حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه یخچال فریزری برای خانه‌ی شما مناسب‌تر است؟

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یخچال فریزر یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است که به خاطر نگهداری از مواد غذایی، همیشه در حال کار کردن است. به همین دلیل باید یخچال فریزری انتخاب کنید که بتوانید سال‌ها از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید. شرکت‌های زیادی در تمام دنیا امروز از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی متفاوتی در تولید یخچال فریزر استفاده می‌کنند.

چندراه برای انتخاب یخچال فریزر مناسب :

 

برای انتخاب یک یخچال فریزر مناسب باید ابتدا فضای خانه و آشپزخانه‌ی خود را در نظر بگیرید. اگر فضای چندان زیادی در اختیار ندارید، احتمالا باید به جای یک ساید بای ساید یا دو قلو، یخچال فریزر بالا به پایین یا در فرانسوی بگیرید.

از طرفی اگر سبک زندگی خاصی دارید و از مواد غذایی کم و تازه و نوشیدنی‌های زیاد استفاده می‌کنید، سایدبای‌ساید می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد. یخچال فریزرهای بالا پایین و دوقلو به دلیل فضای زیاد در قسمت فریزر، برای افرادی مناسب است که از مواد غذایی منجمد بیشتر استفاده می‌کنند.

در صورتی که تنها زندگی می‌کنید یا فضای کوچکی در خانه و محل کار دارید، یا حتی برای اتاق شخصی خود به دنبال یک یخچال مناسب هستید، یخچال مینی بهترین انتخاب است.

اگر خانواده‌ی شما پرجمعیت است و محصولات بسیار زیادی را به صورت یخ زده در فریزر نگهداری می‌کنید و رفت و آمدهای خانوادگی بسیار زیادی دارید، یخچال دوقلو یا سایدبای ساید می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد و فضای خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

یخچال فریزر ایرانی بهتر است یا خارجی؟

در دنیای تکنولوژی امروز، برندهایی مانند سامسونگ (Samsung)، ال‌جی (LG) و بوش (Bosch) همیشه جزو بهترین‌ها هستند. با این حال خریدن محصولات این برندها به دلیل هزینه‌ی بالا، کار چندان ساده‌ای نیست. در این بین برندها و شرکت‌های ایرانی توانسته‌اند با درک نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی، هم‌گام با تکنولوژی روز دنیا محصولاتی باکیفیت و زیبا و هزینه‌ی کمتر تولید کنند. امرسان (Emersun)، اسنوا (Snowa)، هیمالیا (Himalia) و پارس (Pars) از برندهای خوش‌نام و موفق ایرانی در زمینه‌ی تولید یخچال و فریزر هستند.

پس از انتخاب مدل یخچال باید به سایر ویژگی‌ها و امکانات یخچال و فریزر توجه داشته باشید. سیستم یخساز اتوماتیک، حسگرهای هوشمند، سيستم گردش هوای سه بعدی، عیب یابی و هوشمند و در نهایت اینترنت اشیا از امکاناتی است که در جدیدترین یخچال‌های روز دنیا تعبیه شده است.

گذشته از همه‌ی این‌ها، انتخاب شما به بودجه‌ای که برای این خرید در نظر گرفته‌اید، بستگی زیادی دارد. با توجه به بازار پرنوسان و قیمت‌های مدام در حالِ افزایش، در نظر گرفتن و تهیه‌ی یک یخچال فریزر مناسب کار چندان آسانی نیست. خرید یک یخچال و فریزر با کیفیت و مناسب، به هزینه‌ی زیادی نیاز دارد. می‌توانید با استفاده از وام کالا و شرکت‌هایی که امکان دریافت اعتبار برای خرید قسطی یخچال و لوازم دیگر خانه را آسان‌تر می‌کنند، یخچال دلخواه خود را سریع‌تر دریافت کنید و هزینه‌ی آن را در ماه‌های بعدی پرداخت نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

چندتا عکس از cyberpunk 2077 برای اولین بار یه بازی روی PC بهینه تر از کنسول😍
comment image

comment image

comment image

comment image
فقط مشکل دیر لود شدن Texture داره اونم آپدیت بعد درست میشه.

SHREK

آخرین آپدیت درایور هم نصب نکردم ولی دمای GPU بین 50 تا 70 و CPU هم بین 40 تا 62. Fps خودم لاک کردم روی 30 توی شهر هم بیشتر از 45 نمیشه.
1080P
Scale80%
Texture High
Others medium

pooria

مشخصات سیستمت چیه

SHREK

GTX1650
i7-9750HF
16GB رم
512GB SSD و 1TB HDD
تا اینجا فراتر از انتظار داره عمل میکنه🤞

Milad7

یخچال فریزر ایرانی بهتر است یا خارجی؟ پکیدم از خنده این دیگه سوال داره =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات