حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید دزدگیر اماکن برای خانه هوشمند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در اغلب ساختمان ها از دزدگیر اماکن برای افزایش امنیت ساختمان استفاده می شود. هدف از خرید دزدگیر اماکن، شناسایی و ممانعت از سرقت و نفوذ غیر مجاز به ساختمان است. اغلب دزدگیر ها با مکانیزم یکسانی عمل می کنند و  به کمک انواع سنسور و حسگر ها نفوذ افراد غیر مجاز به ساختمان را شناسایی می نمایند. پس از شناسایی دزدگیر باید شما را از طریق سیستم های هشدار صوتی، نوری، تماس از این نفوذ و تهدید امنیتی مطلع نماید. تفاوت دزدگیر ها با یکدیگر را می توان در نحوه شناسایی، اقدامات پس از شناسایی نفوذ به ساختمان و نحوه اطلاع رسانی بررسی نمود. برای انتخاب و خرید دزدگیر اماکن لازم است تا به دقت شرایط ساختمان و نیاز ها را شناسایی نمایید و متناسب با آن ها دزدگیر را انتخاب و خریداری کنید. اما اگر قصد دارید که برای خانه هوشمند خود دزدگیر خریداری کنید، باید به چه نکاتی توجه کنید؟ با خواندن این مقاله  می توانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

 

دقت در خرید دزدگیر اماکن با توجه به جایگاه و اهمیت آن در یک خانه هوشمند

خرید دزدگیر اماکن از الزامات و بخش مهمی از هوشمند سازی ساختمان است. دزدگیر اماکن از ارکان اصلی یک خانه هوشمند است و بخش بزرگی از امنیت و رفاه خانه هوشمند به واسطه استفاده از دزدگیر اماکن فراهم می شود. بنابراین باید در خرید دزدگیر اماکن برای خانه هوشمند بسیار دقیق و هوشمندانه عمل نمود. از طرفی هوشمند سازی حرفه ای و اصولی نیز می تواند زمینه ارتقای عملکرد دزدگیر اماکن را فراهم آورد. یک خانه هوشمند می تواند بستر ارتقا عملکرد دزدگیر اماکن را فراهم آورد. در یک خانه هوشمند شناسایی نفوذ بسیار دقیق و بدون خطا انجام می شود چرا که شما قادر خواهید بود به کمک دیگر سیستم ها همچون سیستم های کنترل تردد، بسیار دقیق تر و فراتر از سنسور های حرکتی رفت و آمد ها را تحت کنترل بگیرید. در یک خانه هوشمند می توان اقدامات متعددی را برای دزدگیر در نظر گرفت تا به صورت کاملا هوشمندانه وارد عمل شده و مانع از نفوذ سارقان شود. برای مثال می توان به محض شناسایی نفوذ به ساختمان، تصاویر را ضبط نمود یا قفل درها را فعال کرد.

اهمیت دزدگیر اماکن در خانه هوشمند

اهمیت دزدگیر اماکن در خانه هوشمند

اطلاع رسانی و هشدار دزدگیر اماکن در یک خانه هوشمند نیز عملکرد دقیق تری دارد. در یک خانه هوشمند می توانید به راحتی از راه دور کنترل سیستم های هشدار دزدگیر را تحت کنترل بگیرید یا از دزدگیر بخواهید پس از ارسال هشدار برای شما و دریافت کد مشخصی از طرف شما نسبت به ارسال هشدار به پلیس اقدام نماید.

در یک خانه هوشمند نظارت کامل بر عملکرد دزدگیر اماکن وجود دارد و شما می توانید از صحت و دقت عملکرد آن اطمینان داشته باشید چرا که در صورت بروز مشکل در عملکرد آن، خانه هوشمند شما را مطلع خواهد نمود.

تعیین نیاز ها و اهداف استفاده، قبل از خرید دزدگیر اماکن برای یک خانه هوشمند

برای خرید دزدگیر اماکن مناسب خانه هوشمند لازم است فهرستی از خواسته ها و نیاز ها را تعیین نمایید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید سریع تر دزدگیر متناسب با نیاز ها و مناسب خانه هوشمند خود را بیابید. در صورتی که به مراکز حرفه ای و تخصصی هوشمند سازی و عرضه کننده دزدگیر اماکن مراجعه نموده باشید، می توانید از مشورت متخصصان نیز برای تهیه این فهرست کمک بگیرید.

تعیین نیاز ها قبل از اقدام برای خرید دزدگیر اماکن

تعیین نیاز ها قبل از اقدام برای خرید دزدگیر اماکن

در این فهرست مشخص می کنید که دزدگیر چگونه به شناسایی نفوذ بپردازد. همچنین لازم است مشخص کنید که دزدگیر باید پس از شناسایی چه اقداماتی انجام دهد و چگونه شما را از نفوذ مطلع نماید. پاسخ به این سوالات می­تواند تا حدود زیادی سایر زیر سیستم های خانه هوشمند را نیز تعیین کند. همچنین این فهرست به شما کمک می کند تا قابلیت های دزدگیر اماکن مورد نظر خود را نیز شناسایی کنید. میزان دقت، امکانات جانبی دزدگیر اماکن همگی در این فهرست تعیین می شوند.

تناسب مشخصات فنی دزدگیر اماکن و مشخصات فنی  طرح هوشمند سازی

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید در خرید دزدگیر اماکن برای خانه هوشمند به آن دقت کنید انتخاب دزدگیر اماکن با مشخصات فنی متناسب با طرح هوشمند سازی خانه است. در صورتی که قصد دارید خانه خود را هوشمند کنید، این هوشمند سازی طبق یک طرح فنی انجام می شود و تمامی اجزا و لوازم خانه به صورت متناسب با طرح انتخاب می شوند. دزدگیر امکان از مهم­ترین اجزای یک خانه هوشمند است که باید قابلیت ها و مشخصات فنی متناسب را داشته باشد تا بتواند وظایف و ماموریت هایی که در یک خانه هوشمند به آن محول می شود را انجام دهد.

در یک خانه هوشمند اجزای مختلف تحت پروتکل های مشخصی با یکدیگر در ارتباط هستند و با یک سیستم مرکزی مدیریت می شوند. دزدگیر اماکن منتخب شما باید قابلیت ارتباط با سایر اجزای سیستم را تحت پروتکل منتخب در طرح هوشمند سازی داشته باشد.

تناسب مشخصات فنی دزدگیر اماکن با طرح هوشمند سازی

تناسب مشخصات فنی دزدگیر اماکن با طرح هوشمند سازی

بنابراین اگر قصد خرید دزدگیر اماکن برای خانه هوشمند را دارید بهتر است با مشورت متخصصان این کار را انجام دهید و حتما خرید از مراکز حرفه ای را در اولویت قرار دهید. انتخاب دزدگیر اماکن برای خانه هوشمند دارای نکات متعدد و ابعاد مختلف فنی و تخصصی است.

خرید دزدگیر اماکن با کیفیت و از برند های معتبر

دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین اجزای هر ساختمان و خانه های هوشمند است. بنابراین اهمیت زیادی دارد که به هنگام خرید به کیفیت و کارایی آن توجه بیشتری داشته باشید. برند های معتبری تولید کنننده تجهیزات هوشمند سازی و دزدگیر اماکن را شناسایی نمایید و از برند های معتبر و تخصصی دزدگیر مورد نیاز خود را خریداری نمایید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش از دیگر نکاتی است که باید به هنگام خرید دزدگیر اماکن مد نظر قرار دهید.

اهمیت کیفیت دزدگیر اماکن مورد استفاده در خانه هوشمند

اهمیت کیفیت دزدگیر اماکن مورد استفاده در خانه هوشمند

در صورتی که قصد خرید دزدگیر اماکن برای خانه هوشمند را دارید، می توانید از متخصصان و کارشناسان شرکت مرکزی آژیر کمک بگیرید. شرکت مرکزی آژیر یکی از مراکزی با قدمت، متخصص و با تجربه در زمینه هوشمند سازی و عرضه انواع دزدگیر اماکن از برند های معتبر همچون optex می باشند شما می تواند با مشورت متخصصان این گروه دزدگیر متناسب با طرح هوشمند سازی ساختمان خود را شناسایی و با بهترین قیمت، بهترین خدمات پس از فروش و پشتیبانی تخصصی آن را خریداری نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تنکیو….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)