حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قطع شدن فیلترشکن ها و اختلال VPN گسترده دی ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

متاسفانه ما کاربران ایرانی بنابر محدودیت هایی که گاها داخلی و گاها خارجی است، مجبور به استفاده از فیلترشکن یا VPN هستند. در روزهای اخیر گزارش های متعددی درباره قطع شدن فیلترشکن ها و اختلال VPN گسترده دی ۹۹ داریم. همچنین تجربه کاربری ما نیز شاید یکی از ضعیف ترین نمونه ها در مدت اخیر است. همچنین پروکسی های تلگرام هم پایداری خوبی ندارند.

قطع شدن فیلترشکن ها و اختلال VPN گسترده

قطع شدن فیلترشکن

قطع شدن فیلترشکن

مدتی هست که شاهد قطع وصل شدن مکرر سرویس های فیلترشکن هستیم. این مشکلات زیادی را برای شبکه اینترنت در کشور ایجاد می کند. تلاش برای اختلال اتصال فیلترشکن ها و پروکسی ها علاوه بر باری که روی شبکه اینترنت قرار می دهد، از دسترسی کاربرانی که نیاز دارند تا IP خود را برای استفاده از سرویس های تحریم شده توسط کشورهای خارجی، تغییر دهند نتوانند این کار را انجام دهند.

حتی در صورت اتصال هم با عدم پایدای و قطع و وصل شدن فراوان باعث کلافگی عجیبی می شود. در همین حین شاهد پینگ بسیار ضعیف برای بازی های آنلاین هم هستیم. بازی کردن عناوینی همچون PUBG یا COD Mobile خیلی آزاردهنده شده است.

دقیقا مشخص نیست که دلیل این اختلال ها از کجاست اما نه تنها بر زندگی کاربرانی که مجبور به استفاده از VPN هستند تاثیر می گذارد، بلکه کاربرانی که فقط از شبکه اینترنت می خواهند استفاده کنند هم با کندی روبه‌رو هستند. به خصوص بحث پینگ که باعث می شود خیلی از سرویس ها و مشخصا بازی ها آسیب پذیرتر باشند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم با چنین مشکلی روبه‌رو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

مشخصات s21 u دوربین
comment image

Auroro

گویا طبق اطلاعات یخ جهانی 😂

میتونه رو حالت WQHD+ رفرش ریت 120 هرتز اجرا کنه

ali_s

واقعا من این دو روز دهنم سرویس شده وی پی ان ریختم هیچ کدوم کار نکرده

Auroro

Green net

Milad7

نگو نگو افتضاح شده… به زور کانکت میشن سرعتم افتضاح ….فقط شادوساکس الان خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)