1 Yoga داریم. لنوو می گوید که نسخه های جدید کاملاً از نو طراحی شده اند تا تجربه های کاربری بهتری با نمایشگرهای نسبت ابعاد 16:10 با ویژگی نور آبی کم و تجارب جدید ComputerVision (CVx) را با پشتیبانی از حسگرهای تشخیص حضور انسان ارائه دهند تا امنیت بیشتری داشته باشد. این ها همچنین با یک حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور ، Dolby Vision ، Dolby Atmos System Speaker و اولین لپ تاپ هایی هستند که از Dolby Voice پشتیبانی می کنند. گفته می شود که این ویژگی جدید تجربه کنفرانس بهبود یافته ای را ارائه می دهد که طبیعی تر به نظر می رسد. علاوه بر این ، X1 Carbon جدید و X1 Yoga با گزینه های 5G و 4G LTE ارائه می شوند.

لنوو X1 کربن

لنوو X1 کربن

لنوو X1 یوگا

لنوو X1 یوگا

 

در زیر مشخصات کامل این 4 مدل را می بینیم :

 

Lenovo ThinkPad 2021: Specifications

مشخصات لنوو تینک پد

مشخصات لنوو تینک پد

مشخصات لنوو تینک پد

 

لیست قیمت و زمان عرضه مدل های معرفی شده :

Modelقیمتزمان عرضه
ThinkPad X1 Titanium Yoga$1899January 2021
ThinkPad X1 Carbon$1429February 2021
ThinkPad X1 Yoga$1569February 2021
ThinkPad X12 Detachable$1149January 2021
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

خوشمان آمد
پولمان نیامد

Milad7

not bad!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی