حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش نمایشگر OLED سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ از ۵ میلیارد دلار عبور خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ

با افزایش استقبال تولیدکننده ها از پنل OLED دستگاه های خود، سامسونگ که یکی از بهترین، شناخته شده ترین و تواناترین در تولید این نوع پنل‌هاست؛ انتظار سود بالایی از شرایط فعلی دارد. طبق گزارش جدید از Omdia می بینیم که فروش نمایشگر OLED سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ از ۵ میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

فروش نمایشگر OLED سامسونگ

موسسه Omdia اخیراً گزارش جدیدی را منتشر کرده که در آن گفته شده است تولید کننده نمایشگر کره ای، در سه ماهه اول سال آینده از فروش پانل های OLED خود بیش از 5.18 میلیارد دلار خواهد بود.

این افزایش قابل توجه ۳۰ درصدی نسبت به فروش سه ماهه اول آن از سال 2019 است که به 3.975 میلیارد دلار رسیده بود. این افزایش با افزایش استفاده از پنل های OLED در تلفن های هوشمند 5G پشتیبانی می شود. برای کسانی که شاید به بحث مسلط نباشند باید بگویم که پنل های OLED نازک تر از نمونه های پیشرفته نمایشگرها هستند و باعث محبوبیت بیشتر آنها برای تلفن های هوشمند 5G می شود.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

علاوه بر این، مزایای دیگر شامل بهره وری بهتر انرژی هم در محبوبیت این پنل ها دخیل است. این مسئله به ویژه با توجه به گوشی های مجهز به 5G در مقایسه با تلفن های هوشمندی که از شبکه 4G پشتیبانی می کنند مهم است. این اهمیت به آن دلیل است که گوشی های 5G در هنگام مصرف محتوا، انرژی بیشتری را از باتری مصرف می کند.

قابل ذکر است که به دلیل معرفی سری پرجمعیت iPhone 12 انتظار می رود که پنل های OLED سامسونگ دیسپلی نیز شاهد افزایش فروش باشند. در حال حاضر، تامین کننده غول فناوری کره جنوبی حدود ۸۰ درصد از کل نمایشگرهای آیفون ۲۰۲۰ اپل را ارائه می دهد.

آنطور که Omdia می گوید، انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال 2020 حدود 62.8 درصد از کل تلفن های هوشمند با پنل OLED عرضه شود. از طرف دیگر، فقط 31.8 درصد تلفن های هوشمند با نمایشگرهای LCD وارد بازار می شوند. صنعت تلفن های هوشمند اکنون به سمت پنل های OLED متمایل شده است و از آنجا که این شرکت یکی از بزرگترین تامین کنندگان است، این افزایش فروش چندان تعجب آور نیست.

نظر شما چیست؟ شما پنل OLED را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

واقعا این فروش خوب حقشه. دیسپلی اولد هاش خیلی با کیفیته و تقریبا بیشتر براند های موبایل برای پرچمداراشون از سامسونگ دیسپلی میگیرن

Milad7

سامسونگ سلطان بی چون و چرای نمایشگرها….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)