حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با یک پاورپوینت حرفه‌ای، ارائه جذاب‌تری داشته باشید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پاورپوینت یکی از مجموعه نرم افزارهای آفیس است که محبوبیت بسیاری دارد. چرا؟ زیرا با کمک آن می‌توان پروژه‌ها، آموزش و ارائه خود را در قالب اسلاید شو ارائه داد. بیشتر افراد در محیط‌های آموزشی با این نرم‌افزار کار می‌کنند. اما متاسفانه قالب‌های آماده نرم افزار پاورپوینت به خودی خود، جوابگوی تنوع نیازهای ما نیستند از طرفی ساخت قالب پاورپوینت نیازمند هنر، خلاقیت و زمان زیاد است.

از آنجایی که زمان در حال حاضر اهمیت بالایی دارد و همه افراد هنرمند و خلاق نیستند، باید راهکاری ارائه شود. تهیه و دانلود قالب آماده پاورپوینت، اولین و بهترین راهکار محسوب می‌شود. با داشتن مجموعه قالب‌های آماده می‌توان بدون دغدغه به اصل مطلب پرداخت و پروژه‌ای درخور موضوع ارائه کرد. این قالب آماده پاورپوینت را از کجا پیدا کنیم؟

قالب آماده پاورپوینت را از جی اف ایکس دانلود بخواهید

احتمالا اولین راهکار، جستجو در گوگل برای قالب آماده پاورپوینت است. اما پیشنهاد ما به شما این است که از این روش استفاده نکنید. چرا؟ زیرا زمان زیادی صرف جستجو خواهید کرد و احتمالا در نهایت قالب آماده پاورپوینت موردنظرتان را پیدا نمی‌کنید. پس چه کنید؟ سری به وبسایت جی اف ایکس دانلود بزنید و با اشتراک یک ماهه به بانک اطلاعاتی گرافیکی این مجموعه متصل شوید. بیش از 6000 مطلب آموزشی و منبع گرافیکی منتظر شما هستند. پس فرصت را از دست ندهید. کیفیت این قالب‌های آماده پاورپوینت در این وبسایت بسیار بالاست و توسط متخصصین و هنرمندان خلاق تهیه شده است.حتما از بخش دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای بازدید نمایید.

برای آموزش نرم افزارهای گرافیکی نیز می‌توانید روی جی اف ایکس دانلود حساب کنید

بله تعجب نکنید. این مجموعه علاوه بر داشتن قالب آماده پاورپوینت، موکاپ‌های لایه باز فتوشاپ و لایه‌های آماده افتر افکت، بزرگترین منبع آموزش گرافیک محسوب می‌شود. یکی از بهترین آموزش‌های گرافیکی در این وبسایت آموزش فتوشاپ است. با کمک این نرم افزار می‌توانید عکس‌هایتان را روتوش کنید، نور پس زمینه را تغییر دهید، لوگو اضافه کنید و با دنیای هنر دیجیتال آشنا شوید.

فتوشاپ اولین و پایه‌ای‌ترین نرم افزار مورد نیاز شما خواهد بود. لزومی ندارد حتما عکاس باشید و برای فعالیت‌های حرفه‌ای از آموزش فتوشاپ کمک بگیرید. بلکه برای روتوش عکس‌های خانوادگی نیز گاهی فتوشاپ بهترین راه حل است. ضمن اینکه نیازی نیست هزینه گزافی را صرف آموزش‌های حرفه‌ای آموزشگاه‌ها کنید. آموزش فتوشاپ فارسی در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته در جی اف ایکس دانلود وجود دارد و با اشتراک یک ماهه دسترسی به تمام آموزش‌ها امکان‌پذیر است. به این ترتیب مرحله به مرحله و در خانه آموزش ببینید. بدون هزینه برای رفت و آمد و حضور در کلاس‌های آموزشگاهی حرفه‌ای شوید.

آموزش افتر افکت، گام بلندی برای حرفه‌ای‌تر شدن

احتمالا شما هم با انیمیشن‌هایی که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شوند، آشنا شده باشید. این انیمیشن‌های کوتاه گاهی بهتر و قوی‌تر از تیزرهای تلویزیونی کاربرد دارند. تمام این موارد کارتونی با نرم افزار افتر افکت ساخته می‌شوند. تصاویر دو بعدی، ایجاد جلوه‌های ویژه، ساخت انیمیشن و بسیاری از فن‌های تصویر متحرک با کمک افتر افکت امکان‌پذیر است. پس باید به این نرم‌افزار که از مجموعه ادوبی است بیشتر اهمیت داده شود.

آموزش افتر افکت دومین گام بعد از فتوشاپ است که شما را از سایر گرافیستان متمایز می‌کند. در حال حاضر که فرصت‌های شغلی بسیاری به تسلط بر افتر افکت وابسته‌اند می‌توانید شما هم آموزش حرفه‌ای ببینید. حتی می‌توانید با آموزش افتر افکت برای خودتان کسب و کار راه‌اندازی کنید و تبلیغات فضای مجازی را به دست بگیرید. بی‌نظیر است. این آموزش نیز به همراه پریمیر در مجموعه جی اف ایکس دانلود وجود دارد. اما آموزش پریمیر الزامی است؟

شاید شما هم خاطرتان باشد فیلم‌های عروسی قدیم با چه کیفیتی تدوین می‌شدند. به مرور زمان و با پیشرفت علم، تدوین هم پیشرفت کرد. در حال حاضر با کمک آموزش پریمیر می‌توانید تدوین حرفه‌ای و سریع داشته باشید. خروجی فیلم در این نرم‌ افزار در تمام …. ها قابل استفاده است. پس از ما می‌شنوید دست روی دست نگذارید و همین حالا اشتراک یک ماهه جی اف ایکس دانلود را تهیه کنید. سابقه 10 ساله این مجموعه تضمینی بر عملکرد و جلب رضایت شما محسوب می‌شود

www.gfxdownload.ir

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات