حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید انواع ترازوی صنعتی دیجیتال در فروشگاه تجهیزات

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ترازوی صنعتی یکی از مهم‌ترین انواع ترازو در صنعت توزین است. صنعت توزینی که در ابتدای راهش فقط یک یا چند ترازو را شامل می‌شد؛ ترازوهایی که حتی ممکن بود دقت خوبی هم نداشته باشند. اما با پیشرفت روزافزون تکنولوژی این صنعت نیز در کنار صنایع دیگر جان گرفت و به‌مرور زمان ترازوهای مختلفی وارد بازار شدند.

میزان گسترش صنعت توزین به‌قدری بالا رفت که جهت شناسایی بهتر و انتخاب راحت‌تر مشتریان یک دسته‌بندی کلی برای ترازوها به ‌وجود آمد. دسته‌بندی که ترازوها را به ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، ترازوی پزشکی، ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی خانگی و ترازوی آشپزخانه تقسیم می‌کند. اما این پایان کار نیست؛ چرا که گستره کاربری هر یک از این دسته‌ها بالا بوده و انواع مختلفی از هرکدام ساخته شده است. ترازوی صنعتی نیز از این قاعده مستثنا نیست و با توجه به تنوع بسیاری که دارد، می‌توان آن را به چند زیرمجموعه یا دسته تقسیم کرد. حال فروشگاه تجهیزات که بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش ترازوی دیجیتالی و حتی غیردیجیتالی دارد، قاعدتا به دلیل داشتن مشتریان فراوان و به طبع آن وجود سلیقه‌های متفاوت، اکثر انواع ترازوی صنعتی را با برندهای مختلف در انبارهای خود جای داده است تا به تمام نیازها و سلایق متقاضیان پاسخگو باشد. این موضوع تنها مشکلی که ممکن است به وجود بیاورد، سردرگمی و حتی انتخاب اشتباه یک ترازوی دیجیتالی توسط مشتریان است؛ زیرا امکان دارد مشتری به‌دلیل عدم راهنمایی‌های لازم یا ترازویی تهیه کند که نتواند نیازهایش را مرتفع کند و یا با صرف هزینه‌ای هنگفت اقدام به خرید ترازوی پیشرفته‌ای کند که بسیاری از قابلیت‌های آن برای شغل موردنظر او اضافه و بلااستفاده باشند. در نتیجه فروشگاه تجهیزات برای حل این مشکل تدابیری اندیشیده و با جذب مشاوران متخصص و ایجاد راه‌های ارتباطی متنوع و همچنین ایجاد درگاه اینترنتی و تولید محتوا سعی در راهنمایی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان داشته تا بهترین انتخاب را در خرید یک ترازوی دیجیتالی داشته باشید. لذا در راستای سلسله یادداشت‌های مربوط به بخش توزین در فروشگاه تجهیزات این متن آماده شده تا در قسمت ترازوی صنعتی ابتدا یک تعریف کلی از این نوع ترازو داشته باشد، سپس انواع ترازوی صنعتی را معرفی کند و در نهایت راهنمای خرید ترازوی صنعتی از فروشگاه تجهیزات باشد.

ترازوی صنعتی چیست

از صفت صنعتی که برای این نوع ترازوی دیجیتالی استفاده شده می‌توان به این نتیجه رسید که ترازوی صنعتی دیجیتال ابزاری است تا نیازهای توزین صنایع مختلف را مرتفع کند. با توجه به این نکته، مراکز و مشاغل استفاده‌کننده از ترازوی صنعتی را باید کسب‌وکارهایی در نظر گرفت که به نوعی با صنعت مرتبط‌اند و حرفه‌ای صنعتی دارند. از جمله این مشاغل می‌توان به مراکز بسته‌بندی، شیلات، کارخانجات، کارگاه‌ها، انبارها، مراکز بسته‌بندی، فروشگاه‌های ابزار و یراق صنعتی، شرکت‌ها و مراکز تولیدی اشاره کرد. البته بین ترازوهای این بخش در فروشگاه تجهیزات ترازوهای صنعتی-آزمایشگاهی نیز وجود دارند که کاربرد دوگانه‌ای داشته و علاوه بر مشاغل ذکر شده، در آزمایشگاه‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین تعدادی از ترازوهای مربوط به زرگری و طلاکشی نیز در این دسته‌بندی از ترازوی دیجیتالی وجود دارند که البته آن‌ها را هم می‌توان به‌ نوعی مشاغل صنعتی محسوب کرد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تمام کسب‌وکارهای ذکر شده، بالا بودن سطح مقاومت و استحکام ترازوی صنعتی دیجیتال است، زیرا محیط کاری اکثر آن‌ها خشن بوده و احتمال صدمه دیدن ترازوی دیجیتالی در محیط کاریشان بالا می‌باشد. بنابراین یک ترازوی صنعتی علاوه بر اینکه نیازهای صنایع مختلف را در حوزه کاری خود رفع می‌نماید، از استحکام بالایی نیز برخوردار است، برای همین معمولا بدنه ترازوی صنعتی دیجیتال را از استیل ضدزنگ می‌سازند و حتی برخی از آن‌ها را ضدآب و ضدگردوغبار طراحی می‌کنند، فلذا اکثر ترازوهای صنعتی دارای استاندارد حفاظتی (IP) هستند. شاخصه مهم دیگری که بسیاری از مشاغل صنعتی به دنبال آن می‌باشند و طبعا اکثر ترازوهای صنعتی نیز از آن بهره می‌برند، قابلیت قطعه‌شماری است که موجب شده تا ترازوی صنعتی گاهی اوقات تحت عنوان ترازوی قطعه‌شمار خطاب شود. برای دارا بودن این قابلیت، یک ترازوی صنعتی دیجیتال باید از دقت توزین بالایی برخوردار باشد تا با کم‌ترین خطا بتواند تعداد قطعات کوچک را محاسبه کند. برخی از انواع ترازوی صنعتی مجهز به چاپگر و پوشش کیبورد نیز می‌باشند و قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارند. تنوع در موارد استفاده، قابلیت‌ها و حتی شرکت‌های تولید کننده، خرید ترازوی صنعتی را برای شما سخت کرده است، به همین دلیل در پاراگراف بعدی به انواع ترازوی صنعتی خواهیم پرداخت تا شناخت بهتری از این محصول داشته باشد و در نهایت بهترین انتخاب را هنگام خرید ترازوی صنعتی داشته باشید.

