حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت اینترنت ایران و جهان آبان و آذر ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اینترنت

سرعت اینترنت برای زندگی های ما در این دوران و به خصوص این روزها بسیار فاکتور مهمی است. امروز می خواهیم بر اساس داده های وب سایت و اپلیکیشن بررسی سرعت اینترنت Speedtest به مقایسه سرعت اینترنت ایران و جهان در آبان و آذر ۹۹ بپردازیم.

سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران آبان و آذر ۹۹

گزارش وب سایت Speedtest.net که در زمینه تست سرعت اینترنت فعال است، نشان می دهد سرعت اینترنت تلفن همراه ایران ۲۵.۶۴ و اینترنت ثابت ۱۷.۸۴ مگابیت برثانیه است که نشان دهنده سقوط رتبه آن نسبت به دوره قبل است.

طبق جدیدترین گزارش برای ماه نوامبر متوسط سرعت دانلود اینترنت تلفن همراه در سراسر جهان ۴۵.۶۹ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن ۱۲.۶۰ مگابیت برثانیه بوده است. همچنین این گزارش نشان می‌دهد متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت ثابت در جهان ۹۱.۹۶ مگابیت برثانیه و سرعت آپلود آن ۴۹.۴۴ مگابیت بر ثانیه است.

سرعت اینترنت ایران آبان و آذر ۹۹

سرعت اینترنت ایران آبان و آذر ۹۹

مقایسه سرعت اینترنت ایران و جهان آبان و آذر ۹۹

با توجه به اطلاعات ثبت شده در این رده بندی سرعت اینترنت تلفن همراه ایران در نوامبر ۲۰۲۰ میلادی ۲۵.۶۴ مگابیت برثانیه و سرعت آپلود آن ۱۱.۳۲ مگابیت برثانیه بوده است. جایگاه ایران در این رده بندی نسبت به ماه قبل (اکتبر) ۶ پله سقوط کرده و در رده ۸۴ قرار دارد.

در بخش اینترنت ثابت نیز سرعت دانلود اینترنت ایران ۱۷.۸۴ مگابیت برثانیه و سرعت آپلود آن ۱۰.۲۱ مگابیت برثانیه ثبت شده است. در این رده بندی نیز جایگاه ایران در مقایسه با ماه اکتبر ۹ پله سقوط کرده و اکنون در رده ۱۳۷ فهرست سرعت اینترنت ثابت کشورهای جهان قرار دارد.

بیشتر سرعت اینترنت موبایل در جهان نوامبر ۲۰۲۰

طبق این گزارش در ماه نوامبر امارات متحده عربی با ارائه اینترنت تلفن همراه با سرعت دانلود ۱۷۰.۳۰ مگابیت برثانیه، در جایگاه نخست قرار گرفت. این در حالی است که در دو ماه گذشته (اکتبر و سپتامبر) کره جنوبی این جایگاه را به خود اختصاص داده بود.

در رده دوم کره جنوبی با سرعت دانلود ۱۶۶.۷۰ مگابیت قرار دارد که نسبت به ماه گذشته یک پله سقوط کرده است. در رده سوم فهرست نیز قطر با سرعت دانلود ۱۵۹.۶۶ مگابیت قرار دارد. جایگاه قطر نیز نسبت به ماه گذشته یک پله صعود کرده است. در چین رده چهارم فهرست سرعت اینترنت تلفن همراه کشورها را به خود اختصاص داده است. البته جایگاه این کشور نسبت به ماه قبل یک پله سقوط کرده است. سرعت دانلود اینترنت تلفن همراه این کشور ۱۴۸.۱۲ مگابیت برثانیه ثبت شده است.

استرالیا با سرعت اینترنت ۱۱۳.۱۶ مگابیت برثانیه مانند ماه گذشته جایگاه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

در رده‌های ششم تا هشتم نیز به ترتیب نروژ (با سرعت ۱۰۰.۹۸ مگابیت برثانیه)، هلند (۹۹.۶۷ مگابیت برثانیه) و عربستان سعودی (۹۹.۳۴ مگابیت برثانیه) قرار دارند.

بیشتر سرعت اینترنت ثابت در جهان نوامبر ۲۰۲۰

در بخش اینترنت ثابت این گزارش، سنگاپور با ارائه اینترنت با سرعت ۲۴۱.۱۰ مگابیت برثانیه، مانند ۲ ماه گذشته، در صدر قرار دارد. هنگ کنگ نیز مانند ماه‌های گذشته در رده دوم فهرست قرار دارد و اینترنت ثابت با سرعت ۲۲۲.۹۲ مگابیت برثانیه برای شهروندانش فراهم کرده است.

در رده سوم تایلند قرار دارد که اینترنت ثابتی با سرعت دانلود ۲۱۳.۱۴ مگابیت برثانیه برای کاربرانش فراهم کرده است. جایگاه این کشور نسبت به ماه قبل دوپله سعود کرده است. در رده چهارم نیز موناکو با سرعت ۲۰۶.۶۶ مگابیت برثانیه است که جایگاه این کشور نیز، نسبت به ماه گذشته ۶ پله رشد کرده است.اما سوییس با ارائه اینترنت ثابت با سرعت دانلود ۱۹۲.۱۳ مگابیت برثانیه نسبت به ماه گذشته یک پله سقوط کرده و در رده پنجم قرار گرفته است.

در رده‌های ششم تا هشتم نیز به ترتیب دانمارک (با سرعت دانلود ۱۹۱.۴۰ مگابیت برثانیه)، رومانی (با سرعت ۱۸۸.۰۸ مگابیت بر ثانیه) و آندورا (با سرعت ۱۸۲.۱۷ مگابیت برثانیه) قرار دارند. از بین این ۳ کشور رومانی ۴ پله و آندروا یک پله سقوط کرد اند.

سرعت اینترنت شما چطور است؟ سرعت اینترنت موبایل شما بیشتر است یا سرعت اینترنت ثابت؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

بله عربستان! تا جهرمی داریم غم نداریم🔥🔥1 گیگ زدم دان بشه 1 روز طول میکشه کدوم کشوری میتونه با ما رقابت کنه🤞🏳️‍🌈🏳️‍🌈#تا نت پس نگیریم آروم نمیگیگیریم

Naranj

لطفا این جهرمی رو بزرگ نکنید،این یک عروسکه که بنداش دست یکی دیگه اس.
البته مثل خیلی از مسئولا

خیلی سرعت نت گوشی خوبه
50 کیلوبات در ثانیه اونم 4G+
هوفففففففففففففففففف
ایران=افغانستانی دیگر…

hossein.pr91

سرعت ایران 50 60 مگابیته

Milad7

چی بگم که نگفتنم بهتره 😐 2 روزه سرعت نت مخابرات هم افت وحشتناکی داره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)