حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای آنکه تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم، از کجا شروع کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پیشرفت تکنولوژی در ساخت موبایل این وسیله را به یکی از پرکاربردترین لوازم تبدیل کرده است. وسیله ای که می توان بسیار از امور روزانه را از طریق آن انجام داد.

افزایش کاربردهای موبایل، تقاضا برای خرید این وسیله را افزایش داده تا آنجایی که امروزه کمتر کسی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. این افزایش تقاضا به همراه افزایش قیمت موبایل بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار عالی و پر رونق کرده است.

مشکلات موبایل گوناگون بوده و شامل انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می شود. یک تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست با انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا بوده و بتواند به بهترین صورت ممکن آنها را عیب یابی و تعمیر نماید.

اگر تصمیم به فعالیت در شغل تعمیرات موبایل را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

1-شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

برای شروع یادگیری تعمیرات موبایل، به بررسی آموزشگاه های فعال در این زمینه پرداخته و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید و دوره آموزش تعمیرات موبایل آن ثبت نام نمایید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل ویژگی هایی دارد، برخی از مهم ترین یک آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل عبارتند از:

  • آموزش عملی تعمیرات موبایل
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص
  • امکان تمرین عملی و رفع اشکال برای کارآموزان
  • ارائه مدرک معتبر
  • بهره مندی از کارگاه های مجهز
  • آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل اندروید و آیفون
  • آموزش رفع مشکلات نرم افزاری انواع موبایل

آموزشگاه فنون برق به صورت عملی، زیر نظر اساتید متخصص و در کارگاه های مجهز دوره های موبایل را برگزار کرده و در پایان دوره، مدرک مورد تایید فنی حرفه ای ارائه می دهد.

2-یادگیری تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل اندروید و آیفون

اگر قصد ورود به بازار کار تعمیرات موبایل را دارید، می بایست در تعمیرات کامل سخت افزاری و نرم افزار اندروید و آیفون حرفه ای شوید. در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

کاربران هنگام استفاده از موبایل با انواع مشکلات سخت افزاری از قبیل خراب شدن باتری، اسپیکر، دوربین، تاچ، ال سی دی، مشکلات صدا، آنتن و بسیاری از موارد دیگر آشنا می شوند.

یک تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست با انواع مشکلات سخت افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آشنا بوده و بتواند این مشکل را به بهترین صورت ممکن رفع نماید.

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل از دیگر مهارت هایی است که پیش از ورود به بازار کار تعمیرات موبایل می بایست با آن آشنا باشید. یک تعمیرکار موبایل حرفه ای باید با طریقه فلش کردن موبایل، روت، بوت، رفع ارورها، برداشتن قفل، نصب برنامه ها، رفع مشکلات بلوتوث، وایفای و بسیاری موارد دیگر آشنا بوده و بتواند این مشکلات را عیب یابی و تعمیر نماید.

3-سرعت عمل، دقت و مشتری مداری

یک تعمیرکار حرفه ای موبایل علاوه بر کسب مهارت های تخصصی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می بایست هنگام کار دقت بسیاری داشته باشد تا به دیگر قطعات موبایل آسیبی وارد نشود.

مشتری مداری و خوش قول بودن از دیگر ویژگی های مهم یک تعمیرکار حرفه ای موبایل است. همانطور که می دانید موبایل یکی از کاربردی ترین لوازم بوده و خراب شدن مشکلات بسیاری به همراه می آورد، بنابراین توصیه می کنیم سرعت عمل داشته و هر چه سریع تر مشکلات را شناسایی و نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید.

دقت داشته باشید که هیچ فردی دوست ندارد در زمانی دیرتر از زمان تعیین شده موبایل خود را تحویل بگیرد. بنابراین مشتری مداری را اصل اول در کار خود قرار دهید.

نتیجه گیری

اگر قصد ورود به بازار کار تعمیرات موبایل را دارید و می خواهید به صورت حرفه ای به فعالیت در این شغل بپردازید خوب است بدانید مهارت و مشتری مداری کلید موفقیت در این حرفه می باشد. بنابراین پیش از هر اقدامی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت عملی، در کارگاه های مجهز، توسط اساتید متخصص به آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل می پردازد.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش تعمیر برد الکترونیکی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات لپ تاپ برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های این مرکز آموزشی همچنین ثبت نام، شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

با کالبد شکافی موبایل های فامیل ها در بچگی😐😂
فرض کن فامیلت نوت بیست اولتراشو داده دستت تو داری یواشکی با سشوار بازش میکنی😐😂

ali_s

واقعا بدون شوخی من بچگی حدودپنج شیش سالگی اسباب بازیامو پیچ گوشتی مینداختم باز میکردم تا ببینم چی توش هست 😐😂

Taha

اول باید خرید و فروشمون رو بایا کنیم.

ali_s

موافقم من بایارو به شما پیشنهاد میدم

SHREK

همانند جری گوشی نابود کنیم. 🤞🔥

ali_s

درباره نابودگر حرفه ای نیست که😂😂برا تعمیر کار حرفه ایه😂

SHREK

باید اینقدر گوشی نابود کنی تا تعمیر کار حرفه ای بشی🔥🔥🔥🔥😂

pooria

برای آنکه تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم، از کجا شروع کنیم؟ از موبایل

Milad7

الان نون توی همین کار هست! درآمد عالی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات