حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای “نوسازی بصری گسترده ویندوز” است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | Windows، مایکروسافت

همانطور که گفتیم مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای “نوسازی بصری گسترده ویندوز” است. این نوسازی برای نشان دادن به کاربران این سیستم عامل طراحی شده است که بگوید “ویندوز برگشته است” یا “Windows is Back”. این نظریه مطابق لیست مشاغل است که اخیراً مایکروسافت ارائه کرده است. این لیست مشاغل تبلیغات شاهد درخواست برای نقش مهندسی نرم افزار در تیم Windows Core User Experiences هستیم.

نوسازی بصری گسترده ویندوز

در اطلاعیه آمده:

“در این تیم، شما با پلتفرم اصلی ما، سرفیس و شرکت های تولیدکننده شریک ما همکاری خواهید کرد تا یک نوسازی بصری گسترده از تجارب ویندوز را ترتیب دهید و به مشتریان خود بگویید که ویندوز برگشته است و اطمینان حاصل کنید که ویندوز بهترین تجربه سیستم عامل برای مشتریان است.”

پس از اینکه چندین کاربر مشتاق ویندوز در آخر هفته این لیست مشاغل را مشاهده کردند، مایکروسافت صبح امروز بی سر و صدا ارجاعات به این “نوسازی بصری گسترده” را حذف کرد. در حالی که مایکروسافت سالهاست که به لطف سیستم Fluent Design خود، ویندوز ۱۰ را تحت بازنگری بصری قرار داده است، شایعات حاکی از آن است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای تغییرات گسترده رابط کاربری برای ویندوز است که در اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

ویندوز سنترال با نام رمز دره خورشید یا “Sun Valley” اولین بار در ماه اکتبر گزارش این تغییرات رابط کاربری را منتشر کرد. مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای بازسازی منوی Start و File Explorer و برنامه های داخلی در ویندوز ۱۰ برای مدرن سازی آنها و سازگارتر بودن رابط کاربر است. برخی از تغییرات رابط کاربر همچنین شامل به روزرسانی اسلایدر، دکمه ها و کنترل هایی است که در سراسر ویندوز و برنامه هایی که روی سیستم عامل کار می کنند یافت می شود.

مایکروسافت همچنین در تلاش است تا تجربه حالت تبلت خود را بهبود بخشد، به ویژه اینکه دستگاه هایی مانند سری Surface این شرکت بین استفاده از ماوس / پد لمسی و تعاملات مبتنی بر لمس مدیریت می شوند.

مایکروسافت در سال های اخیر در حال کار بر روی بهبود سازگاری رابط کاربری خود در سراسر ویندوز بوده است و بسیاری از موارد را می توان در ویندوز 10X مشاهده کرد. این شرکت همچنین نزدیک به یک سال پیش آیکون های جدید ویندوز ۱۰ را اریه کرد و چند ماه بعد به دنبال تغییراتی جزئی در منوی Start بود.

ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) برای دستگاه های ویندوزی با دو نمایشگر معرفی شد

همه این کارها در حالی انجام می شود که مایکروسافت علاقمندی مجدد خود به ویندوز را اعلام کرده است. مدیر سرفیس، Panos Panay در ماه اکتبر پس از تیزر برخی تغییرات اضافی UI در ویندوز 10 ، در ماه اکتبر وظیفه دیگری را برای مراقبت از ویندوز بر عهده گرفت. پس از جهش در استفاده از ویندوز به دلیل همه گیر شدن، احساس می شود مایکروسافت آماده تر از هر زمان دیگری برای تغییر سیستم عامل خود به سیستم عاملی دارای رابط کابری امیدوار کننده است، باشد.

نظر شما چیست؟ طراحی رابط کاربری ویندوز ۱۰ را دوست دارید؟ چه تغییری برای شما جذاب تر خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

الان که جدودا 4 ساله دارم با ویندوز10 کار میکنم، دیگه نمیتونم با نسحه های قبلی مثل 7 کار کنم. عالیه 10

pooria

گویا قراره سامسونگ برای لپ تاپ های جدید نمایشگر oled با قیمت مناسب در رزولوشن 1080 تولید کنه

pooria

فقط یک هفته دیگه فاصله داریم تا ces2021 ای جان

Milad7

ایولا عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)