حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارزان ترین کشور برای مسافرت را بشناسید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بسیاری از ایرانیان به دنبال ارزان ترین کشور برای مسافرت هستند. زیرا در سال های اخیر به دنبال افزایش نرخ ارز، قدرت سفر مردم ایران کم شده است ولی هنوز می توان به کشورهای ارزان سفر کرد. ارزان ترین کشور برای مسافرت، کشور ترکیه است که با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان به مقصدی محبوب تبدیل شده است. در ادامه به بررسی کشور ترکیه و ارزان ترین کشور برای مسافرت ایرانیان می پردازیم.

شهر استانبول یکی از شهرهای پر بازدید ترکیه

شهر استانبول یکی از شهرهای پر بازدید ترکیه

کشور ترکیه، مقصد محبوب ایرانیان

کشور ترکیه یکی از همسایگان ایران است که گردشگران زیادی از ایران به خود جذب می کند. یکی از دلایل آن این است که این کشور، ارزان ترین کشور برای مسافرت ایرانیان است. ترکیه جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. از نقاط تاریخی و خیابان های زیبا گرفته تا سواحل جذاب و تفریحات هیجان انگیز، همه و همه از دلایل توریستی بودن ترکیه هستند. ترکیه که ارزان ترین کشور برای مسافرت است شهرهای ساحلی زیبایی دارد که علاوه بر آب و هوای عالی، سفری ارزان را برای شما رقم می زنند. همچنین مراکز خرید متنوع و غذاهای خاص و خوشمزه ترکیه مانند دونر کباب، لاهماجون، پیده و مانتی از جذابیت های سفر به ترکیه هستند.

فرهنگ مردم ترکیه شبیه مردم ایران است و با فستیوال ها، سواحل گوناگون و زیبا هر سلیقه ای را به جذب می کند. در ترکیه به عنوان ارزان ترین کشور برای مسافرت، دست شما برای انتخاب هتل باز است می توانید هر هتل یا هاستلی را با هر کیفیت و قیمتی انتخاب کنید.

شما در هنگام سفر به کشور ترکیه نیازی به گرفتن ویزا و پرداخت هزینه های آن ندارید. پس با انتخاب ترکیه برای سفر، ارزان ترین کشور برای مسافرت ایرانیان را انتخاب کردید که به راحتی و بدون ویزا می توانید به آن وارد شوید.

 

شهر کاپادوکیا معروف به شهر بالن ترکیه

شهر کاپادوکیا معروف به شهر بالن ترکیه

 

سفر ارزان به ترکیه

همانطور که گفتیم ترکیه ارزان ترین کشور برای مسافرت ایرانیان است. برای سفر به ترکیه می توانید به صورت لاکچری و با هزینه زیاد سفر کنید و همچنین می توانید ارزان سفر کنید که این به انتخاب شما بستگی دارد. اصلی ترین هزینه های هر سفر خارجی، هزینه های بلیط هواپیما و اقامت است. خبر خوبی که برای شما داریم این است که می توانید با انتخاب تور ترکیه لحظه آخری از بهترین قیمت بهره‌مند شوید. روال تور لحظه آخری به این شکل است که در فاصله مدت معینی (حداکثر دو روز مانده) به بسته شدن تور، اگر سهمیه رزرو شده هر آژانسی کامل نشده باشد بسیاری از شرکت های مسافرتی با کاهش چشمگیر قیمت ها سعی در فروش این تورها دارند.

یکی از مزیت های تور لحظه آخری ترکیه این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور ترکیه ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. از معایبی که در تور لحظه آخری وجود دارد این است که ممکن است زمان کافی برای آماده شدن و مهیا کردن یک سری از کارهایتان نداشته باشید. پس لازمه تور دقیقه نودی ترکیه این است که چمدانتان آماده باشد تا با به محض اطلاع، سریعاً اقدام نمایید. با تور لحظه آخری ترکیه آژانس مسافرتی مهرپرواز این فرصت فراهم شده است تا از خدمات و تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

 

ساحل کوش آداسی از ارزان ترین شهرها برای مسافرت

ساحل کوش آداسی از ارزان ترین شهرها برای مسافرت

 

سفر به چند شهر با تور ترکیبی ترکیه

همانطور که گفتیم، ترکیه ارزان ترین کشور برای مسافرت ایرانیان است. پس شاید بخواهید به چند شهر از این کشور سفر کنید. راهکار ما برای کاهش هزینه این نوع سفرها، تور ترکیبی ترکیه است. شما می توانید در تور ترکیبی ترکیه با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به شهرهای استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، بدروم، مارماریس، آلانیا و دیدیم ترکیه تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور ترکیبی ترکیه هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ترکیبی ترکیه داشته باشید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هوایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به نام خدا افغانستان =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات