حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس شیائومی Mi 11 لو رفت و نمایشگر دولبه خمیده آن را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می رود شیائومی پرچمدار Mi 11 را اواخر این ماه یعنی دقیقاً ۹ دی ۹۹ طبق شایعات به بازار عرضه کند. می دانیم که پرچمدار Mi به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 888 ارائه شود. امروز اما گلس شیائومی Mi 11 لو رفت و نمایشگر دولبه خمیده آن را نشان می دهد.

گلس شیائومی Mi 11

تصویری که در Weibo منتشر شده است نشان می دهد دستگاه از صفحه منحنی استفاده می کند. همچنی می توان دید که در گوشه سمت راست بالای نمایشگر سوراخی برای دروبین سلفی قرار دارد. این شبیه به سوراخ نمایشگری است که در Mi 10 ، Mi 10 Pro و Mi 10 Extreme Edition استفاده شد.

شیائومی قبلاً تأیید کرده بود که نسل سوم فناوری دوربین زیر صفحه آن در سال 2021 به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه می شود. با این وجود، شیائومی Mi 11 احتمالاً این فناوری را از دست خواهد داد. از نظر پیکربندی سخت افزاری علاوه بر پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 شیائومی Mi 11 همچنین قرار است 8 گیگابایت رم داشته باشد و از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی کند.

شایان ذکر است که گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سری Mi 11 دارای یک نسخه سطح بالا نیز می باشد که از یک صفحه نمایش 2K با پنل AMOLED سامسونگ بهره می برد. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می رود نسخه پیشرفته آن از شارژ سریع فلاش سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی کند.

برای دوربین، این دستگاه دارای دوربین سه گانه در کنار چراغ قوه LED است. این مجموعه به صورت افقی درون محفظه دایره ای قرار داده شده است. همانطور که در رندرها ارائه شده است، قاب پشتی همچنین دارای یک رنگ آبی گرادیانتی با یک برآمدگی دوربین است. آرایه دوربین سه گانه احتمالاً دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

پرچمدار بابد ادج باشه

نویسنده آزمایشی

گوشی های اپل رو اج تصور کن،حالا میفهمی اج بودن بعضی اوقات زشته😂😂😂😂

Dr.Nazer

ادج و ایج به کنار اونا کلاً هیچی
ولی دوستان عزیز
التماس می‌کنم
بیایید یک بار برای همیشه، به نمایشگرهای Curved (کِرود – خمیده) نگوئیم Edge؛ به پیامبر قسم که اج به معنی “لبه” است و هیچ ربطی به خمیدگی ندارد😂

m.b

کدوم پیامبر؟ 🤔

Naranj

خود سامی اینو مرسوم کرد،اگر یادت باشه تو تبلیغات اس۷ فقط میگفت اج، حالا دو سالی میشه میگه کرو!

نیما عرفانی

نه لزوماً …
هم اج درسته هم کرود منتها اصطلاح اج تو دنیای موبایل شناخته شده تره مثل سری Edge ۲۰۲۰ موتورولا …
کرود برای تلویزیون ها و نمایشگرها مرسوم تره …
اج تو موبایل ها به زاویه دار ، اریب و مورب بودن لبه های نمایشگر تأکید داره و انحناش در گوشه ها رو به بیرونه(به جز موارد اندک و خاص مثل سری جی فلکس الجی و گلکسی Round که انحناشون متفاوت از هم به صورت طولی و عرضی/عمودی و افقی رو به داخل بود که شخصاً ب نمونه ی الجی رو کاربردی تر و حرفه ای تر می‌دونستم)
کرود هم تو تلویزیون ها و نمایشگرها اشاره به منحنی بودن پنل و دیسپلی داره که انحناش رو به داخله و بسته به مقدار زاویه و خمش از وسط شروع و به طرفین امتداد پیدا میکنه … .

نویسنده آزمایشی

والا نمیدونم از کدوم استفاده کنم میگم ادج خیلی ها میگن غلطه میگم اج بازم میگن غلطه جدا باید چی بگم؟از اسطلاح فارسی خمیده استفاده میکنم که اینهمه چند دستگی سر تلفظش وجود نداره

Auroro

سلفیش خیلی ب لبه چسبیده

Naranj

اون که خوبه،فقط قاب دوربینش رو کی طراحی کرده؟!!

SHREK

منتظرشم 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🔥🔥🔥🔥🔥

Yousef.komando

شیائومی واقعا با این طراحی هاش فکرکنم سامسونگ رو هم کنار بزنه وبشه رقیب اصلی همه شرکتا ولی اینو بگم این هم اج اج نکنید معنی اج یعنی لبه نه خمیده
واقعا بعضیا یا نفهمن یانمیخوان بفهمن شیائومی پرچداراش جز رقیبی هم چو سامسونگ نداره موتورولا الان دیگه از 1000ایرانی 10تاش موتورولا داره یا نداره

Taha

اوه اوه مثل اینکه ویزای چین میخوای.

Auroro

مگه همین الان جلو نزده؟

Auroro

فناوری فست شارژ شیائومی که سامسونگو قورت داده
(سامسونگ تو 25 واتش گیر کرده، شارژ بیسیم و معکوسشم که دیگه نگو😜)

دوربین قورت داده (جز سلفی)

پردازش قورت داده

قیمت هاشم از سامی خیلی ارزونتره

اولین گوشی باتری گرافیتی
و خیلی چیزای دیگه
فقط یکم صبر کن ببین چقدر جا باز کنه (اگه ترامپ تحریمش نکنه)

ممد بمولا

به نظرم دوربینش 108/13/8 خواهد بود و یه تله 3 برابر هم خواهد داشت

Milad7

منتظر دستپخت جدید شیائومی هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)