حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انیمیشن Soul : جادوی پیکسار و دیزنی

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سرگرمی، سینما، فیلم

انیمیشن Soul عنوان جدیدی در ژانر درام، ماجراجویانه و فانتزی به کارگردانی پیت داکتر و ساخت مشترک پیکسار و دیزنی است که در تاریخ 4 دی 1399 منتشر شد. جیمی فاکس ، تینا فی ، فیلیسیا راشد ، دیوید دیگز ، آنجلا باست ، گراهام نورتون ، راشل هاوس ، آلیس براگا ، ریچارد ایواده صداپیشگی این انیمیشن جذاب رو به عهده دارند.

انیمیشن Soul

اولین بار انیمیشن“Soul”در جشنواره فیلم لندن در تاریخ 20 مهر 99 اکران شد. ابتدا قرار بود برای اکران سینمایی در نظر گرفته شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین در دیزنی پلاس منتشر شد. این انیمیشن از چند جهت مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

اجازه بدهید ابتدا تریلر انیمیشن Soul را با هم ببینیم:

 

 

داستان انیمیشن:

soul داستان معلم گروه موسیقی میان سال و متوسط ​​مدرسه ای به نام جو گاردنر را روایت می کند که مدتها آرزوی پخش موسیقی جاز روی صحنه را در سر داشت. برای اجرای مراسم افتتاحیه در مدرس ای که کار میکند به جو پیشنهاد شد.اما با اینکار امنیت شغلی جو پایین میاید و او باید یک پله عقب تر باشد.خوشبختانه یک نوازنده ی محلی از جایگاه خوبی در گروه خود برخودار است،جو پس از تحت تأثیر قرار دادن موسیقیدانان در یک تمرین به موفقیتی که تمام عمر انتظار داشته است دست پیدا می کند.

جو که به سختی می توانست هیجان خود را مهار کند درحال بازگشت به خانه بود،یکدفعه به چاهی سقوط میکند و راهی بیمارستان میشود.الان مشکلی بزرگ برای جو به وجود آمده،روح جو از بدنش خارج شده و در نوعی برزخ زندگی بعد مرگ گیر افتاده اما جو آماده ی مرگ نیست.بنا براین جو خود را در مکانی معروف به نام The Great Before میبیند. مکانی که در آن روح‌ها رشد می‌کنند و پیش از انتقال به جسم نوزادان تازه متولد شده، شور و اشتیاق برای زندگی پیدا می‌کنند!جو برای بازگشت به زمین باید بر روی یک روح کار کند. غافل از اینکه آن روح پس از سال‌ها ماندن در آنجا، دیدش نسبت به زندگی عوض شده و درکی از مفاهیم زندگی ندارد! این در حالی است که جو تنها راه نجات خود را تغییر آن می‌داند.

برخلاف برخی از انیمیشن های قبلی پیکسار، در صحنه Soul تفاوت نادرستی بین صحنه های مخصوص کودکان و والدین آنها وجود دارد. هم اکنون این انیمیشن در دیزنی پلاس در حال پخش است.

آیا روح پیکسار و دیزنی را دیدید؟ نظر شما درباره انیمیشن Soul چییست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

واقعاً انیمیشن خوبیه و تونسته نظر منتقدان رو جلب بکنه …
الان تو سرویس دیزنی پلاس قابل مشاهدس

Milad7

بد نیست برای یک بار دیدن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی