حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین انواع تردمیل در هایپرجیم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این یادداشت قصد داریم به وسیله‌ای ورزشی بپردازیم که امروزه به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای مورد استفاده مردم تبدیل شده است. تردمیل دستگاهی برای انجام ورزش‌های هوازی بوده و مهم‌ترین تمرین آن پیاده‌روی یا دویدن است.

شاید در نگاه اول دستگاه و کارایی ذکر شده از آن ساده به نظر برسد اما اولا نیازی به بیان ندارد که دو مادر ورزش‌ها بوده و با انجام آن تقریبا تمام اندام‌های بدن فعالیت می‌کنند و خون در رگ‌ها جریان پیدا می‌کند؛ دوما انواع تردمیل‌ جدیدی که امروزه ساخته شده‌اند، به‌نوعی یک انقلاب در این وسیله ورزشی ایجاد کرده‌اند‌ و به کمک امکانات گسترده خود قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. حال مسئله‌ دیگری به وجود آمده است؛ چرا که این انواع تردمیل جدید ذکر شده، گستردگی بسیار بزرگی داشته و سردرگمی متقاضیان خرید تردمیل را به‌همراه دارند. مسئله‌ای که با وجود استقبال فراوان مردمی که سلایق مختلفی دارند و ظهور تولیدکنندگان بسیار با سیاست‌های مختلف برای پاسخ‌گویی به این نیاز، امری طبیعی می‌باشد. قاعدتا کسانی که قصد خرید اینترنتی تردمیل را دارند، بر اساس قیمت تردمیل به‌دنبال بهترین انواع آن خواهند بود؛ اما چگونه در این گستردگی انواع تردمیل بهترین‌ها را پیدا کنند. ازاین‌رو بر آن شدیم تا در این نوشتار به حل این مسئله بپردازیم و با یک راهنمایی جامع شما را در خرید تردمیل به سمت بهترین گزینه ممکن هدایت کنیم. برای این امر به سراغ یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی کشور، یعنی فروشگاه هایپرجیم رفتیم؛ چرا که این فروشگاه بزرگ تقریبا اکثر تردمیل‌های موجود در بازار را در اختیار داشته و کمک فراوانی در آشنایی با انواع تردمیل می‌کند. برای یافتن بهترین انواع تردمیل در هایپرجیم ابتدا باید با انواع تردمیل در این فروشگاه بزرگ آشنا شد، سپس بهترین‌ها را در هر نوع یا دسته انتخاب کرد.

انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

چارت طراحی شده در فروشگاه هایپرجیم برای تردمیل، آن را به یک دسته‌بندی کلی بدون موتور و موتوردار تقسیم می‌کند. تردمیل‌های بدون موتور تنوع خاصی ندارند و تفاوت اصلی آن‌ها با نوع موتوردار در پایین بودن قیمت تردمیل و نحوه کارکردشان است که با نیروی پای خود کاربر به حرکت درمی‌آیند. اما نوع موتوردار بر اساس نحوه و مکان استفاده به دو دسته تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تقسیم می‌شود. تردمیل خانگی مزایا و معایبی نسبت به تردمیل باشگاهی دارد که برعکس همین عیوب و مزایا در مورد تردمیل باشگاهی نسبت به انواع خانگی تردمیل نیز صدق می‌کند. مهم‌ترین تفاوت تردمیل خانگی با انواع باشگاهی تردمیل در قدرت موتور و به‌‌ تبع آن ظرفیت تحمل وزن دستگاه است، که در هر دو فاکتور کمیت پایین‌تری دارد. دلیل آن نیز نامشخص بودن وزن افرادی که از تردمیل باشگاهی استفاده می‌کنند و همین طور استفاده مداوم از آن در باشگاه‌های ورزشی می‌باشد، در حالی که وزن افراد یک خانواده که قصد استفاده از تردمیل خانگی را دارند مشخص بوده و به‌دلیل کم بودن تعداد افراد استفاده‌کننده از آن، زمان زیادی را نسبت به تردمیل باشگاهی فعالیت نمی‌کند. این تفاوت واضح موجب شده تا از موتورهای DC در تردمیل‌های خانگی استفاده شود، چرا که جدا از پایین آوردن قیمت تردمیل، صدای کم‌تری دارند و با طراحی ساده‌تری نیز ساخته شده‌اند. این در حالی است که از موتورهای پرقدرت AC در اکثر انواع تردمیل باشگاهی استفاده می‌شود که هم پیچیده و پر سروصدا هستند و هم تأثیرگذار بر روی قیمت تردمیل می‌باشند. درمجموع تفاوت‌های دیگری هم بین این دو نوع تردمیل وجود دارد که در نهایت موجب تفاوت قیمت تردمیل بین آن‌‌ها و به وجود آمدن این دسته‌بندی کلی شده‌اند. اکنون فروشگاه هایپرجیم به‌دلیل تنوع فراوانی که در انوع تردمیل خود دارد و البته راحتی مشتریان خرید تردمیل چارت مربوط به تردمیل‌های خود را گسترش داده و برای هرکدام از دو نوع تردمیل خانگی و باشگاهی چند دسته‌بندی مجزا طراحی کرده است؛ بنابراین به این دسته‌بندی‌ها نیز خواهیم پرداخت تا بهترین انواع تردمیل در هایپرجیم را بر اساس هر بخش بررسی کنیم.

انواع تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم

فروشگاه هایپرجیم جدا از فروش حضوری محصولات خود، برای کاربران فضای مجازی مخصوصا مشتریان خرید اینترنتی تردمیل فروش آنلاین آن‌ها را نیز در دستور کار دارد و به همین خاطر یک وبسایت اینترنتی نیز را‌ه‌اندازی کرده است. در سایت این فروشگاه بزرگ تمام محصولات مطابق با چارت‌ طراحی شده آن بارگذاری شده‌اند. در نتیجه بخش تردمیل آن نیز بر اساس چارت ذکر شده در پاراگراف قبلی طراحی شده است. در قسمت تردمیل خانگی چند دسته‌بندی از جمله قدرت موتور، میزان تحمل وزن، کشور سازنده و قیمت تردمیل وجود دارند تا یافتن بهترین انواع تردمیل در هایپرجیم را تسریع ببخشند. در قسمت قدرت موتور 9 زیرمجموعه از قدرت 1.5 اسب بخار تا 4 اسب بخار وجود دارد که طبعا به‌لحاظ قدرت، تردمیل خانگی 4 اسب بخاری بهتر از انواع تردمیل دیگر است. میزان تحمل وزن نیز که رابطه مستقیمی با قدرت موتور دارد، بیشتر به وزن افراد خانواده بستگی داشته و نکته‌ای که به‌هنگام خرید اینترنتی تردمیل باید مورد توجه قرار بگیرد وزن سنگین‌ترین عضو خانواده است تا با خرید تردمیل تحمل‌کننده وزن او، تمام افراد خانواده بتوانند از آن استفاده کنند. دانستن کشور سازنده یک محصول می‌تواند در شناسایی آن کمک شایانی کند، چرا که بعضی از کشورها به کیفیت بالای محصولات خود معروف هستند. یکی از این کشورها تایوان می‌باشد که فروشگاه هایپرجیم نیز تردمیل‌های خانگی تولید این کشور را در انبارهای خود جای داده است، از دیگر کشورهای صاحب تردمیل خانگی در این فروشگاه بزرگ می‌توان به چین، انگلستان، کره و اسپانیا اشاره کرد. هرچند با توجه به نوسانات بازار مقدار ثابتی نمی‌توان برای قیمت تردمیل در نظر گرفت اما فروشگاه هایپرجیم برای این پارامتر هم دسته‌بندی مشخصی قرار داده است تا متقاضیان خرید اینترنتی تردمیل به‌راحتی بتوانند نیازهای خود را از یک تردمیل خانگی بر اساس بودجه خود تنظیم کنند.

انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

دسته‌بندی‌های مربوط به تردمیل باشگاهی نیز در فروشگاه هایپرجیم تقریبا مشابه همان بخش‌های تردمیل خانگی است که از جمله آن‌ها می‌توان به قدرت موتور، تحمل وزن و کشور سازنده اشاره کرد. قدرت موتور تردمیل‌های باشگاهی این فروشگاه بزرگ از 1.5 اسب بخار شروع و تا 6 اسب بخار می‌رسد. قطعا تردمیل باشگاهی 6 اسب بخاری بهترین تردمیل در این بخش خواهد بود؛ البته با توجه به تأثیر قابل توجهی که موتور بر روی قیمت تردمیل می‌گذارد می‌توان گفت که گران‌ترین آن‌ها نیز خواهد بود. تردمیل‌های باشگاهی فروشگاه‌ هایپرجیم از 150 کیلوگرم تا 200 کیلوگرم بیشینه قابل تحمل وزن داشته و باشگاه‌دارانی که قصد خرید اینترنتی تردمیل را دارند باید به این پارامتر توجه ویژه‌ای کنند. به جرئت می‌توان بهترین کشور صاحب تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم را تایوان دانست، اما از رغیب غربی و صاحب تکنولوژی آن یعنی انگلیس هم نباید گذشت، همچنین این فروشگاه بزرگ امکان خرید تردمیل ساخته شده در کشورهای چین و اسپانیا را نیز مهیا کرده است.

تنوع در قابلیت‌ها و امکانات تردمیل

اما بهترین انواع تردمیل در هایپرجیم را فقط نمی‌توان بر اساس این فاکتورها سنجید و جدا از قیمت تردمیل مهم‌ترین نکته‌ای که به‌هنگام خرید اینترنتی تردمیل باید مورد توجه قرار داد، نیازهای ما از تردمیل است. آیا ما تردمیل پرسرعتی می‌خواهیم یا قابلیت تاشوندگی انواع تردمیل برای ما مهم است؛ آیا وجود فن خنک‌کننده در خرید تردمیل ما تأثیر می‌گذارد یا وجود برنامه‌های تمرینی از پیش تعیین شده. زمانی که به خرید اینترنتی تردمیل می‌پردازیم آیا به داشتن حسگر ضربان قلب یا قابلیت اتصال به دستگاه‌های سنجش ضربان قلب توجه می‌کنیم؛ آیا نوع نمایشگر و تنظیم شیب در خرید تردمیل اهمیت دارد. آیا مسائل ایمنی مثل گیره توقف اضطراری یا وجود ضربه‌گیرهای حرفه‌ای در زمان خرید اینترنتی تردمیل مهم است یا امکاناتی مثل جایگاه لوازم همراه، پخش کننده موسیقی و شارژر. پاسخ تمام این سوالات در سایت فروشگاه هایپرجیم وجود دارد، فقط کافیست در زمان مراجعه به این وبسایت برای خرید تردمیل بر روی هر مدل کلیک کنید تا تمام خصوصیات و امکانات آن به شما نشان داده شود. ضمن آنکه راه‌های ارتباطی مشخصی نیز در این سایت پیش‌بینی شده است تا در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی و دریافت اطلاعات دیگر بتوانید از طریق آ‌ن‌ها با کارشناسان مجرب این فروشگاه بزرگ ارتباط برقرار کنید.

در نهایت برای خرید تردمیل به سایت هایپرجیم تردمیل آنلاین مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

الان با این اوضاع کرونا خیلی به درد مردم میخوره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات