حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی رنج قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت و 1 ترابایت  AData

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دهه‌های اخیر، سرعت رشد تکنولوژی به میزانی بوده که تغییرات شگرفی در زندگی بشر پدید آورده است تا آسایش و فراغی بی‌بدیل برای وی فراهم کند؛ یکی از این موارد تغییرات چشم‌گیری است که در حافظه های جانبی به وجود آمده است؛ همه ما فلاپی‌ها و سی‌دی‌های قدیمی را بخاطر داریم که نه تنها حافظه محدودی داشتند؛ بلکه با تماس با هر سطحی، به راحتی دچار خط و خش و آسیب می‌شدند و این امر گاهی حتی به پاک شدن کل حافظه نیز منجر می‌شد؛ اما امروزه با طراحی هاردهای اکسترنال 1 ترابایتی و 2 ترابایتی دیگر نگرانی برای محدودیت حافظه ذخیره‌سازی و همچنین آسیب‌های احتمالی وجود ندارد.

اکنون قصد داریم به بررسی ویژگی‌های بهترین برند هارد اکسترنال بپردازیم  و قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت و 1 ترابایت  AData را مورد ارزیابی قرار دهیم.

هارد اکسترنال ای دیتا   (AData)    

ای دیتا یکی از محبوب ترین برندهای هارد اکسترنال است که به طراحی انواع کارت‌های حافظه، فلش مموری، هاردهای اکسترنال و ماژول‌های DRAM می‌پردازد و با ارائه محصولاتی با کیفیت ایده‌آل، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. اگر بخواهیم دلیل برتری هارد اکسترنال ای دیتا و وجه تمایز آن با سایر رقبا را بیان کنیم، باید بگوییم ضد ضربه بودن و دوام بی‌نظیر این هاردها دیگر نگرانی برای آسیب‌های احتمالی باقی نمی‌گذارد. ویژگی منحصر به فردی که هارد­های AData را از سایر برندها متمایز می­کند، ضدضربه‌بودن و استحکام وصف‌ناشدنی این محصولات است که به تنهایی می‌تواند دلیل منطقی و قانع کننده‌ای برای انتخاب محصولات این برند باشد!

یکی از بهترین محصولات پرفروش این کمپانی، هارد های یک ترابایتی AData‌ است که یک حافظه نامحدود را با سرعتی باورنکردنی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ قیمت هارد اکسترنال AData در مقابل کیفیت بی‌بدیل آن یکی از مواردی است که به هنگام خرید شما را شگفت‌زده می‌کند.

یک توصیه مهم: در خرید وسایل دیجیتالی مانند هارد و کارت­های حافظه یکی از مهم‌ترین مواردی که باید بدان توجه ویژه‌ای داشته باشید، خرید از فروشگاهی است که با ارائه گارانتی معتبر، دوام و طول عمر حافظه های جانبی شما را تضمین کند؛ فروشگاه سورس کامپیوتر، تمامی محصولات خود را اعم از هاردهای اکسترنال و دیگر وسایل ذخیره‌سازی با کیفیت ایده‌آل و گارانتی معتبر به شما عزیزان عرضه می‌کند تا دیگر نگرانی برای آسیب‌دیدن هاردهای خود نداشته باشید.

در ادامه این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین مدل های هارد یک ترابایتی AData آشنا کنیم و ویژگی‌های منحصر به فرد هریک را موردبحث قرار دهیم؛ همچنین در ادامه به قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت Adata می‌پردازیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هارد اکسترنال۱ ترابایتی  ADataمدل HD 710 Pro

هارد اکسترنال ۱ ترابایتی  AData مدل HD 710 Pro نسخه به‌روز شده مدل HD 710 است که با بهره‌گیری از سنسور G Shock مقاومت بیشتری در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد؛ این هاردها از پلاستیک سیلیکونی ساخته شده‌اند که باعث افزایش امنیت این هاردها در برابر ضربه‌ می‌شود و از نفوذ گرد و غبار به داخل آن جلوگیری می‌کند.

ویژگی­های هارد اکسترنال AData با ظرفیت ۱ ترابایت مدل HD 710 Pro

  • ابعاد (طول، عرض و ضخامت): ۱۳۳، ۹۸ و ۲۱ میلی‌متر؛
  • وزن: 270 گرم ؛
  • رنگ بندی: آبی، قرمز، مشکی و زرد؛
  • پورتUSB : USB 3.1.

قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت  AData مدل HD 710 Pro

متوسط قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایتی  Adata مدل HD 710 Pro در فروشگاه کامپیوتر سورس، کمتر از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که به نسبت قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت منطقی به حساب می‌آید.

هارداکسترنال 1 ترابایت AData مدل HD725

این هاردها سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دارند و همین امر موجب تمایز آن‌ها با سایر مدل‌های این برند شده است؛ جنس بدنه این هاردها از پلاستیک است که موجب محافظت از آن در برابر ضربه و گرد و غبار می‌شود.

ویژگی­های هارداکسترنال  AData با ظرفیت ۱ ترابایت مدل AData HD725

  • ابعاد (طول، عرض و ضخامت): ‍۱۳۴، ۱۰۱ و ۲۱؛
  • وزن: ۲۲۳ گرم؛
  • رنگ‌بندی: سبز، آبی، قرمز، مشکی و زرد؛
  • پورتUSB: USB 2.0؛

قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت AData مدل HD725

متوسط قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت AData مدل  HD725 در فروشگاه کامپیوتر سورس به طور حدودی، کمتر از ۲ میلیون است.

بسیار خرسندیم که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید؛ تا این اینجا سعی کردیم تا قیمت هارد های اکسترنال با ظرفیت 1 ترابایت را مورد بررسی قرار دهیم؛ حال در ادامه مطلب قصد داریم قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت را ارزیابی کنیم و به مقایسه آن در برندهای برتر جهان بپردازیم.

قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت

هارد اکسترنال 2 ترابایت قیمت های متفاوتی دارد که این عدد به ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌ها ارتباط مستقیم دارد؛ دلیل دیگری که نمی‌توان برای قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت عدد ثابتی در نظر گرفت، این است که تغییرات ارزی در تغییرات لحظه به لحظه آن تاثیر چشم‌گیری دارد؛ اما در ادامه با مقایسه قیمت برندهای متفاوت می‌توانید یک اطلاعات تقریبی در مورد قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت به دست آوردید.

مقایسه قیمت هارد های اکسترنال 2 ترابایت در ۴ برند محبوب

قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایتی در 3 برند اَپیسر، ای دیتا و سیلیکون پاور به طور حدودی در یک بازه قیمتی قرار گرفته و کمتر از ۳ میلیون است؛ اما قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت وسترن دیجیتال با تفاوت 1 میلیونی کمتر از 2میلیون است؛ درنتیجه این هاردها نسبت به هاردهای دیگر از لحاظ قیمتی مناسب‌ترند.

چرا فروشگاه کامپیوتر سورس می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد؟

فروشگاه کامپیوتر سورس یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه پخش و فروش محصولات دیجیتال است که کلیه محصولات خود را با اصالت تمام و با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد؛ یکی دیگر از مواردی که این فروشگاه را از سایر رقبا مجزا می‌کند، قیمت بدون واسطه محصولات این فروشگاه است که نکته مهمی در انتخاب شما محسوب می‌شود؛ همچنین فروشگاه سورس برای خدمات رسانی بهتر، امکان پشتیبانی آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند در هنگام خرید با کارشناسان مجرب کامپیوتر سورس در ارتباط باشند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اگر صرفا برای افزایش حافظه میخواید هارد اکسترنال بخرید و نمیخواین زیاد حملش بهتره از نسخه های 3.5 اینچی خریداری کنید طول عمر بهتری دارن تا درایو های 2.5 اینچی

Milad7

کیفیت محصولات adata بسیار خوب ارزیابی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات