حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید لوازم جانبی اورجینال گوشی موبایل

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

به همان میزانی که انتخاب و خرید برند گوشی موبایل برای هر فردی اهمیت دارد، خرید لوازم جانبی باکیفیت نیز بسیار مهم است؛ اما یکی از دغدغه‌ها و مشکلاتی که اغلب مشتریان با آن مواجه می‌شوند، نبود یک فروشگاه معتبر برای تهیه و خرید لوازم جانبی گوشی است؛ متاسفانه در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراصل صدمات جبران‌ناپذیری به گوشی موبایلتان وارد می‌شود که ملزم به پرداخت هزینه زیادی برای تعمیر و تعویض گوشی خواهید شد؛ به همین منظور امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های فروش لوازم جانبی موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فروشگاه جی اس کالا یکی از برترین فروشگاه‌‍‌های لوازم جانبی موبایل است که اغلب همشهریان تهران با نام آن آشنایی دارند؛ در این مجموعه علاوه‌بر پرسنلی مجرب، باکیفیت‌ترین محصولات همراه با قیمت‌هایی بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد که متناسب با مدل گوشی خود می‌توانند این محصولات را انتخاب کنند.

همان‌طور که می‌دانید باتری گوشی و شارژر از جمله لوازمی هستند که باید در هنگام خرید به اصل بودن آن دقت کنید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این دو محصول به فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال جی اس کالا اعتماد کنید.

نکات مهم در هنگام خرید باتری موبایل

قبل از هر چیزی ابتدا بهتر است شما را با نکات مهمی که در هنگام خرید باتری موبایل باید بدان توجه داشته باشید آشنا کنیم؛ تا یک باتری اصل خریداری کنید.

باتری گوشی نیز مانند هر وسیله دیگری طول عمر محدودی دارد و پس از مدتی، براثر استفاده بیش از حد دچار خرابی می‌شود و شما باید باتری گوشی خود را تعویض کنید؛ اما مشکلی که در این میان به چشم می‌خورد، بسیاری از افراد سودجو باتری‌های تقلبی را برای فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و شما مشتریان عزیز مجددا باید به دنبال خرید باتری اصل برای موبایل خود باشید.

شکل و ظاهر بسته بندی باتری گوشی موبایل

بیشتر باتری‌هایی که در بازار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، اغلب بدون بسته‌بندی یا پک هستند؛ بنابراین اگر باتری که تهیه کردید، پک نداشت، نگران نشوید؛ زیرا داشتن پک یا بسته‌بندی، معیار صحیحی برای تشخیص اصل بودن باتری گوشی نیست؛ حتی در بسیاری از مواقع باتری‌های اورجینال بدون هیچ‌گونه بسته‌بندی به فروش می‌رسند.

تاریخ تولید باتری

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید باتری حائز اهمیت است و نباید از آن غافل شوید، تاریخ تولید باتری موبایل است؛ متاسفانه بسیاری از افراد بدون چک کردن تاریخ ساخت باتری آن را خریداری می‌کنند و پس از آن با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند؛ اگر باتری که خریداری می‌کنید اورجینال است؛ اما از تاریخ مصرف آن گذشته باشد، هیچ کیفیت و ارزشی ندارد و در مدت زمان بسیار کوتاهی مجددا باید تعویض شود؛ پس به تاریخ ساختی که در پشت باتری ثبت شده است، دقت کنید.

نکته: بهترین زمان استفاده از باتری حداقل یکسال پس از تولید است؛ در غیر این صورت باتری جوابگوی نیاز شما نیست.

شکل ظاهری باتری موبایل

شکل ظاهری باتری نیز بسیار مهم است؛ بنابراین در هنگام خرید باتری به نوشته‌های روی آن، استیکر باتری و مرتب بودن شکل ظاهری باتری دقت کنید و از خرید باتری‌های بدون تاریخ تولید، برش کج و بدون استیکر خودداری کنید؛ همچنین فراموش نکنید که از خریدن باتری‌هایی که ظاهر باد کرده دارند نیز جدا خوداری کنید؛ این باتری‌ها فاسد هستند و تاریخ انقضای آن‌ها به اتمام رسیده است.

حال که با نکات مهم در هنگام خرید باتری آشنا شدید، می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین برندهای باتری گوشی در فروشگاه جی اس کالا آشنا کنیم.

خرید باتری اصل آیفون

یکی از برندهای بسیار باکیفیت در زمینه تولید و طراحی انواع گوشی موبایل و لوازم دیجیتال، بی‌شک برند اپل است؛ اگر شما جزو طرفداران گوشی‌های آیفون هستید به طور قطع از کیفیت بالای محصولات این کمپانی مطلع هستید و می‌دانید که کلیه لوازمی که توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند، از طول عمر بالایی برخوردار هستند و سالیان طولانی برای شما کار می‌کنند؛ اما نکته‌ای که باید بدان توجه کنید این است که باتوجه به کیفیت منحصر به فرد گوشی‌های این برند، باز هم باتری آیفون دچار فرسودگی و خرابی می‌شود و پس از مدتی باید از یک فروشگاه معتبر خرید باتری اصل آیفون را انجام دهید.

گفتنی است که بدانید تمامی باتری‌هایی که در فروشگاه تخصصی جی اس کالا به فروش می‌رسند دارای اصالت کالا و 3 ماه گارانتی بی قید و شرط هستند؛ همچنین این محصول با 6 ماه ضمانت مرجوعی در اختیار شما خریداران عزیز قرار می‌گیرد.

قیمت شارژر اورجینال آیفون

یکی دیگر از لوازمی که به علت استفاده بیش از حد افراد نیاز به تعویض و خرید مجدد پیدا می‌کند، شارژر گوشی است؛ در فروشگاه تخصصی جی اس کالا کلیه لوازم جانبی اورجینالی که گوشی موبایل شما به آن احتیاج دارد، از جمله شارژر موبایل را پیدا می‌کنید.

شارژر گوشی جزو آن دسته از لوازم برقی است که در طول روز ممکن است چندین بار از این وسیله برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید؛ همچنین این وسیله به حدی ضروری و پرکاربرد است که در صورت خراب شدن، دیگر نمی‌توانید از گوشی موبایلتان استفاده کنید و برنامه‌های روزانه شما تحت تاثیر این مشکل قرار می‌گیرد.

اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید و به تازگی متوجه شدید که شارژر موبایل شما توانایی کافی برای شارژ کردن باتری موبایلتان را ندارد، به‌طور قطع باید به فکر خرید یک شارژ جدید و اورجینال برای گوشی خود باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر شارژر موردنظرتان را خریداری کنید؛ زیرا استفاده از یک شارژر خراب و قدیمی باعث صدمه به باتری موبایلتان می‌شود؛ اگر بابت قیمت شارژر اورجینال آیفون در فروشگاه جی اس کالا بخواهیم نظر دهیم باید بگوییم که این محصول در بازه بسیار معقولی قرار دارد و با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات کامل درباره قیمت شارژر موبایل آیفون ، قیمت باتری موبایل آیفون و سایر برندهای مختلف، به صفحه محصولات جی اس کالا مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

اون دوستی که می‌گفت باید به جای ترنج لاگژری، ترنج گندیده باشه( فکر کنم اسمش پویا یا پوریا باشه). الان بهترین موقع هست که بری بگی!.
comment image

Taha

اون دوستی که می‌گفت باید به جای ترنج لاگژر
ی، ترن ج گندیده باشه( فکر کنم اسمش پو یا یا پو ریا باشه). الان بهترین موقع هست که بری بگی!.
comment image

Milad7

ممنون حتما به سایتشون سر میزنیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات