حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی تحقیات خود روی نسل 6 اینترنت موبایل را از اسپانیا آغاز کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

هوآوی به تازگی قراردادی را با دانشگاه پلی‌تکنیک والنسیا بسته است تا به کمک هم تحقیقات جدیدی را روی نسل ششم اینترنت موبایل آغاز کنند.

هوآوی اولین گام‌های خود برای دست‌یابی به فناوری نسل 6 اینترنت موبایل را برداشته است. این فناوری در آینده نه‌چندان دور جایگزین نسل 5 خواهد شد که در حال حاضر در بسیاری از کشورها وجود داشته و رفته رفنه تبدیل به فناوری غالب اینترنت موبایل خواهد شد.

در همین راستا هوآوی از کمک دانشگاه پلی‌تکنیک والنسیا واقع در اسپانیا کمک خواهد گرفت. رسانه اسپانیایی Vozpópuli ضمن انتشار خبر این همکاری، اعلام کرد که اولین نشست‌ها در این رابطه نیز بین دو طرف صورت گرفته است.

این همکاری اولین تحقیقات در زمینه اینترنت موبایل نسل 6 در اسپانیا محسوب می‌شود. نتایج این تحقیقات منجر به ساخت فناوری جدیدی می‌شود که دسترسی به اینترنت را با سرعت بسیار زیاد فراهم می‌کند. میزان سرعتی که از اینترنت نسل 5 کنونی که خود بسیار سریع است نیز بیشتر خواهد بود.

هوآوی هم‌اکنون مشغول انتخاب موسسات آموزشی و دانشگاه‌های برتر در سطح دنیا است تا بتواند به کمک آنها فناوری قدرتمندی ایجاد کند. این تحقیقات در شرایطی آغاز شده که هوآوی هم‌اکنون در فناوری نسل 5 نیز از رهبران بازار به حساب آمده و اگر مشکلات به وجود آمده از سمت دولت ایالات متحده را تجربه نمی‌کرد، شاید با اختلاف بالاترین میزان کاربری اینترنت نسل 5 را به خود اختصاص می‌داد.

برای به نتیجه رسیدن این تحقیقات، هوآوی مبلغ 5 میلیون یورو را در مدت 5 سال در اختیار دانشگاه پلی‌تکنیک والنسیا قرار خواهد داد. این قرارداد امکان تجدید برای پنج سال دیگر پس اتمام را نیز دارد و هدف آن ایجاد پروژه‌های تحقیقاتی روی اینترنت نسل 6 موبایل است. این پروژه‌ها توسط یک تیم 5 نفره از برترین محققان اسپانیایی به همراهی «ون تانگ» (Wen Tong) مدیر بین‌المللی فناوری هوآوی انتخاب خواهند شد.

همکاری هوآوی با دانشگاه اسپانیایی از تابستان 2019 آغاز شده است. به نحوی‌که این دانشگاه رویداد جهانی فناوری نسل 5 موبایل را با همکاری هوآوی در آن تاریخ برگزار کرده است. پس از گذشت مدتی صحبت‌هایی برای همکاری در زمینه اینترنت نسل 6 بین این دوصورت گرفته که منجر به ایجاد همکاری کنونی شده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)