حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11 Pro چه زمانی معرفی خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز وقتی شیائومی می ۱۱ با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد، حتی تا پس از اتمام مراسم مرتب فضاهای مختلف خبری را چک می کردم که ببینم آیا واقعا می ۱۱ پرو معرفی نشد یا من معرفی اش را از دست دادم 😅. حقیقت این است که شیائومی در یک حرکت جالب فقط ۱ موبایل را در مراسم خود رونمایی کرد. پیش از دیده بودیم که وان پلاس هم برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ فقط یک موبایل یعنی OnePlus 8T را رونمایی کرد و خبری از مدل پرو نبود. در بازاری که خانواده های پرچمدار حتی ۴ عضوی شده اند (مانند پرچمدارهای هواوی، سامسونگ یا آیفون ۱۲) اما ارایه فقط ۱ موبایل روی صحنه کمی عجیب است. البته من شخصا این را می پسندم اما واقعا سوال است که شیائومی Mi 11 Pro چه زمانی معرفی خواهد شد؟ یا اینکه اصلی شیائومی می ۱۱ پرو در کار هست یا نه!

شیائومی Mi 11 Pro

همانطور که گفتیم شیائومی روز گذشته یعنی ۸ دی ۹۹ در یک رویداد مجازی در چین از گوشی Mi 11 رونمایی کرد. این اولین گوشی هوشمندی است که از جدیدترین کوالکام Snapdragon 888 بهره می برد.

این دستگاه با یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سنسور، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز AMOLED، مشخصات شارژی رده بالا و همچنین یک طراحی به روز شده ارائه می شود. همچنین رابط کاربری MIUI 12.5 هم همراه با آن معرفی شد.

با این حال، شیائومی در این رویداد از Mi 11 Pro رونمایی نکرد. اکنون، یک گزارش جدید در اینترنت منتشر شده است که به تاریخ احتمالی معرفی شیائومی می ۱۱ پرو می پردازد. خب این یعنی که باید یک مدل پرو هم در جریان باشد، درسته است؟

رابط کاربری MIUI 12.5

رابط کاربری MIUI 12.5

به ادعای “ایستگاه گفتگوی دیجیتال” در Weibo شاید این شرکت گوشی شیائومی Mi 11 Pro را پس از جشنواره بهار در چین رونمایی می کند. این یعنی جایی پس از ۲۴ بهمن ۹۹ (یا ۱۲ فورویه ۲۰۲۱) که یعنی تقریبا یک ماه و نیم تا ۲ ماه دیگر.

به هر حال ما هنوز تاریخ دقیق معرفی را نداریم. همچنین مشخصات مدل پرو هنوز مشخص نیست اما با توجه به اینکه دوربین پریسکوپی در مدل عادی وجود ندارد، انتظار داریم این دوربین از یک دوربین پریسکوپی بهره ببرد. شیائومی Mi 11 Pro می تواند دارای یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض نیز باشد. احتمالاً از نظر مشخصات نمایشگر مشابه Mi 11 باشد.

اگر مشخصات شیائومی می ۱۱ را از یاد برده اید باید بگویم که این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.81 اینچی با رزلوشن QHD + از نوع AMOLED با تراکم پیکسلی 515ppi بهره می برد. این پنل از رفرش ریت متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند، در حالی که سرعت پاسخ لمسی تا 480 هرتز افزایش می یابد. همچنین با 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه است. علاوه بر این، ادعا می شود که تا 1500 نیت (دقیقا ۱۷۷۱ نیت) روشنایی دارد و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می کند. همانطور که دیروز برای شما نوشتیم، امتیاز دیسپلی میت نمایشگر شیائومی Mi 11 اعلام شد. در جریان بررسی این لابراتوار امتیاز A+ برای پنل OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز کسب شد.

امتیاز دیسپلی میت نمایشگر شیائومی Mi 11 اعلام شد: A+ برای پنل OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز

یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.85 و OIS هم وجود دارد. این دستگاه از یک باتری 4600 میلی آمپری پشتیبانی می کند که همراه با توانایی شارژ سریع سیمی 55 وات، شارژ بی سیم 50 وات و همچنین شارژ بی سیم معکوس 10 وات است. این دستگاه همچنین مجهز به فرستنده IR و بلندگوهای استریو است که توسط Harman Kardon تنظیم شده است. انتظار می رود که شیائومی Mi 11 Pro یک باتری 4500 میلی آمپری را با ویژگی های شارژ سریع مشابه ارایه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

شیاومی با معرفی mi 11 pro دوباره به صدر لیست دگزو پولی میرسه
حتی می ۱۱ الترا هم در دست توسعه هست

البته امیدوارم همین لنز ماکرو mi11 که دو برابر بهتر از k30 الترا عمل میکنه رو برای mi 11 pro استفاده کنه
عملا یه میکروسکوپ دستته
فاصله کانونی ۵۰ میلمتری mi11 با فاصله کانونی ۳۰ میلمتری k30 ultra مقایسه بشه

ali_s

امیدوارم طراحی بهتری داشته باشه

Auroro

من یچیزیو نفهمیدم
عکس رابط کاربریو ببینید

یعنی mi 11 pro سلفی زیر نمایشگر داره؟؟؟!!!!
نکنه آماده نشده بود و دارن آمادش میکنن

Mahdi

من که به همین می۱۱ راضیم

SHREK

منتظریم به مولا😍

ARMTIN

انصافاً Mi 11 خوشگله ، کنه بعید میدونم توان خرید همین هم داشته باشیم

Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)