حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلترشکن وصل نمی شود، پنج شنبه ۵ دی ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت، حتما بخوانید

در کشاکش گزارش های مختلف مبنی بر قطع شدن یا نشدن اینترنت موبایل در برخی استان های کشور اما موضوعی که انکارناپذیر است اختلال گسترده در عملکرد انواع فیلترشکن است. در حقیقت باید گفت فیلترشکن وصل نمی شود، پنج شنبه ۵ دی ۹۸. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قطع شدن فیلترشکن صحبت کنیم.

فیلترشکن وصل نمی شود

فروش فیلترشکن

فیلترشکن

در حال حاضر گزارش های متعددی می رسد که فیلترشکن ها کار می کنند و دسترسی کاربران به سرویس های تحریم شده از خارج و یا برخی سرویس های محدود شده از داخل مانند توییتر مختل است.

شایعات مختلفی برای این موضوع وجود دارد که سیاسی بوده و خارج موضوع ترنجی بوده اما مشخصا عدم دسترسی کاربران به سرویس هایی که از خارج برای کاربران ایرانی تحریم است، به دلیل اختلال در اتصال فیلترشکن ها می تواند زیان‌آور باشد.

شما از فیلترشکن ها استفاده می کنید؟ در حال حاضر وضعیت اتصال برای شما به چه صورت است؟ لطفا از اعلام نام خاص، آموزش اتصال یا ارایه لینک خودداری فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

مال من که وصل یکی از فیلتر شکنام

Amin B3DA

خریدنی ها وصل نمیشه خارجیا وصل میشه. از من که اینجوریه

ßÅÐ ßøy

برا من که همشون وصله 💓

Chalton

همینکه تا یه خورده میخواد شلوغ بشه بر میدارن اینترنت هارو ضعیف یا قطع میکنن نشون میده مثل س.گ از مردن ترسیدن و پایانشون نزدیکه.

Amin B3DA

همشو قبول دارم بجز دوکلمه آخرش. این ملت بخار ندارن و از بچگی با سیاست های فراوان تو مدارس و… تعلیم دیدن که برای همچین روزایی خفه بشن. و بیشترشم برا بابا مامان هامونه و اونان ک پشتشونن وگرنه نسل جوان متنفره از اینا. هرچند والدین هم زیاد نیستن. اما به هرحال اونا جنگ رو لمس کردن و اینام هرچی میشه همیشه میگن دشمن داریم دشمن داریم تا مردم بترسن و شکر کنن که اینا هستن و برده اینا بشن. و خب ته حرفم اینه حالاحالاها نمیرن. این کشور عین زمان قاجار میشه. بالاییا تو عیاشی و… هرروزم یه تیکه از مملکت میفروشن و مردم هم اگر بدونی زمانی که رضاشاه اومد تحویل گرفت مردم گوشه کوچه خیابون بودند. کارتن خواب. معتاد. جنازه. گشنه. طاعون. و خیییییییلی چیزا. تاریخ دوباره تکرار خواهد شد

worfdaki

این انقلاب به حول قوه الهی به انقلاب مهدی وصل است و چه کنیم که بعضی ها تو این دنیا این رو نمیفهمند ،به معنی واقعی کلمه نمیفهمندد

worfdaki

اولا شما دارید از نون و نمک این انقلاب میخورید بعد فحش هم میدید
دوم شما بر علیه امنیت ملی دارید اقدام میکنید و این خود یه نوع جرمه ،من میتونم شکایتتون کنم چون با این حرف دارید از آشوب گران حمایت میکنید

سوم اگر اینترنت وصل شه آشوب گران با اونا وصل میشن بد هست

چهارم این آشوب گران هستند که مثل س.گ ترسیدن و نه افراد انقلابی ،به نظرت کسی که برای این انقلاب سر داده از یه خورده بچه سوسول میترسه؟؟؟؟!!!!!!

پنجم مشکل از دولته که اینترنت ملی هنوز درست نکرده که این بدبختی ها پیش نیاد.

ßÅÐ ßøy

نکشیمون فاطی کماندو 😂😂

Milad7

من امروز مشکلی با شیلتر فکن ها نداشتم…

Milad7

برای ت ل گ ر ا م هم از شادو…..کس استفاده کنید سرعت جت

Chalton

چِیا وصل نمیشه 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)