حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای گلکسی A32 5G سامسونگ طراحی آن را نشان می دهند

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بی‌شک تعداد زیادی از مردم منتظر معرفی سری گلکسی S21 از سوی کمپانی سامسونگ هستند. در این بین، اخباری منتشر شده که نشان می‌دهند که سامسونگ، درحال کار برروی یک گوشی ارزان قیمت است؛ که می‌تواند محبوبیت زیادی داشته‌باشد. یکی از این گوشی‌ها، سامسونگ گلکسی A32 5G است که ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ به حساب می‌آید. هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن منتشر نشده‌است، اما شایعات احتمال می‌دهند یک هفته بعد از سری S21 ، معرفی شود. هم‌اکنون رندرهایی از این دستگاه ارائه شده‌است که می‌توانیم طراحی آن را در رنگ‌های مختلف تماشا کنیم.

گلکسی A32 5G

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G

 

قسمت جلویی این گوشی برخلاف قاب پشتی آن از طراحی متفاوتی بهره نمی‌برد؛ دیزاینی که در خیلی از گوشی‌های جدید دیده‌ایم. قاب پلاستیکی پشت اما از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. تعداد 4 دوربین به صورت جداگانه و مانند جزایر، در قسمت بالایی قاب گنجانده شده‌اند. این طراحی به سلیقه برخی افراد، شاید از S21 هم جذاب‌تر باشد. لازم به ذکر است نوع چینش دوربین‌ها پیش از این در تلفن‌هایی نظیر ال‌جی ولوت نیز مشاهده شده‌است.

 

مشخصات لو رفته از گلکسی A32 5G

علاوه بر رندر ها، مشخصاتی نیز لو رفته است. نمایشگر 6.5 اینچی آن از نوع IPS LCD است و حسگر اثرانگشت بر روی دکمه پاور قرار دارد. تراشه این دستگاه، مدیاتک دایمنسیتی 720 بوده که همراه مودم داخلی 5G عرضه می‌شود. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی هستند که مشاهده شده‌اند.

گواهی‌نامه بلوتوث SIG

گلکسی A32 5G درحال حاضر در شایعات ظاهر شده‌است و به تازگی در پایگاه داده گواهی بلوتوث SIG هم دیده‌شد. این گواهی‌نامه اهمیت زیادی دارد، بنابراین معرفی قریب‌الوقوع این گوشی را تایید می‌کند. در این لیست، A32 5G با شماره مدل‌های SM-A326B ، SM-A326_DS و SM-B326BR-DS ظاهر شده‌است. متاسفانه غیر از نسخه بلوتوث مشخصاتی دیگری در این لیست به چشم نمی‌خورد. بلوتوث 5 مورد استفاده در این دستگاه، بسیار خوب است؛ چراکه هنوز تعدادی از گوشی‌ها از بلوتوث نسخه 4 استفاده می‌کنند.

با دریافت گواهی‌نامه بلوتوث SIG ، مشخصات دیگر نیز احتمالا طی چند روز آتی منتشر شود. این گواهی‌نامه اغلب 1 ماه قبل از معرفی تلفن‌های هوشمند ارائه می‌شود. بنابراین، معرفی A32 5G در ماه ژانویه شاید به وقوع بپیوندد. همچنین انتظار می‌رود یک نسخه 4G علاوه بر نسخه 5G این گوشی نیز معرفی شود.

 

نظر شما چیست؟ آیا این محصول برچسب قیمتی ارزانی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

یعنی ماژول نداره میتونه شیشه باشه؟

Mahdi

طراحی فوق العاده

Taha

خوشم نیومد.
حاشیه های زیاده!

ali_s

طراحیش قشنگه ولی حاشیه ها جلو😐😂
منو یاد a01 میندازه😂

Taha

😂😂👍

Yusef

سلام بچه ها وقتتون بخیر
به نطرتون مک بوک ایر M1 با قیمت ۹۰۰ دلار ارزش خرید داره؟
فقط برای کارای سبک می خوام و این که خارج از ایران قراره بخرم

TheFreeCritic

بله دوست عزیز ارزش خرید بالایی داره این محصول

Yusef

خیلی ممنونم🙏🏻

Mohammadr

جالبه
کلا از طرح بدون ماژول خوشم میاد که فکر کنم یکی از بهتریناشو همون الجی (ولوت) زد، و حالا هم در ادامه سامسونگ…

AŁɪ

پشتش 🍑، جلو 👻

Taha

😂😂 پروفایلت خیلی سمه😂

AŁɪ

آره 🤣 سم رو دستش ندیدم

Finch

حاجی برگام
ترنجی خیلی اخبارو دیر پوشش میده

سینا عطایی

سلام
شاید این خبر با کمی تاخیر منتشر شده باشه اما بالای ۹۰ درصد اخبار فناوری ما تا چند روز سریع تر از رقبای خودمون منتشر میشن، این رو کاربران ما به خوبی می دونن

Milad7

اوه اوه قشنگ سمِ خالصِ

Mahdi

طراحی خوشگلی داره ولی سخت افزار چنگی به دل نمیزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.