حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدیه کریسمس Zoom به کاربران و حذف محدودیت مدت زمان تماس به صورت موقت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نرم افزار

سرویس تماس ویدیویی گروهی Zoom برای کریسمس هدیه ای دارد. هدیه کریسمس Zoom به کاربران، حذف محدودیت مدت زمان تماس به صورت موقت است. این شرکت برای کاربران مختلف در سراسر دنیا در تعطیلات خودشان این هدیه را ارایه می کند.

هدیه کریسمس Zoom

همانطور که می دانید تماس های گروهی زوم فقط تا ۴۰ دقیقه برای کاربران عادی به صورت رایگان ارایه می شود. این محدودیت ۴۰ دقیقه ای تماسهای ویدیویی برای مشترکان غیرپولی در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۱ حذف خواهد کرد.

شرکت ارتباط ویدیویی Zoom که سال ۲۰۲۰ در دنیای کرونا زده جای ثابتی در خانه مردم پیدا کرد، اعلام کرد در فصل تعطیلات سال نو محدودیت زمانی برای تماس ویدیویی گروهی اکانت های رایگان را در سطح جهانی حذف می کند.

این تصمیم مشمول تعطیلات زیر می شود:

  1. ۱- جشن شب میلاد حضرت مسیح
  2. ۲- روز کریسمس
  3. ۳- عید حنوکای یهودیان
  4. ۴- جشن تعطیلات کوانزای آمریکاییهای آفریقایی تبار
  5. ۵- شب سال نو و روز سال نو

همه این تعطیلات اواخر دسامبر یا اویل ژانویه برگزار می شوند.

هدیه کریسمس Zoom

هدیه کریسمس Zoom

موج دوم همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان افزایش چشمگیر موارد ابتلا را به دنبال داشته و بسیاری را وادار کرده است در خانه بمانند و به جای همنشینی با دوستان و خانواده ها از طریق اینترنت در ارتباط باشند.

سرویس “گوگل Meet” هم اعلام کرده که مکالمات کاربران رایگان را تا مارس به ۶۰ دقیقه محدود نمی کند.

بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت تیمز و وبکس سیسکو که شاهد افزایش استفاده در دوران همه گیری بوده اند، هنوز در خصوص محدودیت تماسهای ویدیویی تسهیلاتی را در نظر نگرفته اند.

اضطراب زوم خود تبدیل به یک همه گیری شده است!

شرکت ارتباطات ویدیویی زوم که در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ میلیون کاربر دارد، اعلام کرد که محدودیت استاندارد چهل دقیقه‌ای خود در مکالمه های ویدیویی رایگان در تعطیلات کریسمس و آغاز سال نوی میلادی برداشته می‌شود.

این شرکت در اطلاعیه ای در توییتر خود اعلام کرد محدودیت چهل دقیقه ای زوم در سطح جهانی برای مدت محدود برداشته خواهد شد. بنابراین، کاربران می‌توانند طی این مدت با دوستان و خانواده خود بدون هیچ‌گونه محدودیتی صحبت کنند.

شرکت زوم که اپلیکیشن آن به کاربردی ترین و مهم‌ترین نرم افزارهای برقرای تماس‌های ویدیویی طی دوره فاصله‌گذاری اجتماعی در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است،

گفتنی است که طی موج دوم کرونا؛ آمار مبتلایان و جان‌باختگان در سطح جهان بی‌سابقه افزایش یافته که بخش اعظم جمعیت دنیا را مجبور کرده در خانه بمانند. بنابراین، آنها از چنین برنامه های ویدیویی بیش از پیش استفاده می‌کنند تا به راحتی با خانواده و دوستان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

شما از زوم استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مورد استفاده ی من نیستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)