حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید آنلاین انواع کالای دیجیتال از فروشگاه همگامان پویا

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها کاربران برای اینکه تجربه خوبی از خرید آنلاین داشته باشند، تمایل دارند سراغ فروشگاه‌های اینترنتی‌ای بروند که سبد کالایی کاملی ارائه می‌کنند.

با توجه به فراگیرشدن روزافزون استفاده از کالاهای دیجیتال، هر کاربر خانگی یا اداری ترجیح می‌دهد همه نیازهای خود را با قیمت مناسب و ضمانت معتبر از یک فروشگاه‌ آنلاین شناخته‌شده خریداری کند. فروشگاه همگامان پویا با 22 سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه انواع کالای دیجیتال، سبد کالایی کاملی را در سایت خود ارائه می‌کند که باعث می‌شود هیچ کاربری دست خالی برنگردد!

در این مطلب بیشتر با تنوع محصولی شرکت همگامان پویا و برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی آشنا می‌شوید تا بتوانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت یک‌جا سفارش دهید. ضمن اینکه اگر امروز محصولی را خریداری کردید می‌توانید در آینده هم هر کالای دیگری که به آن مربوط بود هم سفارش دهید.

کدام‌یک از انواع کالای دیجیتال را می‌توان از همگامان پویا سفارش داد؟

سبد کالایی سایت اچ‌پویا کامل است و بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان و متخصصان این مجموعه به راحتی می‌توانید محصولات موردنظر خود یا لوازم جانبی و قطعات را سفارش دهید. عمده‌ترین مجموعه کالایی همگامان پویا شامل موارد زیر می‌شود:

شارژر دیواری

اگر در خانه یا محل کار هستید و یک یا چندین دستگاه برای شارژ کردن دارید، می‌توانید برای گوشی یا تبلت خود از انواع شارژر دیواری استفاده کنید. بهترین برندهای شارژر دیواری موجود در بازار ایران که در سایت همگامان پویا نیز عرضه می‌شوند شامل موارد زیر است:

  • شارژر دیواری انکر
  • شارژر دیواری راوپاور
  • شارژر دیواری جلیکو

 

جهت خرید شارژر دیواری انواع گوشی و تبلت با بهترین قیمت کلیک کنید

 

اسپیکر بلوتوث

با اینکه هنوز در بازار اسپیکرها دو، سه و 5 تکه به چشم می‌خورد، ولی کاربران در سال‌های اخیر بیشتر دنبال اسپیکرها بلوتوث هستند که خیلی راحت با دستگاه‌های قابل حمل مانند موبایل یا لپ‌تاپ سازگار می‌شوند. اگر دنبال این مدل اسپیکر هستید و کیفیت صدا برایتان اهمیت دارد، پس دور برندهای متفرقه را خط بکشید. مدل‌های باکیفیت اسپیکر بلوتوث از برند انکر در سایت اچ پویا به فروش می‌رسند.

 

پاور بانک

با فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌های قابل حمل نظیر گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و تبلت، نیاز دائمی به کاربران به شارژر همراه بیشتر شده است. از این رو شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند انواع پاور بانک‌های خود را با مشخصات ظاهری و فنی متنوع روانه بازار کنند. مهمترین نکته در خرید پاور بانک میزان ظرفیت دستگاه است که باید با توجه به نیاز خود آن را در نظر داشته باشید. همگامان پویا نیز مدل‌های مختلفی از برندهای زیر را به شما ارائه می‌کند:

  • پاور بانک انکر
  • پاور بانک شیائومی
  • پاور بانک راوپاور
  • پاور بانک بلکین

 

جهت خرید پاور بانک (شارژر همراه) با قیمت مناسب کلیک کنید

 

لپ تاپ

با اینکه فقط چند برند به صورت برجسته در زمینه تولید و عرضه انواع لپ تاپ در بازار فعالیت می‌کنند، ولی تنوع محصولی آنها بسیار زیاد است. کاربران با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود می‌توانند هر مدلی که می‌خواهند از شرکت‌های مطرح خریداری کنند. این روزها شاهد عرضه لپ‌تاپ هیبریدی و تبدیل شدنی هستیم که می‌توانید در حالت‌های مختلف از آنها استفاده کنید. همگامان پویا نیز در سایت خود جدیدترین مدل‌ها را از برندهای زیر عرضه می‌کند:

  1. لپ تاپ لنوو
  2. لپ تاپ ایسوس
  3. لپ تاپ ایسر

 

فروش ویژه لپ تاپ با قیمت عالی در همگامان پویا

 

تبلت

تبلت‌ها نیز مانند انواع لپ تاپ، تنوع زیادی در بازار دارند و کمپانی‌های بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند بسته به نیاز و بودجه کاربران، مدل‌های مختلفی را مشخصات فنی و قیمت متفاوت روانه بازار کنند. تبلت‌های امروزی با توجه به اضافه‌شدن کیبورد دیگر ویژگی‌های جذاب، نسبت به گذشته کاربردشان بیشتر شده است. شما می‌توانید در سایت hpooya.com مدل‌های جذابی از برند لنوو را پیدا کنید که جزو پرفروش‌ترین‌های بازار هستند.

 

اسپیکر بلوتوث

با اینکه هنوز در بازار اسپیکرها دو، سه و 5 تکه به چشم می‌خورد، ولی کاربران در سال‌های اخیر بیشتر دنبال اسپیکرها بلوتوث هستند که خیلی راحت با دستگاه‌های قابل حمل مانند موبایل یا لپ‌تاپ سازگار می‌شوند. اگر دنبال این مدل اسپیکر هستید و کیفیت صدا برایتان اهمیت دارد، پس دور برندهای متفرقه را خط بکشید. مدل‌های باکیفیت اسپیکر بلوتوث از برند انکر در سایت اچ پویا به فروش می‌رسند.

تنوع محصولات و کالاهای دیجیتال خیلی زیاد است، ولی تلاش کردیم اینجا به برخی از مهمترین محصولات و برندهای موجود در بازار اشاره کنیم. برای اینکه بتوانید خیلی راحت پیش از خرید محصولات موردنظرتان را بررسی و مقایسه کنید و گزینه‌ای که می‌خواهید با قیمت مناسب و گارانتی معتبر بخرید می‌توانید همین حالا به فروشگاه همگامان پویا سر بزنید. لیست قیمت به روز تمام کالا در سایت قابل مشاهده است تا بتوانید بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

درود بر شما ای اهالی قنات
نظر سنجی برای شما تدارک دیدیم که ممکن است خوشتان بیاید!
پس اگر دوست داشتن ان را مورد عنا یت قرار دهید!
کدام یک از برند های لپ تاپ را تولید کننده بهتری چه از نظر کیفیتی و چه از نظر کمیتی میدانید!
ایسوس، ایسر، گیگابایت، اپل، هواوی، msi،مایکروسافت و یا…

Milad7

ممنون ی سر به فروشگاهشون میزنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات