حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش نحوه هواگیری پکیج دیواری به صورت مرحله به مرحله

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هواگیری پکیج دیواری یکی از اقدامات مهم هنگام سرویس پکیج دیواری است. در بسیاری از مواقع علت خوب کار نکردن پکیج دیواری یا گرم نکردن آن به دلیل هوا گرفتن لوله های پکیج دیواری می باشد. با هواگیری در پکیج های دیواری می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و راندمان دستگاه را بالا برد.

با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا تخصصی به نحوه هواگیری پکیج و رادیاتور بپردازیم، بنابراین تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

مراحل هواگیری پکیج دیواری و رادیاتور

هواگیری پکیج به طور معمول به هنگام نصب پکیج و با آغاز فصل سرما و روشن کردن رادیاتورها صورت می گیرد. انجام صحیح هواگیری پکیج مستلزم طی کردن مراحلی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

1.برای آغاز هواگیری ابتدا لازم است تا شیر آبگرم را باز کنید این کار برای این است که پمپ پکیج مشغول کار شود. برای جلوگیری از خیس شدن اطراف پکیج، دستمالی در زیر پمپ آب قرار دهید.

2.در ادامه پیچ مربوط به هواگیری در پکیج را شناسایی کرده و آن را باز کنید. ممکن است برای باز کردن این پیچ به آچار و پیچ گوشتی نیاز باشد. برای باز کردن این پیچ، باید آن را برخلاف عقربه های ساعت بپیچانید.

3.با باز کردن این پیچ هوای اضافی از پکیج خارج می شود. ممکن است هنگام تخلیه هوا، صداهای نامتعارف از پکیج خارج شود. پس از تخلیه هوا از پمپ بایستی پیچ را در جهت عقربه های ساعت بپیچانید و آن را در جای خود قرار دهید.

دقت داشته باشید که به هنگام هواگیری، آب تخلیه شده بسیار داغ و سوزان است بنابراین مراقب باشید تا بر روی بدن و چشم شما نریخته و باعث سوزاندن نشود.

4.پس از خارج شدن هوا از پکیج نوبت آن است که فشار پکیج را تنظیم نمایید.  فشار پکیج دیواری در حالت نرمال بایستی عدد بین 1.5 تا 2 باشد. در صورت پایین بودن فشار از این حدود پکیج به خوبی گرم نمی کند. بالاتر بودن فشار پکیج نیز به قطعات آن آسیب وارد می کند.

هواگیری پکیج دیواری امری تخصصی بوده و انجام صحیح آن بر راندمان دستگاه تاثیر ویژه ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم بر روی آموزش تعمیر پکیج کلیک نمایید.

چگونه فشار پکیج را افزایش و کاهش دهیم؟

برای افزایش فشار پکیج لازم است تا شیر پر کن دستگاه را بر خلاف عقربه های ساعت پیچانده و بعد از قرار کردن عقربه بر روی فشار مناسب آن را برخلاف عقربه های می بندیم.

در صورتی که فشار پکیج بالا باشد، برای کاهش و متعادل کردن آن لازم است بایستی شیر ورودی آب را بسته و شیر پرکن را باز می کنیم. سپس یکی از شیرهای آب گرم را باز کرده و عقربه را بررسی می کنیم تا فشار پایین بیاید. با پایین آمدن فشار، شیر پرکن و شیر آب گرم را می بندیم.

همانطور که اشاره شدن کار با پکیج دیواری به دلیل کار کردن این وسیله با گاز بسیار تخصصی بوده و پیش از اقدام به نصب و تعمیرات این وسیله لازم است تا کلیه مهارت های لازم را کسب نمایید.

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

امروزه آموزشگاه های متعددی با توجه به بازار کار عالی و درآمدزا نصب و تعمیرات پکیج دوره های نصب و تعمیرات پکیج دیواری را برگزار می نمایند. در صورتی که علاقه مند به یادگیری مباحث مربوط به پکیج دیواری هستید توصیه می کنیم در این دوره ها ثبت نام کنید، ضمن اینکه با شرکت در این دوره ها می توانید به صورت حرفه ای در بازار کار فعالیت داشته و به درآمدزایی بپردازید.

آموزشگاه برق گستران یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و کارگاهی دوره های فوق را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های پکیج دیواری در این آموزشگاه همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه توصیه می کنیم بر روی دوره آموزش نصب پکیج دیواری کلیک کنید.

سرفصل های دوره پکیج آموزشگاه برق گستران

دوره پکیج دیواری در آموزشگاه برق گستران شامل دو دوره آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج می باشد. در دوره نصب صفر تا صد نصب انواع مدلهای پکیج دیواری آموزش داده می شود. هواگیری پکیج، رسوب گیری آن، نصب مرحله به مرحله پکیج دیواری، نصب صحیح دودکش، تست کلید حداقل فشار، فلوسوئیچ، پمپ، فن، خازن و غیره آموزش داده می شود.

در دوره های تعمیرات پکیج نیز به صورت کاملا عملی و کارگاهی طریقه تعمیر و تعویض انواع قطعات پکیج دیواری (پمپ، منبع انبساط، مبدل، فلوسوئیچ و . . .) همچنین عیب یابی انواع مشکلات پکیج از قبیل: گرم نکردن پکیج، چکه کردن آب، انفجاری روشن شدن و غیره آموزش داده می شود.

مجتمع برق گستران علاوه بر دوره های پکیج دوره های متعدد دیگری برگزار می نماید. آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات موبایل، تعمیرات برد برخی از ده ها دوره برگزار شده در این مرکز آموزشی است.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی یکی از دوره های بسیار تخصصی و پرطرفدار در این آموزشگاه است که از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار می باشد. این دوره آموزشی برای کلیه علاقه مندان به تعمیرات برد و افرادی که مشغول فعالیت بوده و قصد دارند به صورت حرفه ای تعمیرات بردهای الکترونیکی را یاد بگیرند مناسب می باشد.

در دوره تعمیرات برد به صورت کاملا عملی و کارگاهی طریقه عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی از قبیل: برد آسانسور، بردهای دیجیتال، بردهای کامپیوتری و مخابراتی، بردهای صنعتی پرکاربرد، برد آیفون و غیره آموزش داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره بر روی آموزش تعمیرات برد الکترونیکی کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمائید.

همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی آموزش کاربردی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات