حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی و بررسی لوازم جانبی شیائومی

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای کنونی که تلفن‌های هوشمند یکی از ارکان اصلی زندگی مدرن به شمار می‌آیند، استفاده از لوازم جانبی مناسب نه تنها سبب افزایش بهره‌وری در استفاده شده بلکه می‌تواند تجربه‌ ی بهره‌مندی از یک تلفن هوشمند را به کلی دگرگون سازد. از اهداف ساخت و طراحی لوازم جانبی موبایل می‌توان به ارائه ‌ی قابلیت ‌های افزوده به دستگاه و القای تجربه‌ای کاربر پسند یا به اصطلاح یوزر فرندلی اشاره نمود.

معرفی و بررسی لوازم جانبی شیائومی:

در دنیای کنونی که تلفن‌های هوشمند یکی از ارکان اصلی زندگی مدرن به شمار می‌آیند، استفاده از لوازم جانبی مناسب نه تنها سبب افزایش بهره‌وری در استفاده شده بلکه می‌تواند تجربه‌ی بهره‌مندی از یک تلفن هوشمند را به کلی دگرگون سازد. از اهداف ساخت و طراحی لوازم جانبی موبایل می‌توان به ارائه‌ی قابلیت‌های افزوده به دستگاه و القای تجربه‌ای کاربر پسند یا به اصطلاح یوزر فرندلی اشاره نمود. حال به سراغ یکی از برندهای پرطرفدار این صنعت یعنی شیائومی می‌رویم. لوازم جانبی شیائومی نیز همانند تولیدات دیگر این برند از قاعده‌ی مقرون به صرفه بودن مستثنا نبوده و با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت‌های بسیار مناسب، توجه بسیاری از کاربران به خود جلب کرده است. جستجو، بررسی و انتخاب لوازم جانبی موبایل همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران بوده و با توجه به کثرت برندهای فعال در بازار و قیمت‌های متنوع، موجب سردرگمی کاربران می‌شود. برند شیائومی از زمان آغاز فعالیت خود در صنعت تلفن همراه، با ارائه‌ی محصولات درخور و با قیمت مناسب، ثابت کرد که دستیابی به محصولی کاربردی در کنار قیمت مناسب ناممکن نمی‌باشد. لوازم جانبی شیائومی نیز با همین سیاست توانست در مدتی کوتاه به یکی از طلایه داران لوازم جانبی در بازار تبدیل شود و هم اکنون لوازم جانبی تحت نام این برند و برندهای زیر مجموعه‌ی آن، از وجهه و مقبولیت قابل توجهی در میان کاربران بهره‌مند می‌باشد. در ادامه با نمونه‌هایی از لوازم جانبی شیائومی که با قیمتی بسیار مناسب در دسترس قرار دارد آشنا خواهیم شد.

شارژر بی‌سیم و پرسرعت شیائومی:

شارژر‌های وایرلس یا بی‌سیم در چند سال اخیر به یکی از ترندهای پرطرفدار صنعت تلفن همراه بدل شده و بسیاری را به جهت سهولت استفاده شیفته‌ی خود کرده اند. همچنین مدت زمان شارژ تلفن همراه که تا چندی پیش توجه چندانی به آن نمی‌شد، چند سالیست بسیار مورد توجه واقع شده و مدت زمان شارژ تلفن همراه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. برند شیائومی با در نظر گرفتن این دو نیاز اساسی اقدام به طراحی و ساخت این شارژر بی‌سیم و پرسرعت کرده و می‌توان گفت این محصول یکی از جذاب‌ترین محصولات لوازم جانبی شیائومی می‌باشد. این شارژر با توجه به سازگاری با تلفن هوشمند شیائومی “Mi 9” قابلیت تغذیه‌ی باتری تلفن را با توان 20 وات داراست. اما به طور کلی این شارژر قابل استفاده با تمامی دستگاه‌هایی که از پروتکل “PPL”  پشتیبانی می‌کنند، می‌باشد، با این تفاوت که در این صورت توان شارژ حداکثر 10 وات خواهد بود. این شارژر با بهره بردن از یک فن و توانایی کنترل دمای فرایند شارژ، کمک شایانی به بهره‌وری هر چه بیشتر شارژ دستگاه کرده است. شارژر بی‌سیم شیائومی با برچسب قیمتی 21.99 دلار در دسترس کاربران می‌باشد.

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی شیائومی:

با گره خوردن هرچه بیشتر امورات روزانه با تلفن‌های هوشمند و افزایش استفاده از آن‌ها در طول روز، نیاز به دستگاهی با توان باتری مناسب امری ضروری به نظر می‌رسد. اما با این حال، باز هم عده‌ای هستند که حتی با وجود دستگاهی با توان باتری بالا، همواره دغدغه‌ی اتمام شارژ دستگاه خود را دارند. شاید پاوربانک‌ها را بتوان ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش برای رفع این دغدغه دانست. هم اکنون پاوربانک‌ها به با توجه به پاسخگویی به نیاز مشترک بسیاری از کاربران، یکی از پرفروش‌ترین محصولات در میان لوازم جانبی موبایل می‌باشند. به عبارت دیگر برای بسیاری، داشتن یک پاوربانک با ظرفیت و امکانات مناسب، ضروری‌تر از هر لوازم جانبی دیگری می‌باشد. این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی یکی از کاربردی‌ترین محصولات لوازم جانبی شیائومی بوده که با ظرفیت بالای خود، شما و تلفن هوشمندتان را روزها همراهی کرده و امکان چندین بار شارژ کامل تلفن هوشمند را برای شما مهیا می‌سازد. این پاوربانک با پشتیبانی از دو درگاه “Micro USB” و “USB Type-C” از امکان شارژ دستگاه‌های مختلف به صورت همزمان برخوردار می‌باشد. همچنین نکته‌ی حائز اهمیت در این پاوربانک، بهره‌مندی از قابلیت شارژ سریع می‌باشد. این محصول با برچسب قیمتی 39.68 دلار عرضه شده است.

مونوپاد عکاسی شیائومی:

یکی از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین امکانات تلفن‌های هوشمند امروزی دوربین سلفی می‌باشد و هم اکنون سلفی گرفتن به یکی از عادات روزانه‌ی اکثر کاربران تبدیل شده است. اما پدیده‌ی سلفی نیز همواره با چالش‌هایی همراه بوده و بسیاری از ما به خوبی با این چالش‌ها آشنا هستیم. چالش‌هایی نظیر مشکلات مربوط به شاتر دوربین و عدم پوشش گستره‌ی وسیعی از جزئیات توسط لنز دوربین. خوشبختانه طراحان و توسعه دهندگان لوازم جانبی در این زمینه نیز ابزارهایی برای افزایش قابلیت‌های عکاسی و راحتی کاربر ارائه کرده اند. شاید مونوپادها یا تریپاد‌ها نسبت به بسیاری از لوازم جانبی موجود در بازار جایگاه ویژه‌ای نداشته باشند، اما برای شیفتگان عکاسی و به ویژه عکاسی سلفی، این وسیله از جایگاه منحصر به فردی در میان لوازم جانبی موبایل برخوردار می‌باشد. برند شیائومی در این زمینه نیز میدان را خالی نکرده و با ارائه‌ی مونوپادی با قابلیت‌های مطلوب، به تکمیل سبد لوازم جانبی موبایل خود پرداخته است. این مونوپاد همانند بسیاری از مونوپاد‌های موجود در بازار بوده و تنها با پشتیبانی از قابلیت افزودن افزونه‌های دیگر، مزیتی برای خود نسبت به دیگر محصولات بازار ایجاد کرده است. این مونوپاد با بهره‌مندی از یک باتری قابل شارژ 60 میلی آمپری ساعتی لیتیوم یون، و همچنین بهره‌مندی از ریموت کنترل بلوتوثی حساس، به کاربر برای ثبت عکس‌هایی خاطره انگیز و با کیفیت یاری می‌رساند. این مونوپاد با برچسب قیمتی 34.56 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین با تهیه‌ی افزونه‌ی این مونوپاد می‌توان از براکت این وسیله برای استفاده از آن به عنوان تریپاد نیز بهره برد.

منبع: لوازم جانبی موبایل هیچ https://hichmobile.com

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نایس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات