حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازار موبایل دنیا در دستان سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

گوشی های سامسونگ از جمله اولین و بهترین گوشی‌های هوشمندی بودند که وارد بازار موبایل دنیا شدند. این گوشی‌ها از همان ابتدا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و به فروش خوبی نیز دست پیدا کردند. Galaxy i750 تحول عظیمی را در دنیای گوشی‌های تلفن همراه ایجاد کرد که این گوشی اولین اسمارت فون مجهز به سیستم عامل اندروید از برند سامسونگ بود.

پس از آن سامسونگ سال به سال گوشی‌های پیشرفته‌تر و مدرن‌تری را با نهایت خلاقیت و نوآوری وارد بازار کرد تا جایی که امروزه تبدیل به پر فروش ترین برند گوشی موبایل در دنیا شده و بازار موبایل را به تسخیر خود در آورده است. قطعا کیفیت اسمارتفون‌های سامسونگ نقشی چشمگیر در رسیدن به این حجم از موفقیت داشته و این کمپانی مطرح شرق آسیا توانسته پس از سال‌ها، اعتماد بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

 

قیمت یا کیفیت؟! با سامسونگ  تفاوت را احساس کنید.

قیمت گوشی های سامسونگ نیز در این فروش و محبوبیت بی‌تاثیر نیستند به طوری که می‌توانید بهترین و مجهز‌ترین اسمارت‌فون‌های دنیا را از این برند با قیمتی بی‌نهایت مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید. بعضی از گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ قابلیت‌هایی در حد پرچمداران این برند داشته و در عین حال با قیمتی کمتر در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در بازار موبایل ایران نیز برند سامسونگ از همان ابتدا به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و توانست جایگاه ویژه خود را در بین خریداران گوشی‌های موبایل هوشمند پیدا کند. امروزه نیز برند سامسونگ یکی از اولین گزینه‌ها برای خرید یک گوشی موبایل هوشمند در ایران محسوب می‌شود. این برند با امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده خود و همچنین قیمت‌های بی‌نظیرش توانسته سهم بزرگی از فروش موبایل در بازار ایران را به خود اختصاص دهد. برای تهیه گوشی های سامسونگ می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کنید ولی با توجه به شرایطی که بر دنیا حاکم شده و ویروس کرونا سبک زندگی مردم را تغییر داده است، سفارش اینترنتی می‌تواند بهترین گزینه برای خرید محسوب شود. از طرفی با خرید اینترنتی می‌توان تمامی گوشی‌های دلخواه خود را در یک مجموعه و تنها با چند حرکت دست مشاهده کرد و دیگر نیازی به اینکه ساعت‌ها و روزها در مغازه‌ها و مراکز خرید به دنبال گوشی مورد علاقه خود باشید نخواهید داشت.

 

از کدام فروشگاهای اینترنتی گوشی سامسونگ بخریم؟

یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش موبایل به صورت اینترنتی، فروشگاه اینترنتی 19کالاست. این فروشگاه با سال‌ها تجربه و فعالیت در این زمینه نیاز مردم را شناخته و بهترین‌ها و مناسب‌ترین‌ها را در اختیار خریداران قرار داده است. قیمت ارزان‌تر و بدون واسطه گوشی های موبایل 19کالا به شما برای یک انتخاب بهتر و مقرون به صرفه‌تر کمک خواهد کرد. برای بسیاری مبلغی که بابت خرید گوشی موبایل پرداخت می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردارست و به دنبال اسمارت‌فون‌هایی هستند که علاوه بر داشتن قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد نظرشان قیمت مناسبی هم داشته باشد. 19کالا برای پیدا کردن یک گوشی همراه با این مشخصات در کنار شماست.

 

اقتصادی ترین گوشی سامسونگ در فروشگاه 19کالا کدام مدل است.

در 19کالا می‌توانید بهترین‌های برند سامسونگ را با قیمتی مناسب پیدا کنید. قیمت گوشی های سامسونگ موجود در این فروشگاه اینترنتی بی‌نظیر است و اقتصادی‌ترین خرید را به شما هدیه می‌دهد. یکی از پرفروش‌ ترین‌های این برند که در بازار موبایل دنیا یکی از گوشی های خوب این برند از نظر قیمت محسوب می‌شود، گوشی سامسونگ گلکسی a11 است. این گوشی در 1 می 2020 به بازار موبایل وارد شد و با قابلیت‌های ویژه و قیمت بی‌نظیر خود به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد. اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ که برای دیدن فیلم و بازی کردن مناسب باشد می‌گردید گلکسی a11 می‌تواند یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های شما باشد. صفحه نمایش 6.4 اینچی لمسی خازنی TFT آن کیفیت بسیار خوبی داشته و از کار کردن با آن لذت خواهید برد. این صفحه نمایش چند لمسی رزولوشن 1560×720 پیکسل داشته و تراکم پیکسل در هر اینچ حدود 268 پیکسل بر اینچ است. حاشیه‌های اطراف آن نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کرده‌اند و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه حدود 81.6 درصد بوده و زیبایی خاصی را به گلکسی a11 بخشیده است.

طراحی گوشی گلکسی ای 11

به طور کلی طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی بسیار زیبا است. رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز از گلکسی a11 در بازار وجود دارند و با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. دوربین 3 گانه این گوشی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و عکس و فیلم‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند. دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز واید 28 میلی‌متری و فوکوس خودکار، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق تصویر یک مجموعه کامل برای خلق بهترین‌ها را در گلکسی a11 تشکیل داده‌اند.

باتری 4000 میلی‌آمپری این گوشی نیز یکی از مزایای خوب آن محسوب شده و شارژ گوشی را تا مدت زمان زیادی حفظ می‌کند. یک فست شارژ 15واتی نیز باتری شما را شارژ خواهد کرد که در کمتر از دو ساعت می‌تواند به طور کامل و صددرصدی گلکسی a11 را شارژ کند. از طرفی سامسونگ یک حافظه 32 گیگابایتی برای این مدل در نظر گرفته که حافظه خوبی است و می‌توانید فیلم‌ها و برنامه‌های بسیار زیادی را در آن ذخیره نمایید. گارانتی 18 ماهه کاریان همراه مهر تاییدی بر یک خرید مناسب و مطمئن است که 19کالا با خرید گلکسی a11 در اختیار شما قرار می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

19 کالا انصافا فروشگاه خوبیه قیمتاشم مناسبن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات