حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | رندر، سامسونگ

امروز با هم رندر مطبوعاتی گلکسی اس ۲۱ را دیدیم. حالا اما رندرهای خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ را به صورت کامل می توانیم ببینیم. دستگاه هایی که همان ظاهری را دارند که در خیال ما نقش بسته بودند.

رندرهای خانواده گلکسی اس ۲۱

تصاویر کامل جلو و عقب Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra ظاهر شد و همه ویژگی هایی را که می توان قبل از معرفی دستگاه ها دانست، افشا می کند. این تلفن های هوشمند احتمالا تا پایان دی ۹۹ به بازار عرضه می شوند.

سامسونگ Galaxy S21 Ultra یکی از چندین دستگاه Galaxy S21 خواهد بود که با اتصال 5G ارایه خواهد شد. شایعه شده است که Galaxy S21 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن پیکسل 1440 در 3200 پیکسل است. به لطف نشت تصاویر WinFuture dot DE ، می توانیم مجدداً تأیید کنیم که برخلاف دیگر هم خانواده ای هایش، Galaxy S21 Ultra از یک صفحه نمایش لبه خمیده در جلو برخوردار خواهد بود.

سامسونگ Galaxy S21 Ultra احتمالاً با تراشه Snapdragon 888 همراه با گزینه هایی برای حافظه داخلی 128 ، 256 گیگابایتی یا 512 گیگابایتی روانه بازار می شود. این گزینه ها احتمالاً با رم 12 یا 16 گیگابایتی رم عرضه می شوند، حافظه بیشتر فقط با گرانترین مدل دستگاه ارایه می شود.

مشخصات آرایه دوربین مورد انتظار Galaxy S21 Ultra شامل یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی 8MP با f/1.8 و لنز ۲۶ میلی متر با AF لیزر ، PDAF و OIS است. همچنین احتمالاً یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

انتظار می رود دوربین جلوی این هیولا یک سنسور ۴۰ مگابیت با f/2.2، لنز با عرض 26 میلی متر و PDAF باشد. انتظار می رود که Galaxy S21 Ultra در چندین رنگ از جمله سیاه و سفید و نقره ای فانتوم به بازار عرضه شود.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

گلکسی اس ۲۱ پلاس

پیش بینی می شود گلکسی S21 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با صفحه تخت باشد. وضوح نمایشگر این تلفن هوشمند 1080 در 2400 پیکسل است. حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی و همه با 12 گیگابایت رم ارایه می شوند.

دوربین رو به عقب با سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین زوم 64 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی احتمالاً کمی نسبت به Ultra ولخرجی خواهد داشت. شایعه شده است که دوربین جلوی این دستگاه شبیه به Galaxy S20 است، این بار با لنزهای ۱۰ مگاپیکسلی، f/2.2 و لنز ۲۶ میلی متری.

انتظار می رود که گلکسی S21 پلاس در سه رنگ به بازار عرضه شود. گفته می شود که این رنگ ها سیاه فانتوم ، نقره ای فانتوم و بنفش بنفش هستند.

علاوه بر تفاوت در اندازه صفحه نمایش و منحنی و همچنین قدرت دوربین، بزرگترین تفاوت بین Galaxy S21 ، S21 Plus و Galaxy S21 Ultra سازگاری مورد انتظار با Samsung S Pen است. این نکته حاکی از آن است که قلم سامسونگ Galaxy S Pen جدا از تلفن فروخته خواهد شد و برای استفاده با Galaxy S21 Ultra در دسترس است.

نظر شما چیست؟ خانواده گلکسی اس ۲۱ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من که واقعا از طراحی این سری خوشم اومده

lovenokia

1
تلویزیون شیائومی ! گوشی کم بود ، وارد بخش تلویزیون شد !
الان 65 اینچ حدود 18 میلیون هست با گارانتی 🙂

چند عکس از کیفیت تلویزین شیائومی شاید براتون جالب باشه : (عکس ها با کیفیت اصلی هستند)

http://www.upsara.com/images/p751627_.png
http://www.upsara.com/images/s565131_.png
http://www.upsara.com/images/h565146_.png
http://www.upsara.com/images/g867558_.png
http://www.upsara.com/images/m927781_.png
http://www.upsara.com/images/h303878_.png

جذابن…

5G

اولین سری اس که جذبش شدم😆

Pouya

یعنی واقعا اس 6 خصوصا اج و اج پلاس جذبت نکردن🤔؟ من از اس 6 عاشق سام شدم

AŁɪ

زیباست 😍

s.h

طراحی های امسال بنظرم عالین
فقط کافیه طراحی s20 ultra رو با s21 ultra مقایسه کنید تا ببینید چقدر طراحیش بهتر و بالغتر شده و برآمدگی دوربین هم کاهش قابل توجهی داشته
واقعا سامسونگ حداقل توی طراحی سری اس امسال بنظرم عالی عمل کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته . از بین پرچمدار های نیمه اول امسال که تا الان لو رفتن بنظرم سری اس زیباترینشون بوده

Auroro

من فقط حسرت این عکسو میخورم

comment image

Pouya

زیباست😍

Dr.Nazer

علاقه‌م به مدل معمولی و پلاس کم شده، اما به الترا خیلی امیدوارم و طراحیش هم واقعاً بهتره از نسل قبل…
سامسونگ فقط تمرکزش رو روی نسخه‌های الترا گذشته و سال به سال داره توی مدل‌های معمولی و حتی پلاس پسرفت ایجاد میکنه و با قیمت بالا هم عرضه‌شون میکنه که مردم رو مجبور به خرید نسخه الترا کنه.

Milad7

فعلا با این رندر ها ازش خوشم نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)