حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین اپلیکیشن تشخیص فرم صورت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه یکی از بهترین راه های خرید، هم برای سلامت و هم برای اتلاف نکردن وقت خرید آنلاین است. ولی خرید آنلاین چالش های خودش را دارد مخصوصا اگر کالایی را که میخواهید کمی خریدش حساس باشد. یکی از کالای هایی که ممکن است خرید آنلاین آن کمی سخت به نظر برسد عینک است. معمولا ما دوست داریم عینک را روی صورت خود تست کنیم چون نمی دانیم چه فرم عینکی میتواند مناسب صورت ما باشد و یا اینکه نمی دانیم صورت ما چه مدل و سایزی است که بتوانیم عینک آفتابی و یا طبی را آنلاین خریداری کنیم. در اینجا پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشنی است که می تواند فرم چهره شما را تشخیص دهد و همچنین بر مبنای فرم چهره، به شما عینک پیشنهاد دهد. همیشه این اپلیکیشن های تخصصی جذاب هستند و می توان با اعتماد به آن بهترین انتخاب و خرید را در خرید عینک داشت. درحال حاضر این اپلیکیشن هوشمند را می توان بهترین اپلکشین تشخیص فرم صورت نامید. جذابیت اپلیکیشن تشخیص چهره وحدت باعث می شود که حتما به آن سری بزنیم و فرم صورت خود را بدانیم. بعد از نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود با مراجعه به بخش تشخیص چهره و با استفاده از دوربین گوشی خود به آسانی میتوانید فرم صورت خود را تشخیص دهید و از پیشنهاد های این اپ در انتخاب عینک کمک بگیرید. پس حتما این اپ را نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن تشخیص فرم صورت وحدت

 انتخاب هوشمند عدسی

بعد از انتخاب فریم مناسب باید به سراغ انتخاب عدسی برویم. چه عدسی برای ما مناسب است؟ برای نمره چشم من چه ضریب فشردگی عدسی را باید سفارش دهم؟ آیا عدسی آنتی رفلکس بخرم یا عدسی بلو کنترل؟ بهترین عدسی در هنگام رانندگی کدام است؟ عدسی طبی آفتابی بهتر است یا عدسی فتوکرومیک؟ همه این سوالات موقع خرید عدسی به ذهنمان می رسد.به منظور راحتی در انتخاب عدسی، شرکت زایس آلمان برنامه ای هوشمند را طراحی کرده است که با پاسخ به چند سوال، بهترین عدسی مناسب شما را پیشنهاد می دهد. برای استفاده از این برنامه می توانید با مراجعه به انتخاب هوشمند عدسی زایس  در سایت اپتیک وحدت به عنوان نمایندگی زایس در ایران به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

 

عدسی بلو کنترل

با انتخاب مناسب عدسی می توانید چشم های خود را سلامت نگه دارید. همانطور که گفتیم خیلی خوب است که عدسی را سفارش دهید که با شغل و استفاده ای که از آن میکنید برای شما مناسب باشد. یکی از عدسی های تخصصی که استفاده آن برای افراد توصیه می شود عدسی بلو کنترل است. عدسی بلو کنترل یا عدسی مخصوص کامپیوتر یک نوع پوشش بر روی عدسی است که برای افرادی که ساعات طولانی در روز با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و از این قبیل وسایل دیجیتال استفاده می کنند پیشنهاد می شود. اما اینکه این عدسی دقیقا چه کار می کند؟ همانطور که از اسم این عدسی مشخص است برای محافظت از چشم دربرابر نورآبی ساطع شده از وسایل دیجیتال است. عدسی بلوکنترل بخشی از نور آبی که برای چشم مضر هست را فیلتر می کند. عدسی های بلوکنترل بخشی از نور طول موج بین 388 تا 455 نانومتر که ناحیه خطرناک نورآبی است را به 15 dpi تقلیل می دهد و بالاتر از این مقدار یعنی 460 را به راحتی عبور می دهد.( BPI مخففBlue Protect Index است)

استفاده از عدسی بلوکنترل مانع از خشکی چشم، خستگی چشم، مشکلات مربوط به قرنیه و سردرد می شود.

درحال حاضر به بهترین عدسی بلوکنترل می توان به عدسی بلوپروتکت زایس آلمان، عدسی بلو کنترل هویا ژاپن، عدسی بلوکنترل نت لاین رودن اشتوک آلمان و عدسی بلوکنترل مکسی ژاپن اشاره کرد. شما می توانید بهترین عدسی بلو کنترل را از عینک وحدت خریداری نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکررررر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات