حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت EMUI 11 هواوی Mate Xs ویژگی های زیادی به آن اضافه کرده است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، هواوی

در تاریخ ۸ آبان ۹۹ هواوی شروع به ارایه نسخه بتا EMUI 11 در میان دارندگان گوشی های هوشمند تاشو هواوی Mate Xs کرد. حالا این شرکت ارائه نسخه پایدار EMUI 11 را بر اساس اندروید ۱۱ آغاز کرده است. باید گفت که آپدیت EMUI 11 هواوی Mate Xs ویژگی های زیادی به آن اضافه کرده است.

آپدیت EMUI 11 هواوی Mate Xs

در ابتدا، نسخه پایدار آپدیت EMUI 11 هواوی Mate Xs در چین موجود است و نسخه بتا EMUI 11 در سایر نقاط جهان هنوز ادامه دارد. طبق جدول زمانی رسمی، کاربران جهانی گوشی های هوشمند Mate Xs EMUI 11 پایدار را در ژانویه 2021 دریافت می کنند.

سیستم عامل جدید دارای ورژن 11.0.0.165 است. این آپدیت انتقال سریع پرونده های بزرگ را اضافه می کند که قبلا در گوشی های هوشمند مانند هواوی P40 ، P30 ، Mate 40 و Mate 30 و همچنین هواوی Nova 7 و مدل پرو آن ارائه شده است. حالت پرداخت هوشمند، مشکلات برنامه را برطرف می کند و شامل اصلاحات امنیتی اندروید در نوامبر ۲۰۲۰ است.

همچنین، یک تم Starry Night و یک افکت پویا نمایشگر مربوط به میزان روشنایی که با باز شدن قفل، به تدریج روشنایی صفحه را افزایش می دهد هم اضافه شده است.

گوشی تاشو جدید هواوی میت ایکس اس از چیپست کایرین ۹۹۰ 5G استفاده می‌کند. ساختار لولا در این گوشی هوشمند ارتقا یافته است، با این حال در بخش‌هایی نظیر نمایشگر، دوربین و طراحی کلی تغییری را مشاهده نمی‌کنیم.

هواوی میت ایکس اس از ساختاری دولایه برخوردار است که استحکام نمایشگر را به نسبت پنل‌های اولد تاشو افزایش می‌دهد. نمایشگر در حالت باز ۸ اینچی مساحت دارد و وضوح تصویر آن 2480 در 2200 پیکسل است.

هنگام بستن هواوی میت ایکس اس یک نمایشگر اصلی 6.6 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 و یک نمایشگر طویل با نسبت تصویر 25 به 9 تشکیل می‌شود که می‌توان از آن جهت تصویربرداری سلفی استفاده کرد.

دوربین اصلی هواوی میت ایکس اس 40 مگاپیکسل وضوح دارد و دیافراگم آن f/1.8 است. این دوربین با یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 از نوع تل‌فوتو و مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولتراویو با دیافراگرم f/2.2 همراهی می‌شود. یکی سنسور ToF نیز جهت تشخیص فاصله و ثبت تصاویر بوکه در کنار این دوربین وجود دارد.

هیچ سنسوری برای دوربین سلفی وجود ندارد و برای ثبت این نوع تصاویر می‌توانید گوشی هوشمند را تا کنید تا دوربین اصلی دستگاه در بخش جلویی قرار بگیرد.

در بخش داخلی میت ایکس اس از یک لولای جدید موسوم به Falcon Wing استفاده شده است که هواوی می‌گوید استحکام بیش‌تری دارد. در هنگام کار کردن نیز این افزایش استحکام دستگاه کاملا ملموس است هرچند در برخی حالات شاهد چین خوردگی در نمایشگر هستیم.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت هوآوی چیست؟ گوشی تاشو میت ایکس اس را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب.

نیما عرفانی

بدون زائده بودن نمایشگرش جذابیت بصری مضاعفی بهش داده که تو تجربه ی کاربری هم نمود پیدا می‌کنه . نسبت تصویر صفحه نمایش دوم گلکسی زد فولد ۲ هم مشابه نسبت ۲۵:۹ نمایشگر پشتی اینه.‌یعنی در اصل اینجا ۳ تا صفحه نمایش با نسبت های تصویر مختلف با کارایی کاربردهای متفاوت داریم.
در مجموع از این فرم فکتور خوشم میاد و امیدوارم هواوی برای نسل بعدیش برنامه های جالب و ارتقاء های قابل توجهی داشته باشه …

نویسنده آزمایشی

سلام آقای عطایی 🥀🙋🏼‍♂️

Arad.Htc

تو بازار ايران پیدا میشه؟ آخه خیلی خوشگله

Milad7

دیگه داخل ایران هم گیر نمیاد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)