حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا Tom Holland در نقش اصلی فیلم Uncharted ایفای نقش می کند؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | بازی، سرگرمی، سینما، فیلم

فیلم آینده Uncharted با بازی تام هالند (مرد عنکبوتی) به عنوان ناتان دریک جوان در آستانه نمایش است و برای جشن گرفتن، تیم سازنده مجموعه تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشت.

اطلاعات منتشر شده از فیلم Uncharted

آخرین نگاه به چهار تصویر فیلم جدید، از جمله یک نقشه، هلند در بسیاری از عکس ها حضور داشته و به احتمال زیاد در این فیلم ایفای نقش می کند. به آخرین عکسهای Uncharted در توییت زیر نگاهی بیندازید.

اطلاعات منتشر شده از فیلم Uncharted اطلاعات منتشر شده از فیلم Uncharted اطلاعات منتشر شده از فیلم Uncharted

فیلم Uncharted از نگاه سازندگان:

ما اخیراً با نولان نورث، صدای باورنکردنی شخصیت اصلی بازی در پلی استیشن، به گفتگو نشستیم تا درباره فیلم آینده صحبت کنیم. نورث به ما می گوید اکنون که او در پشت صحنه حضور دارد صحنه های اکشن بسیاری دارد، همچنین به ما گفت:

“من بسیار هیجان زده ام که از بازی ماجراجویی Uncharted به عنوان یک طرفدار قرار است فیلمی هیجان انگیز ساخته شود. من تا جایی که دیده ام این فیلم مانند بازی Uncharted پر ماجرا است و سبک اصلی خود را حذف کرده است.”

در مورد این فیلم می توان گفت که Uncharted شباهتی بسیاری از نظر داستانی با بازی آن ندارد و شما با داستان جدیدی از Drake که جوان تر از بازی خود است رو به رو خواهید بود. یعنی شما می توانید داستان این شخصیت را در 20 سالگی قبل از داستان بازی آن در این فیلم مشاهده کنید.

نورث (صداگذار شخصیت اصلی بازی آنچارتد) در مورد داستانی که پیرامون ماجراجویی جوانی Drake است چه نظری دارید؟

“ایده بسیار خوبی بود که ماجراهای دریک در 20 سالگی در این فیلم روایت شود تا افرادی که این بازی را تجربه کرده اند بدانند این شخصیت چه گذشته ای داشته است”

منتظر نظرات شما هستم!

ممنون از اینکه با خبر ” آیا Tom Holland’s در نقش اصلی فیلم Uncharted ایفای نقش می کند؟ ” همراه ترنجی بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره فیلم Uncharted دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اینقد از این بشر بدم میاد 😂 زدن ری دن تو اسپایدر من با این بابا

m.b

اگر به جاهای باریک نکشه، برعکس من از بیبی فیس ها خوشم میاد… مثلاً ناظر… 😁🙏🤐

Dr.Nazer

خار روانی

Milad7

بازیگر بیبی فیس و خوبیه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی