حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اصول انتخاب مناسب کفش مردانه، زنانه و بچه گانه

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از بهترین توصیف هایی که تاکنون در مورد پا شنیده ایم قلب دوم است که این توصیف نشان دهنده ی اهمیت بالای این عضو بدن در سلامت است که نقشی اساسی در سلامت کل  بدن را دارد. تاریخچه ساخت کفش و استفاده از آن به هزاران سال پیش برمیگردد که کفش های استاندارد و جنس نرم و راحت  را همیشه انتخاب می کردند. اما متاسفانه امروزه به دلیل پیشرفت های قابل توجه در جوامع صنعتی افراد خصوصیات ظاهری کفش را بیشتر مورد توجه قرار می دهند تا جنس و استاندارد بودن آن، و همین امر سبب آسیب جدی وارد کردن به پا و سایر اعضای بدن است. یکی دیگر از موضوع های بسیار مهم در خرید کفش، انتخاب کفش مناسب و استاندارد برای بچه ها می باشد که اهمیت این امر به دلیل رشد سریع استخوان های پای بچه و از طرف دیگر جست و خیز و فعالیت بیشتر با کفش می باشد. امروزه خرید اینترنتی کفش بخصوص خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک، حسابی داغ شده و در این خرید با توجه به نکات مهم گفته شده در بالا باید دقت و توجه کافی را داشت.

کفش مناسب و استاندارد

کفش مناسب و استاندارد

مهمترین نکات لازم در خرید نیم بوت زنانه جدید

یکی از هدف های مهم در انتخاب و خرید نیم بوت های زنانه هماهنگی آن ها با تمامی استایل ها است و از طرف دیگر ظاهر شیک و استفاده از آن در بیشتر مکان ها و مجالس را از دیگر اهداف در خرید آن ذکر کرد و یکی  از منعطف ترین کفش های زنانه محسوب می شوند. علت نام گذاری این کفش ها به نام نیم بوت به این دلیل است که این کفش ها تا مچ پا را در بر میگیرند. نیم بوت ها هم در مدل کفش های مردانه و هم در مدل کفش های زنانه یافت می شوند ظاهری شیک و جذاب دارند و به خصوص برای افرادی که به دنبال مد و استایل شیک هستند گزینه بسیار مناسبی است. نیم بوت زنانه امروزه  بیشترین محبوبیت را در بین خانم ها دارد و روز به روز با بالا رفتن تنوع در رنگ، مدل، طرح، جنس  و رنگ آن این محبوبیت دو چندان می شود. همانطور که می دانیم در خرید هر کفشی باید یک سری نکات را در نظر بگیریم که خرید نیم بوت زنانه جدید هم از این قاعده مستثنی نیست.

نیم بوت زنانه جدید باید متناسب با پا و قد شما باشد برای افراد  کوتاه قد  نیم بوت های ساق کوتاه  گزینه مناسبی برای  خرید است. نکته  مهم دیگری که در انتخاب نیم بوت زنانه جدید باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این نیم بوت ها را در کجا می خواهید مورد استفاده قرار دهید به عنوان مثال استفاده از نیم بوت های پاشنه دار مناسب برای مجالس و نیم بوت های اسپرت بیشتر در محیط کار، دانشگاه و … کاربرد دارد. چون بیشتر فصل استفاده از نیم بوت ها در پاییز و زمستان می باشد بهتر است که کفی مناسبی داشته باشد و انتخاب نیم بوت ها با لایه زیرینی که دارای قابلیت یخ شکنی باشند بسیار مناسب می باشد.

نیم بوت زنانه جدید

نیم بوت زنانه جدید

نکته های کلیدی در انتخاب نیم بوت چرم مردانه

یکی از هدف های انتخاب نیم بوت چرم مردانه در محیط های کاری این است که ظاهری کلاسیک و  بسیار شکیل را دارند و از طرف دیگر اینکه مناسب برای چنین مکان هایی می باشند. در گذشته بیشتر در فصل های سرد از نیم بوت مردانه استفاده می کردند اما امروزه با توجه به بالا رفتن تنوع در این مدل کفش ها در تمامی طول سال می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و فقط مختص روز های سرد نیست. نیم بوت چرم مردانه علاوه بر اینکه ظاهری بسیار شیک دارند جنس چرم آن  راحتی و زیبایی آن را دو چندان کرده است.

از مهمترین نکات در خرید نیم بوت چرم مردانه، انتخاب سایز مناسب آن می باشد. از مهمترین روش های نگهداری نیم بوت چرم مردانه این است که به دلیل وجود بافت چرمی نیاز به رسیدگی بیشتر دارند و بهتر است که در فصل زمستان و پاییز برای جلوگیری از خیس شدن بیشتر از اسپری های ضد آب برای این کفش ها استفاده شود و اینکه به صورت منظم با استفاده از واکس های مخصوص کفش های چرم واکس زد.

نیم بوت چرم مردانه

نیم بوت چرم مردانه

 نکات مهم در خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک

یکی از هدف های خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد و اینکه با آرامش بیشتر می توان کفش مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت اینترنتی خرید. در  خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک باید به استاندارد بودن و جنس نرم و راحت آن بیش از ظاهر و شکیل بودن کفش دقت کرد زیرا در این مرحله استخوان های بچه در حال رشد هستند و اینکه بچه فعالیت بیشتری دارد در صورت انتخاب نامناسب امکان دارد مشکلات جدی را برای پای بچه به وجود بیاورد.

در خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک بهتر است که خرید از فروشگاه های معتبر که به صورت تخصصی فقط به فروش کفش بچه گانه می پردازند و دارای کفش های استاندارد با بهترین و مناسب ترین جنس، صورت گیرد و اینکه فروشگاه قابلیت ارجاع محصول را داشته باشد. هر چند که تنوع کفش های بچه گانه بسیار بالا است اما باید دقت لازم را داشت که برای انتخاب کفش مناسب بچه، اول استاندارد و جنس مناسب و در مرحله بعد ظاهر آن را در نظر گرفت. از آنجایی که سرعت رشد استخوان های بچه بالا می باشد امکان دارد که در طول یک سال چندین شماره سایز پا تغییر کند و نباید به این بسنده کرد که کفش ها سالم هستند. بلکه باید به خرید کفش مناسب برای بچه اقدام کرد. در خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک باید دقت کافی را داشت که سایز مناسب انتخاب کرد زیرا در صورت کوچک یا بزرگتر بودن سایز کفش به پا آسیب وارد می شود.

کفش شیک بچه گانه

کفش شیک بچه گانه

جمع بندی

برای داشتن بدن سالم،  انتخاب کفش مناسب می تواند کمک شایانی به این موضوع کند. زیرا نقش پا در سلامتی بدن بسیار حیاتی و اساسی می باشد و نیرو از سمت پا به سایر اعضای بدن از جمله زانو، لگن و ستون فقرات وارد می شود. بسیاری از افراد در هنگام خرید اینترنتی کفش این دغدغه و نگرانی را دارند که نکند کفش انتخابی مناسب با سایز پا نباشد و یا جنس مناسبی نداشته باشد به همین خاطر بسیار تاکید می شود که از فروشگاه های معتبر دارای کفش های استاندارد با جنس مناسب و اینکه قابلیت ارجاع کالا را داشته باشند بهتر است که خرید صورت گیرد. خوشبختانه امروزه فرهنگ خرید اینترنتی رواج پیدا کرده است و بسیاری از افراد خرید اینترنتی کفش خود را انجام می دهند زیرا تنوع در این سایت ها بسیار بالا می باشد.

خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک هم امروزه توسط این فروشگاه ها صورت می گیرد که به خاطر حساس بودن و در حال رشد بودن بچه ها باید دقت بیشتری در انتخاب کفش مناسب برای آن ها داشت زیرا در صورت در نظر نگرفتن بسیاری از نکات مهم در انتخاب کفش مناسب برای بچه، امکان دارد آسیب های جدی و جبران ناپذیری برای پا و ستون فقرات به وجود بیاید و نکته مهم دیگر اینکه نباید کیفیت را فدای قیمت کرد زیرا اهمیت پا بسیار بالاتر می باشد به گونه ای که  قلب دوم را برای توصیف آن برگزیده اند که نشان دهنده پر اهمیت بودن این اعضای بدن می باشد. و انتخاب کفش مناسب در بهبود اختلالات  قلبی و  همچنین در تقویت گردش خون هم بسیار موثر عمل می کند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeedshmd

به به به این پر و پاچه

Milad7

خخخ نمیگی یک عده تحریک میشن؟ =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات