حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۱۱ پرو شاید دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را به جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه کند

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز بن گسکین در توییت خود تصویری با کیفیت از گوشی هوشمند پرچمدار آینده Xiaomi Mi 11 Pro منتشر کرد که براساس گزارش های درز شده گوشی و اسکچ‌های دستگاه ایجاد شده است. امروز اما شنیده می شود که شیائومی می ۱۱ پرو شاید دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را به جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه کند.

رندر شیائومی می ۱۱ پرو

این منبع اولین کسی بود که رندرهای دقیق آیفون X ، شیائومی می ۱۰ ، آیفون ۱۲ و بسیاری دیگر از تلفن های هوشمند را منتشر کرد، بنابراین می توان به او اعتماد کرد. اکنون وی تصریح کرد که دوربین پشتی شیائومی Mi 11 Pro از یک سنسور اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

به یاد بیاورید که شیائومی می ۱۱ دارای یک سنسور ISOCELL HMX یا (S5KHMX) سامسونگ با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل با حسگر تصویر 1/1.33 اینچی و پیکسل های 0.8 میکرونی است که قبلاً در دستگاه های دیگر شیائومی و موتورولا هم دیده شده بود.

برخی شایعات به وجود سنسور سونی IMX782 اعلام نشده اشاره دارند. که باید در خط تلفن های هوشمند Huawei P50 نیز استفاده شود. ما انتظار داریم شیائومی می ۱۱ پرو را در ماه فوریه امسال ارائه دهیم. اخیرا، معاون رئیس گروه شیائومی چانگ چنگ در Weibo پوستر تبلیغاتی منتشر کرد که نشان می دهد سری Xiaomi Mi 11 به زودی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

چندی پیش با دیدیم که نمایشگر شیائومی می ۱۱ پرو همان نمایشگر شیائومی می ۱۱ است. در اکتبر سال گذشته، شیائومی از فناوری شارژ سریع بی سیم 80W خبر داد. و ما فکر می کنیم این فناوری با می ۱۱ پرو اولین بار رونمایی خواهد شد. البته این تلفن باید از مقاومت در برابر آب برخوردار باشد و حدس می زنیم به درجه IP68 برسد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی ۱۱ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

این رندر بر اساس همون افشای چت استیشن هست که گفت سنسور شیا 50 میشه… و منابع گیر بودن که باینینگ اینطوریه یا حالت عادی پنجاه مگاپیکسلی هست…

عکسش تو همین ترنجی:

comment image

امیدوارم 200 درست باشه و توی باینینگ 50 بوده باشه…

m.b

ها تا یادم نرفته… این خوشگل تره یا 11 معمولی؟ 🤔

TheFreeCritic

وات ده ناظر خو معلومه رنگ ابی mi11 رو با دنیا عوض نمیکنم

Mahdi

۱۱ معمولی ، البته اگه مشکل گرما رو حل کنن

ali_s

ببخشید اسپم
وسط بازی پابجی بودم یهو تصویر گیر کرد کلا هیچ عکس‌العملی نشون نداد گوشی نه دکمه پاور کلا هیچی بعد هندزفری هم اون موقع یه صدامثل نویز داد بعد خود گوشی ریستارت شد یعنی اون موقع ری…. تو خودم
مشکل از چیه؟؟

ali_s

بعد آپدیتا هم کلا ریست فاکتوری نکردم

ممد بمولا

نمیدونم گوشیت چیه
اما واسه شیائومی بعد آپدیت بزرگ (می یو آی یا اندروید) باید ریست فکتوری کنی وگرنه یه سری باگ و کرش های عجیب و غریب سراغت میان

ali_s

ردمی نوت هشت پرو هست
آره کلا بعد همه آپدیتا ریست نزدم

ali_s

comment image
برنامه بازی های پلی هم سر جاش نبود جاش عوض شده بود

ali_s

comment image
آپلود اول خرابه

TheFreeCritic

بعد اپ حتما ریست فکتوری کن

ممد بمولا

امیدوارم همینکه آقای عط.ایی میگه باشه
نمیخوام سنسور سامسونگ باشه و 200 مگاپیکسل…

saeed_l

امیدوارم قیمتش زیاد ترسناک نباشه 😂👻

Mahdi

کادر دوربینش کال می۱۰لایته که ۹۰ درجه چرخوندن

Mahdi

مال

persepolis

5000 / 5000
نتایج ترجمه
HarmonyOS: هر آنچه لازم است بدانید!

در سال 2019 ، Huawei سیستم عامل هارمونی را در کنفرانس توسعه دهنده (HDC) اعلام کرد.

در 10 سپتامبر 2020 ، Huawei در کنفرانس توسعه دهندگان Huawei 2020 (HDC 2020) HarmonyOS 2.0 را با قابلیت های توزیع شده اضافی جدید از جمله گذرگاه نرم افزار ، مدیریت داده ها و امنیت معرفی کرد. هواوی همچنین یک رابط انطباقی ارائه داد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به سرعت به ده ها میلیون دستگاه و کاربر جدید دسترسی پیدا کنند.

طبق گفته هواوی ، این سیستم عامل جدید جنبه مهمی از اکوسیستم هواوی خواهد بود و طی چند سال آینده به تدریج جایگزین اکثر دستگاه های آن خواهد شد.

HarmonyOS چیست؟

HarmonyOS یک سیستم عامل توزیع شده مبتنی بر میکرو هسته است که برای ارائه تجربه کاربری جدید در تمام دستگاه ها و سناریوها طراحی شده است.

“ما در حال ورود به روزی هستیم که مردم انتظار دارند یک تجربه هوشمندانه همه جانبه را در همه دستگاه ها و سناریوها تجربه کنند. برای حمایت از این امر ، فکر کردیم که داشتن یک سیستم عامل با قابلیت های پیشرفته بین پلت فرم مهم است. ما به یک سیستم عامل احتیاج داریم که از همه سناریوها پشتیبانی کند ، در انواع مختلفی از دستگاه ها و سیستم عامل ها قابل استفاده باشد و بتواند تقاضای مشتری را برای تأخیر کم و امنیت بالا برآورده کند. “ریچارد یو مدیر عامل هواوی

HarmonyOS کاملا متفاوت از اندروید و iOS است. این یک سیستم عامل توزیع شده مبتنی بر میکرو هسته است که تجربه ای بی نقص در همه سناریوها را ارائه می دهد. این یک معماری قابل اعتماد و مطمئن است و از همکاری بی نظیر بین دستگاه ها پشتیبانی می کند. می توانید یک بار برنامه های خود را توسعه دهید ، سپس با انعطاف پذیری گسترده آنها را در طیف وسیعی از دستگاه های مختلف مستقر کنید. ریچارد یو افزود.

HarmonyOS مبتنی بر چهار ویژگی فنی است:

1. تجربه یکپارچه:

HarmonyOS یک پلتفرم ارتباطی مشترک ، مدیریت داده توزیع شده ، برنامه ریزی کار توزیع شده و لوازم جانبی مجازی ، استفاده از معماری توزیع شده و فناوری اتوبوس مجازی توزیع شده ارائه می دهد. با استفاده از HarmonyOS ، توسعه دهندگان برنامه ها مجبور نیستند با فناوری اساسی برای برنامه های توزیع شده سر و کار داشته باشند ، به آنها اجازه می دهد تا بر منطق خدمات فردی خود تمرکز کنند. توسعه برنامه های توزیع شده از همیشه آسان تر خواهد بود. برنامه های ساخته شده بر روی HarmonyOS می توانند بر روی دستگاه های مختلف اجرا شوند در حالی که یک تجربه یکپارچه و مشترک در همه سناریوها را فراهم می کنند.

2. عملکرد صاف:

HarmonyOS با یک موتور تأخیر قطعی و ارتباط بین پردازش با کارایی بالا (IPC) به چالش های کم عملکرد می پردازد. موتور تأخیر شاخص ، اولویت های اجرای کار و محدودیت های زمانی را برای برنامه ریزی قبلی تعیین می کند. منابع به وظایف با اولویت بالاتر هدایت می شوند و تأخیر پاسخ برنامه ها را 25.7 درصد کاهش می دهند. میکرو هسته می تواند عملکرد IPC را تا پنج برابر کارآمدتر از سیستم های موجود کند.

3. ایمن تر:

HarmonyOS از یک طراحی کاملاً جدید میکروکرنل استفاده می کند که امنیت بیشتر و تأخیر کم را ارائه می دهد. این میکرو هسته برای ساده سازی عملکرد هسته ، پیاده سازی هرچه بیشتر خدمات سیستم در حالت کاربری خارج از هسته و افزودن حفاظت از امنیت متقابل طراحی شده است. خود میکرو هسته فقط اساسی ترین سرویس ها مانند زمانبندی نخ و IPC را ارائه می دهد.

در طراحی میکروکرنل سیستم عامل Harmony از روشهای اعتبارسنجی رسمی برای تغییر شکل امنیت و قابلیت اطمینان در محیط اجرای مطمئن (TEE) از ابتدا استفاده شده است. روش های تأیید رسمی یک رویکرد ریاضی موثر برای تأیید صحت سیستم از منبع است ، در حالی که روش های تأیید سنتی مانند تأیید عملکرد و شبیه سازی حمله به سناریوهای محدود محدود می شوند. در مقابل ، روشهای رسمی می توانند از مدلهای داده برای تأیید اعتبار تمام مسیرهای کار نرم افزار استفاده کنند.

HarmonyOS اولین سیستم عاملی است که از تأیید رسمی در دستگاه TEE استفاده می کند و به طور قابل توجهی امنیت را بهبود می بخشد. بعلاوه ، از آنجا که میکروکرنل HarmonyOS کد بسیار کمتری دارد (تقریباً یک هزارم هسته لینوکس) ، احتمال حمله بسیار کاهش می یابد.

4. همه در یک:

HarmonyOS با پشتیبانی از IDE چند دستگاه ، تلفیق یکپارچه چند زبانه و یک کیت معماری توزیع شده ، می تواند به طور خودکار با کنترل ها و تعاملات مختلف صفحه آرایی سازگار شود و از هر دو کنترل کشیدن و رها کردن و برنامه نویسی بصری پیش نمایش پشتیبانی کند. این به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه هایی ایجاد کنند که در چندین دستگاه با کارآیی بیشتری اجرا شوند. با یک IDE چند دستگاهی ، توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را یک بار کد کنند و آنها را در چندین دستگاه توزیع کنند ، و یک اکوسیستم کاملاً یکپارچه را در همه دستگاه های کاربر ایجاد کنند.

Huawei ARK Compiler اولین کامپایلر استاتیک است که می تواند در همان سطح ماشین مجازی اندروید عمل کند و توسعه دهندگان را قادر می سازد طیف گسترده ای از زبانهای پیشرفته را در یک کد واحد در یک محیط واحد جمع کنند. Huawei ARK Compiler از ادغام ادغام شده به چندین زبان پشتیبانی می کند و بهره وری توسعه دهندگان را بسیار افزایش می دهد.

persepolis

زیست بوم

HarmonyOS 1.0 ابتدا در محصولات نمایشگر هوشمند که امسال راه اندازی می شوند ، مورد استفاده قرار می گیرد. طی سه سال آینده ، HarmonyOS در طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند از جمله پوشیدنی ها ، Huawei Vision و واحدهای اصلی ماشین شما بهینه سازی و به تدریج مورد استفاده قرار می گیرد.

جدول زمانی انتشار:

HarmonyOS 1.0 – 2019 (برای تلویزیون)
HarmonyOS 2.0 – 2020 (برای رایانه های شخصی ، ساعتهای هوشمند / مچ بند ، سیستم های داخل خودرو)
HarmonyOS 3.0 – 2021 (برای بلندگوها و هدفون های هوشمند)
HarmonyOS 4.0 – 2022 (برای عینک های VR و بیشتر)

متن باز:

هواوی قصد داشت HarmonyOS را به عنوان یک پلت فرم منبع باز در سراسر جهان راه اندازی کند. Huawei همچنین یک جامعه منبع باز و منبع باز ایجاد می کند تا از همکاری عمیق تر با توسعه دهندگان پشتیبانی کند.

زیست بوم:

Huawei قابلیت های اصلی را در زمینه هایی مانند اتصال ، دوربین و هوش مصنوعی باز کرده و به اشتراک می گذارد. این همکاری نزدیک با شرکای اکوسیستم برای ارائه برنامه ها و خدماتی است که بهترین تجربه را برای مصرف کنندگان فراهم می کند.
HarmonyOS 2.0
ورود به سیستم HarmonyOS 2.0

HarmonyOS 2.0 به طور رسمی منبع باز است و توسعه دهندگان می توانند به شبیه سازها ، بسته های SDK و ابزارهای IDE دسترسی پیدا کنند. پروژه منبع باز که به بنیاد OpenAtom اهدا شده است ، به تدریج با نسخه بتا تلفن همراه HarmonyOS که در ابتدا برای توسعه دهندگان چینی در اواخر سال 2020 برنامه ریزی شده بود ، آغاز می شود.

HarmonyOS 2.0 از نقشه راه باز و نوع دستگاه های حافظه پشتیبانی می کند:

از 10 سپتامبر 2020 – دستگاه با 128KB تا 128MB RAM (شامل دستگاه های اینترنت اشیا مانند تلویزیون های هوشمند ، پوشیدنی ها ، اتومبیل ها و موارد دیگر)
21 آوریل 2021 – دستگاهی با حافظه رم بین 128 مگابایت و 4 گیگابایت
از اکتبر 2021 – دستگاهی با بیش از 4 گیگابایت RAM

تاریخ انتشار HarmonyOS 2.0 Beta برای توسعه دهندگان:

10 سپتامبر 2020 – تلویزیون های هوشمند ، ساعت ها و واحدهای اصلی
16 دسامبر 2020 – تلفن های هوشمند

طبق گفته ریچارد یو ، مدیر عامل Huawei Consumer Business Group (CBG) ، Huawei اولین تلفن هوشمند HarmonyOS را در سال 2021 راه اندازی خواهد کرد.

وانگ چنگلو ، رئیس بخش نرم افزار Huawei Consumer Business Group (BG) ، گفت: کاربرانی که به EMUI 11 ارتقا می یابند “در اسرع وقت” از بروزرسانی HarmonyOS برخوردار می شوند. همچنین کاربران می توانند تا سال آینده (2021) دستگاه های جدید HarmonyOS را خریداری کنند.
راه اندازی توسعه دهنده HarmonyOS 2.0

در 16 دسامبر سال 2020 ، هواوی بتا تلفن همراه HarmonyOS 2.0 را برای توسعه دهندگان اعلام کرد و در همان روز هواوی همچنین استخدام آزمون HarmonyOS 2.0 را برای دستگاه های Huawei P40 ، Mate 30 و MatePad Pro در چین آغاز کرد.

در بتا دست اول معماری پایه Huawei HarmonyOS تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده است و آزمایش ویژگی های آن نشان می دهد که رابط کاربری EMUI 11 مبتنی است.

با این حال ، یکی از هواداران هوآوی اعلام کرد که این شرکت با انتشار پایدار HarmonyOS 2.0 برای دستگاه های تلفن همراه ، تغییراتی در رابط کاربری ایجاد خواهد کرد.

persepolis

هواوی پی پرو در تصاویر زنده با دوربین جلوی تصادف کرد و دوربین Leeica Periscope با ماژول Periscope Onn Themed Resource / نشت تصاویری از گوشی امیدوارکننده هواوی P 50 Pro – دستگاهی که فقط در ماه مارس باید عرضه شود. به عنوان هواوی پی 40 امضا شده اما طبق آخرین داده ها مدل پایه این سریال فقط دوربین سه گانه با سنسورهایی مانند میت 40، دستگاه با چهار سنسور خواهد داشت، بنابراین احتمال زیاد در مورد هواوی پی 40 پرو است. همانطور که دیده می شود، گوشی هوشمند یک دوربین جلوی سقوط کرده و دوربین اصلی را در یک واحد بزرگ با ماژول پریسکوپ دریافت کرد که زوم نوری صاف را فراهم می کند. البته در عکس – دور از مدل سریالی، اما فقط یک نمونه اولیه. بنابراین کالایی P 50 Pro به صورت خارجی ممکن است متفاوت باشد. اما در کل، این نشت با داده های P 50 Pro قبلی همخوانی دارد. این داده ها را یک عضو داخلی با رکورد خوب منتشر کرد: از 12 تا نشت اخیر، 7 تا تایید شده کاملا، 3 تا دیگه با نمره اعتماد 100 %. پس احتمالا در عکس نه ′′ فتوشاپ ′′

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

persepolis

تصاویر گوشی p50 pro

AŁɪ

از این رندر خوشم اومد خوبه مثل نسخه معمولی تخیلی نیست …

ramin123

50 مگاپیکسلی رو ترجیح میدم.

Taha

باحال است…

Milad7

m10 معمولی از این زیبا تر هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)