انواع ترازوی صنعتی

تاکنون بیش از 66 مورد از انواع ترازوی صنعتی در سایت فروشگاه تجهیزات بارگذاری شده است. ترازوهایی که می‌توان آن‌ها را به چند دسته تقسیم کرد. یک دسته‌بندی کلی از ترازوی صنعتی دیجیتال را می‌توان به علمک‌دار بودن یا نبودن آن اختصاص داد، هرچند عموما انواع ترازو صنعتی را بدون علمک می‌سازند، اما هستند ترازوهایی که در این دسته‌بندی قرار دارند و علمک‌دار می‌باشند. در یک تقسیم‌بندی دیگر می‌شود ترازوی صنعتی دیجیتال را به چاپگردار و بدون چاپگر تقسیم کرد، نوع چاپگردار معمولا در فروشگاه‌های ابزار و یراق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به‌لحاظ ظرفیت و دقت بخواهیم انواع ترازوی صنعتی را دسته‌بندی کنیم، بخش‌های زیادی به وجود خواهند آمد، چرا که ترازوی صنعتی دیجیتال تنوع گسترده‌ای در این زمینه دارد و ظرفیت توزین آن از 20 گرم تا 70 کیلوگرم متغیر است، طبیعتا دقت انواع ترازوی صنعتی نیز به همین تناسب متغیر خواهد بود. اما در صورتی که از منظر تولیدکنندگان و برندهای ترازوی صنعتی قصد تقسیم‌بندی آن را داشته باشیم، ابتدا بهتر است که آن‌ها را به یک دسته‌بندی کلی ایرانی-خارجی تقسیم کرده و سپس به انواع آن‌ها بپردازیم. فروشگاه بزرگ تجهیزات در بخش ترازوی صنعتی از اکثر برندهای معتبر ایرانی و خارجی، ترازوی دیجیتال صنعتی در اختیار دارد. ازجمله برندهای ایرانی موجود در این فروشگاه می‌توان به توزین‌صدر، پند، کیا و اعتماد اشاره کرد؛ برندهای خارجی نیز شامل CAS، جادور، اکسل، AND، آدام، دیبال، ساتریو، Veit، پرزیدیوم و Super SS می‌شوند. تعدادی از انواع ترازوی صنعتی ترازوهای آویز هستند که ساختار، ظاهر و کاربردی متفاوت دارند. اکنون با توجه به نکات بیان شده، بهتر است ابتدا زمینه فعالیت خود را در نظر بگیرید، سپس نیازهای خود و قابلیت‌هایی که از یک ترازوی صنعتی دیجیتال برای رفع آن‌ها انتظار دارید، و در نهایت با در نظر گرفتن بهترین برند اقدام به خرید ترازوی صنعتی کنید.

 خرید ترازوی صنعتی

فروشگاه بزرگ تجهیزات دو شیوه یا روش کلی را برای خرید ترازوی صنعتی در اختیار مشتریان قرار داده است. یکی از طرق ذکر شده متداول‌ترین روش خرید یک ترازو دیجیتال یعنی خرید حضوری است، اما از طریق دیگری نیز می‌شود اقدام به خرید ترازوی صنعتی از فروشگاه تجهیزات کرد، و آن سفارش و خرید اینترنتی از سایت فروشگاه بزرگ تجهیزات است. روشی که امروزه بسیار مرسوم شده و توصیه به استفاده از آن نسبت به خرید حضوری ترازوی دیجیتالی بیشتر است. خرید ترازوی صنعتی از طریق ثبت سفارش و به صورت اینترنتی چندین مزیت دارد، اولا از اتلاف وقت و هزینه جهت مراجعه به فروشگاه جلوگیری می‌کند، دوما امکان بررسی دقیق و مقایسه ترازوها را فراهم می‌کند و سوما دیگر نیازی به حمل‌ونقل و جابه‌جایی ترازو از فروشگاه تا محل مورد نظر نیست، زیرا فروشگاه تجهیزات محصولات سفارش شده از جانب مشتریان را به تمام نقاط ایران ارسال می‌کند. البته در صورتی که برای خرید ترازوی صنعتی قصد مراجعه حضوری به فروشگاه تجهیزات را دارید می‌توانید از طریق آدرس درج شده در سایت نشانی آن را پیدا کنید؛ ضمن آنکه شماره تماس‌های مشاوران و کارشناسان فروشگاه تجهیزات نیز در سایت مذکور درج شده است و از این طریق نیز می‌توانید سوالات خود را پرسیده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

برای خرید انواع  ترازو  به سایت تجهیزات مراجعه نمایید:

tajhizat.co

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات