حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۹ لپتاپ جدید لنوو تینک پد معرفی شدند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | لپ‌تاپ، لنوو

سری تینک پد لپتاپ های لنوو همیشه خواستنی‌ترین تولیدات این شرکت بوده اند. امروز ۹ لپتاپ جدید لنوو تینک پد معرفی شده که می تواند دستگاه های جالبی باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لپتاپ جدید لنوو تینک پد

لپتاپ جدید لنوو تینک پد

لپتاپ جدید لنوو تینک پد

نوو از چندین لپ تاپ جدید رونمایی کرد که البته شامل ایکس ۱ فولد، اسلیم ۷ و یوگا 5G نمی‌شود. این محصولات جدید در سری تینک پد قرار می‌گیرند. لنوو معمولا لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad خود را در فاصله CES در ژانویه و MWC در ماه فوریه، بروزرسانی می‌کند. در سال‌های اخیر تعداد بالایی لپ تاپ از سری تینک پد وارد بازار شده است و به نظر می‌رسد لنوو برای نام‌گذاری آن‌ها با مشکل مواجه است. سال گذشته شاهد ورود لپ تاپ‌های T490 و X390 به بازار بودیم و حال مدل جدید آن‌ها با نام جدیدی معرفی شده‌اند.

لنوو به تازگی لپ تاپ‌های تینک پد X13 و X13 یوگا را معرفی کرده است که البته ارتباطی با X1 Carbon و یا X1 یوگا ندارند و هردو به عنوان جایگزین X390 وارد بازار می‌شوند. این محصولات به صفحه نمایش 13.3 اینچی مجهز شده‌اند و قدرت آن‌ها را نسل دهم پردازنده‌های اینتل تامین می‌کند. کاربران می‌توانند آن‌ها را با حداکثر 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD و کارت گرافیک مستقل سفارش دهند. در حالی که تینک پد ایکس 13 در بالاترین نسخه از 32 گیگابایت رم بهره می‌برد، مدل Yoga آن در بالاترین نسخه خود دارای 16 گیگابایت رم است. لنوو ThinkPad X13 به پورت تاندربولت 3 مجهز شده؛ با این حال مدل یوگا آن فاقد این پورت است. هر دو این محصولات از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

همانند نسل گذشته، لپ تاپ‌های جدید سری X لنوو از ویژگی PrivacyGuard این شرکت بهره می‌برند که با استفاده از دوربین افراد را تشخیص می‌دهد. این قابلیت به کاربر هشدار داده و یا برای جلوگیری از امکان مشاهده محتویات نمایشگر، نور آن را کاهش می‌دهد. لنوو ThinkPad X13 Yoga را می‌توان با صفحه نمایش OLED و رزولوشن 4K سفارش داد. این محصولات از سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شوند. مدل X13 با قیمت پایه 849 دلار و مدل X13 یوگا با قیمت پایه 1099 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

لنوو علاوه بر لپ تاپ‌های سری X، محصولات سری تینک پد T را نیز بروزرسانی کرده است. جایگزین مدل T490 با نام‌های T14 و T14s و جاگزین مدل T590 با نام T15 وارد بازار می‌شوند. این محصولات که از سه ماهه دوم امسال در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، به پردازنده نسل دهم اینتل، حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD، نمایشگر 4K سفارشی و میکروفن دوگانه مجهز می‌شوند. مدل T14 و T14s از قابلیت PrivacyGuard بهره می‌برند. مدل T14 و T15 با کارت گرافیک انویدیا Geforce MX330 در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. این لپ تاپ‌های جدید از سه ماهه دوم 2020 و به ترتیب با قیمت‌های پایه 849، 1029 و 1079 دلار به فروش می‌رسند.

در نهایت به سراغ لپ تاپ‌های اقتصادی سری ThinkPad می‌رویم که شامل L13، L13 یوگا، L14 و L15 می‌شود. این محصولات از پردازنده‌های نسل دهم اینتل، گرافیک مجتمع و میکروفن دوگانه بهره می‌برند. مدل‌های L14 و L15 را می‌توان با حداکثر 2 ترابایت هارد دیسک و یا 1 ترابایت حافظه SSD سفارش داد. مدل L13 و L13 یوگا تنها با حافظه SSD وارد بازار می‌شوند. هیچ کدام از این لپ‌ تاپ‌ها قادر به پشتیبانی از تاندربولت 3 نیستند؛ با این حال از درگاه کارت حافظه microSD بهره می‌برند. مدل‌های L14 و L15 به کلیدهای اجتماعی اختصاصی مجهز شده‌اند که حضور و ترک جلسات را راحت‌تر می‌کنند.

لپ تاپ‌های L13، L13 یوگا، L14 و L15 از سه ماهه دوم امسال و به ترتیب با قیمت پایه 679، 799، 649 و 649 دلار وارد بازار می‌شوند. لپ تاپ‌های T14s، T14، X13، L14 و L15 را می‌توان با پردازنده‌های AMD Ryzen Pro 4000 سفارش داد؛ با این حال در حال حاضر لنوو تاریخ عرضه این محصولات را اعلام نکرده است. انتظار می‌رود این لپ تاپ‌ها حداکثر در سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار شوند.

نظر شما درباره لپتاپ جدید لنوو تینک پد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

مهم نیست

Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)