حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی وان پلاس 9E با شارژر ۳۳ وات ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

اولین بار ۲ هفته پیش بود که ترنجی برای شما نوشتیم سومین عضو خانواده وان پلاس ۹ احتمالا OnePlus 9E باشد. آنطور که مشخص است این شرکت چینی هم می خواهد به جرگه تولیدکنندگان خانواده پرچمدار ۳ عضوی بپیوندد. امروز در تاییدیه ای می بینیم که احتمالا گوشی وان پلاس 9E با شارژر ۳۳ وات ارایه خواهد شد.

وان پلاس 9E

سال ۲۰۲۰ سال دیوانه کننده ای بود که شگفتی های بسیاری برای ما به همراه داشت. می توان گفت که ورود وان پلاس به بازار میان رده یکی از این موارد بود. به نظر می رسد که هیچ نشانه ای از کاهش سرعت وجود ندارد زیرا گواهی TUV Rheinland که به تازگی ظاهر شده است نشان می دهد تلفن ارزان قیمت دیگری در راه است. وان پلاس شارژر ۳۳ وات را تایید می کند و آیا این نشانه یک میانبر دیگر است؟

وان پلاس 9E

وان پلاس 9E

در این گواهینامه نام وان پلاس و یک شارژر سیمی با توان ۳۳ وات ذکر شده است. از آنجا که وان پلاس پرچمداران خود را به شارژ سریع ۶۵ وات منتقل کرده است، این گواهی در اینجا احتمالاً برای یک گوشی میان رده دیگر منظور شده است. به نظر ما شاید این دستگا همان OnePlus 9E باشد.

به غیر از خروجی اسمی شارژر که 11V / 3A است، گواهینامه چندان حاوی اطلاعات نیست. این شاید اولین نشانه از گوشی میان رده بعدی وان پلاس باشد، بنابراین هنوز در مورد جزئیات بیشتر اطلاعاتی کسب نکرده ایم.

اگر در نهایت OnePlus 9E یک دستگاه مقرون به صرفه تر باشد، امیدوارم که این دستگاه همچنین مجهز به نمایشگر کوچکتر باشد. وان پلاس تمایل دارد تا پرچمداران خود را مجهز به نمایشگر بزرگتر ارائه کند و هر دو گوشی در خانواده OnePlus 8 بزرگتر از 6.5 اینچ هستند. با این شرایط، این شرکت خریدارانی را که خواهان عملکرد یک پرچمدار با فرم فکتور مناسب تر برای جیب هستند، از دست می دهد. پس شاید با توجه به حضور آیفون ۱۲ مینی، ما اینجا یک گوشی حدود ۵.۵ اینچی را انتظار داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس 9E هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

امتیاز میت جهل پرو پلاس 139
بزنید

قیمت وانپلاس تو ایران فوق العاده بده،نمونش وانپلاس نورد…

البته وانپلاس 8t حسابی جبران کرد
وانپلاس 8t قیمتش 18میلیونه با اسنپ 865 و مشخصات برابر با نسخه ی پرو😐

SHREK

توی ایران فقط باید منتظر گوشی‌های سامسونگ باشیم و گوشی های قدیمی هواوی! بقیه قیمت واقعی ندارن.

Auroro

وانپلاس فقط تله فوتو کم داره (اخبارشو نشنیدم بکار برده یا ن)

با کاش سلفیش وسط بود
بقیه چیزاش خوبه
سرعت شارژشم کاش بیشتر بود

Milad7

ببینیم چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)