حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پر حجم ترین بازی های تاریخ، برای نصب این بازی ها باید قید فایل های خود را بزنید!

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | بازی

با پیشرفت تکنولوژی، کیفیت بازی ها و در نتیجه حجم آنها به شدت افزایش یافته است. اما کدام یک از این بازی ها فضای بیشتری از هارد شما را اشغال می کنند؟ برای معرفی پر حجم ترین بازی های تاریخ با ترنجی همراه باشید.

یکی از معایب کامپیوتر، نسبت به کنسول های بازی، حجم بازی های آن است. حجم بازی های کامپیوتر تقریباً 2 برابر یا بیشتر از بازی های کنسول است و دلیل آن، این است که در رایانه باید چند کیفیت مختلف از فایل های بازی را دانلود کنید(Low ، High و …) اما در کنسول بازی ها دارای یک کیفیت هستند و آن بهترین کیفیتی است که کنسول می تواند اجرا کند.

در این لیست 10 تا از حجیم ترین بازی های PC آورده شده است.

پر حجم ترین بازی های تاریخ

Deus Ex: Mankind Divided – 77GB

علاقه مندان به بازی های اول شخص و RPG بیشتر با عناوین Deus Ex آشنایی دارند. این بازی به عنوان چهارمین بازی از این مجموعه توسط Eidos Montreal ساخته و به وسیله Square Enix منتشر شد.

این بازی برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس در سال 2016 و برای macOS در سال 2017 منتشر شد. Mankind Divided یکی از معدود بازی های اکشن است که در آن سبک نقش آفرینی را با پنهان کاری ترکیب می کند در حالی که به بازیکنان امکان می دهد جنبه های خاصی از بازی را شخصی سازی کنند و حتی بر روند داستانی بازی تأثیر بگذارند. با این این تعداد انتخاب های مختلف در طول بازی، جای تعجب نیست که چرا حجم بازی زیاد شده است.

پر حجم ترین بازی های تاریخ

Middle Earth: Shadow Of War – 95GB

Middle Earth Shadow of War بدون شک یک بازی جذاب برای طرفداران فیلم ارباب حلقه ها است. بازیکنان در دنیای فانتزی Middle Earth قرار گرفته اند و نقش Talion را بازی می کنند و از همان جایی که وقایع نسخه قبلی یعنی، Shadow of Mordor تمام می شود، بازی را ادامه می دهند.
جهانی که بازی در آن تنظیم شده است بسیار قابل توجه است، با پنج منطقه نسبتاً بزرگ که همه مملو از گروههای Uruk و تعداد زیادی دشمن دیگر است.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Call Of Duty: Infinite Warfare – 101GB

Infinite Warfare در شرکت Infinity Ward ساخته و توسط اکتیویژن منتشر شده است، یکی از عناوین ناموفق سری Call of Duty است. این مجموعه تصمیم گرفت با تنظیم سیزدهمین قسمت خود در مدارهای بی حد و مرز فضا، از هنجار خود فاصله بگیرد.
همانطور که در سیر تکامل بازی های Call of Duty گفته شد، این بازی در فضای خارجی تنظیم شده و دارای محیط های جاذبه صفر است. بازیکنان به یک بسته تقویت کننده و یک قلاب مجهز شده اند که به آنها امکان می دهد در این محیط های جاذبه صفر به راحتی حرکت کنند.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Gears Of War 4 – 112.3GB

اینکه بتوانید هنگام تیراندازی از نگاه اول شخص اسلحه خود را ببینید حس و حال خود را دارد اما جذابیت خاصی در دیدن شخصیت شما از دید سوم شخص وجود دارد. Gears of War 4 یکی از معدود بازی های شوتر سوم شخص است که احساسات را کاملاً به تصویر می کشد.
داستان جذاب و مکانیک های شگفت انگیز، گیم پلی بازی را یکپارچه لذت بخش می کند. با وجود داستان زیبا و طراحی بی نظیر بازی این حجم معقول به نظر می رسد.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Call Of Duty: Black Ops III – 113GB

Call of Duty Black Ops III که یکی از عناوین محبوب این سری است، توسط Treyarch ساخته و به وسیله Activision منتشر شد. پس از انتشار در سال 2015، بازی با استقبال زیادی روبرو شد، به خصوص برای حالت زامبی که دشوار بودن آن کاملاً ثابت شده بود.
حالت چند نفره آن نیز با مجموعه ای از ده سرباز که به بازیکنان ارائه می شد، سطح بی سابقه ای از هیجان را فراهم می کرد، همه آنها دارای یک سلاح یا توانایی منحصر به فرد هستند که این بازی را نسبت به گذشته متفاوت تر می کرد.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Final Fantasy XV – 148GB

مانند نسخه های قبلی آن، نقش آفرینی و جهان باز Final Fantasy XV برای جذب بازیکنان بیش از اندازه بزرگ است، اما ترکیب های پر سر و صدا از هر چهار شخصیت و جزئیات ظریف را که با زحمت در بازی حک شده ساعت ها گیمپلی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. نسخه اصلی این بازی 85 گیگابایت است اما اضافه شدن یک بسته برای کیفیت بالا، حجم آن را به 148 گیگابایت می رساند.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Red Dead Redemption 2 – 150GB

بازی Red Dead Redemption 2 یک شاهکار دیگر از راکستار است که 8 سال بعد از نسخه اول آن در سال 2018 منتشر شد.

RDR2 برنده بیش از 175 جایزه بهترین بازی سال و دریافت کننده بیش از 250 امتیاز عالی، داستان حماسی آرتور مورگان و باند بدنام Van der Linde است که در طلوع عصر مدرن در سراسر امریکا فرار می کنند. همچنین شامل دسترسی به Red Dead Online است.
Red Dead Redemption 2 برای PC همچنین پشتیبانی از HDR، قابلیت اجرای تنظیمات صفحه نمایش با رزولوشن 4K و بالاتر، تنظیمات چند مانیتوره، پیکربندی های صفحه عریض، نرخ فریم بالاتر و موارد دیگر را ارائه می دهد، که در کنار داستان طولانی و جزئیات بالا حجم بازی را افزایش داده است.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Destiny 2: Shadowkeep – 165GB

Destiny 2 Shadowkeep یکی دیگر از بازی های جدید و پر حجم در سبک تیراندازی اول شخص است. ماه، میدان نبرد در این قسمت است. و بازیکنان هنگام جستجوی اریس مورن باید در برابر مخلوطی از دشمنان قدرتمند قرار بگیرند.
علی رغم اینکه ماه قبلاً به عنوان مکانی در این سری مورد استفاده قرار گرفته بود، این بازی دارای چندین نوآوری مانند مسابقات PvP و PvE است. افزودن مقصد، اسلحه و مصنوعات جدید نیز به تنوع بیشتر گیم پلی کمک می کند.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Call Of Duty: Modern Warfare – 175GB

با انتشار بسیاری از بازی های قابل توجه، سال 2019 سالی بود که با هیاهوی زیادی همراه شد. برای بسیاری از افراد، Call of Duty Modern Warfare یکی از این بازی های مورد انتظار بود. مبارزات انتخاباتی آن در یک محیط مدرن واقع شده است، و به دنبال اتحاد بعید بین یک افسر CIA، SAS انگلیس و جنگ شورشیان Urzikstan هنگام مبارزه با مهاجمان روسی است.
رئالیسم مشخصه اصلی این عنوان خاص است زیرا تصمیماتی که زمانی وجود نداشتند یا به طور خودکار توسط CPU گرفته می شدند، اکنون به بازیکنان واگذار می شود. Modern Warfare همچنین دارای حالت چند نفره و حالت Special Ops است.
پر حجم ترین بازی های تاریخ

Quantum Break – 178GB

این بازی شوتر سوم شخص از Remedy Entertainment و Microsoft Studios در کل 178 گیگابایت نیست؛ با به روزرسانی های منظم که مکانیک بازی را بهبود می بخشد، اندازه این عنوان از زمان انتشار در سال 2016 به طور مداوم در حال افزایش است.
Quantum Break که به عنوان تلفیقی استادانه از بازی و لایو اکشن یاد می شود، با گرافیک کم نظیر، نقشه ای که بسیاری از نویسندگان آن را دلهره آور می دانند و انبوهی از شخصیت های مختلف همراه است. سفر در زمان موضوعی است که بسیاری از آثار موفق سینما از جمله آثار کریستوفر نولان از آن پیروی می کنند. این بازی نیز با همین مضمون توانست به یکی از بهترین آثار انحصاری ویندوز و اکس باکس تبدیل شود.

نظرات و پیشنهادات شما

آیا فضای خالی کافی برای نصب این بازی های را دارید؟! می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همش که کال اف دیوتی بود

AŁɪ

Shadow of Mordor رو من دارم الان تو پیسی ولی نسخه جدیدش که تو لیسته رو ندارم،
راجب Quantum Break هم خیلی تعریف شنیدم از داستان و گرافیک خارق العادش ولی بازیش نکردم

TheFreeCritic

کلد وارو وارزون رو هم اضافه کنید

وارزون که 100 گیگ اپدیت میده یکسره هیچ
کلد وار رسما خار مادر بهینه سازی رو مورد عنایت قرار داده !!
گیم ساخته با کمپین 3 ساعته صد و خورده ای گیگ !!!
خار بهینه سازی !!

TheFreeCritic

این جاست کاز ها لامصب مپشون تموم نمیشه !!
رفتم فرودگاه هواپیما کش رفتم بلند کردم چند دقیقه دستم روی شیفت و w بود حتی نصف کامل مپ رو نرفته بود !!

Milad7

Quantum Break – 178GB 😐 😐 😐

TheFreeCritic

کوانتوم بریک گرافیکش مثل فیلمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا