حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چطور تور لحظه آخری مشهد بخریم؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تور مشهد یکی از پرتقاضاترین تورهای داخلی می باشد که به با توجه به مبدا سفر به صورت هوایی و زمینی با اتوبوس و قطار ارائه میشود. با توجه به مزایای زیادی که سفرهای هوایی به همراه دارند، به همین دلیل افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند تور هوایی مشهد را خریداری کنند و اغلب نیز به دنبال تورهای لحظه آخری می باشند. رسپینا؛ مجری مستقیم تور مشهد در ادامه نکات مهم و نحوه خرید تورهای لحظه آخری را معرفی خواهد نمود.

تور لحظه آخری مشهد

قبل از معرفی راه های خرید تورهای لحظه آخری، ابتدا به این مساله اشاره خواهیم داشت که این تورها چه تفاوتی با سایر گزینه ها دارند و چرا قیمت آنها ارزان می باشد؟ اصطلاح لحظه آخری در اصل برای بلیط های پرواز چارتر می باشد که در ساعات نزدیک به پرواز با قیمت های ارزان توسط چارترکننده ها ارائه میشوند. به عنوان مثال، فرض کنید که قصد خرید تور مشهد از تبریز هوایی را داشته باشید، با توجه به اینکه پروازهای این مسیر به صورت چارتری و سیستمی ارائه میشوند، به همین دلیل ممکن است برخی از بلیط های چارتر تا لحظات پایانی نزدیک به پرواز به فروش نرسند و این به معنای ضرر چارترکننده خواهد بود. در این شرایط چارترکننده قیمت بلیط را تا حد زیادی کاهش می دهد و این بهترین فرصت برای استفاده از پروازهای ارزان قیمت خواهد بود و تورهایی که با این پروازها ارائه میشوند، تور لحظه آخری نامیده میشوند.

تورهای لحظه آخری چند ویژگی مهم دارند که لازم است در زمان خرید به آنها توجه داشته باشید. به عنوان مثال، این تورها به دلیل اینکه توسط پروازهای چارتری ارائه میشوند و مدت زمان کوتاهی تا ساعت پرواز بعد از خرید بلیط وجود دارد، لذا غیر قابل استرداد هستند.

تور ارزان مشهد لحظه آخری

علاوه بر کاهش قیمتی که در این تورها به دلیل ارزان بودن بلیط پرواز آنها حاصل میشود، با در نظر گرفتن چند نکته مهم می توان آنها را ارزان تر خریداری نمود. از جمله راهکارها برای خرید ارزان تر تور مشهد از ساری و سایر شهرها به صورت لحظه آخری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل مناسب برای تور مشهد

اینکه شما تور مشهد هتل الماس را خریداری می کنید یا تورهای ارائه شده با هتل درویشی در قیمت و هزینه ای که باید پرداخت کنید اثر بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید که هتل های مشهد تنوع بسیار زیادی دارند و یکی از مهم ترین نکات برای خرید تورهای ارزان، توجه به نوع هتل می باشد. لذا می توان با انتخاب هتل هایی که تعداد ستاره های کمتری داشته و علاوه براین، از حرم فاصله بیشتری دارند تا حد زیادی در قیمت تور کاهش ایجاد کرد. هتل های مشهد هر چه به حرم نزدیک تر باشند، به همان نسبت نیز گران تر خواهند بود، به طوریکه هتل 2 ستاره نزدیک حرم ممکن است قیمت بیشتری نسبت به هتل های 3 ستاره در خیابان های دورتر از حرم داشته باشد.

علاوه براین، پیشنهاد می کنیم به نوع امکانات ارائه شده در هتل ها نیز توجه داشته باشید. چون قیمت هتل بر اساس امکانات تفریحی و رفاهی آن سنجیده خواهد شد.

تور لحظه آخری مشهد نوروز

از دیگر موارد بسیار مهمی که لازم است به آن توجه داشته باشید، زمان مناسب برای خرید تور لحظه آخری مشهد می باشد. یکی از تصورات بسیار اشتباهی که اغلب افراد دچار هستند این است که بلیط های چارتری را همیشه ارزان تر از سیستمی ها در نظر میگیرند. این در حالیست که قیمت بلیط پروازهای چارتری مشهد برای بازه های زمانی از قبیل نوروز و تابستان با رشد زیادی مواجه شده و حتی ممکن است گران تر از سیستمی ها باشند. در نتیجه می توان گفت، خرید تور لحظه آخری مشهد نوروز در بسیاری از مواقع نمی تواند انتخاب خوبی برای کاهش هزینه های سفر باشد.

قیمت تور مشهد برای کودکان

از دیگر موارد بسیار مهمی که در زمان خرید تورهای لحظه آخری مشهد باید به آن توجه داشت، قیمت آنها برای کودکان زیر 12 سال می باشد. چون بر اساس قوانین ارائه شده توسط چارترکننده ها قیمت بلیط کودکان و بزرگسالان با هم تفاوت ندارد، اما در پروازهای سیستمی می توان بلیط کودکان را نیم بها خریداری نمود. لذا می توان گفت، قیمت تور لحظه آخری مشهد برای کودکان گران تر از تورهایی خواهد بود که با پروازهای سیستمی ارائه میشوند.

خرید اینترنتی تور مشهد لحظه آخری

با توجه به موارد فوق، حال سوال این است که در نهایت چطور می توان این تورها را به گونه ای خریداری نمود که بتوان براحتی تمام جوانب را در نظر داشت و سفر ارزانی را تجربه نمود. در پاسخ به این سوال می توان گفت که این تورها را باید اینترنتی بخرید! خرید اینترنتی تورها باعث میشود تا بتوانید قیمت ها را براحتی با هم مقایسه کنید و ارزان ترین گزینه ها را انتخاب نمایید. البته لازم به ذکر است که تورهای اینترنتی مشهد به دو گروه تقسیم میشوند: تورهای پیشنهادی توسط آژانس ها و سایت ها و گروه دوم تورهایی می باشند که کاربر نوع سفر و هوایی و زمینی بودن و همچنین بلیط و هتل و مدت زمان سفر را انتخاب نموده و سیستم به صورت کاملا آنلاین تور را مدیریت و ارائه خواهد داد. بدون شک گزینه دوم شرایط بهتری را برای خرید تورهای ارزان قیمت فراهم خواهد نمود که این قابلیت توسط رسپینا ارائه شده است.

رزرو آنلاین تور مشهد رسپینا

با توجه به تفاوت هایی که در خوساته های مسافران برای نوع تور و هتل و مدت زمان آنها وجود دارد، به همین دلیل رسپینا قابلیت و سرویس رزرو آنلاین تور را ارائه داده است. با این سرویس شما به عنوان کاربر وارد سامانه میشوید و از منوی رزرو آنلاین تور، ابتدا مبدا و مقصد و زمان رفت و برگشت را وارد می کنید، سپس انتخاب خواهید کرد که قصد دارید تور هوایی بخرید یا زمینی با اتوبوس یا قطار! بر همین اساس در مرحله بعد بلیط مورد نظر را از پروازهای موجود در این مسیر انتخاب و هتل و اتاق مورد نظر را انتخاب و در در آخرین گام تور برنامه ریزی شده و بلیط و واچر هتل برایتان ارسال می گردد.

علاوه بر رزرو آنلاین تور، با رسپینا می توانید بلیط هواپیما و قطار داخلی و خارجی و بلیط اتوبوس و رزرو هتل داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی را با قیمت های ارزان و کاملا آنلاین خریداری کنید. با رسپینا روی زمین نمی مانید…

 

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یا ضامن آهو …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات