حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رودررو با گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که شخصیت موبایل های این روزها بیشتر توسط قاب پشتی‌شان تعیین می شود و اولین شایعات درباره طراحی آن ها، به قاب پشتی اشاره دارد ما امشب از زاویه ای دیگر به Galaxy S21 نگاه خواهیم کرد. رودررو با گلکسی اس ۲۱ سامسونگ و طراحی قاب جلویی آن که خیلی قابل انتظار و سامسونگی است.

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱

طراحی قاب جلویی گلکسی S21 تفاوت زیادی با گلکسی نوت ۲۰ ندارد. بله، با گلکسی اس ۲۰ یک تفاوت اساسی وجود دارد و آن هم عدم خمیده بودن لبه های گلکسی اس ۲۱ است. سامسونگ در گلکسی اس ۲۰ هنوز به نمایشگر دولبه خمیده اعتقاد داشت اما در گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی S20 FE از این اعتقاد دست کشید. حالا نسخه پایه خانواده پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ این شرکت هم بدون نمایشگر دو لبه خمیده ارایه خواهد شد.

به نظر می رسد که سوراخ نمایشگر گلکسی S21 کوچکتر از گلکسی اس ۲۰ باشد. البته توجه داشته باشید که این ها رندرهای شایعه شده هستند و با محصول واقعی شاید متفاوت باشند.

شایعه دیگری که درباره طراحی قاب جلویی گلکسی S21 وجود داشت مربوط می شد به همسان بودن حاشیه های نمایشگر. اینجا می بینیم که حاشیه لبه پایین کمی بیشتر از لبه بالا است. البته خیلی مهم نیست اما به موضوع شایعه شده قبلی اشاره داریم.

ما می دانیم که تاریخ معرفی خانواده Galaxy S21 احتمالا ۲۵ در ۹۹ باید باشد. این یعنی کمتر از یک ماه دیگر تا سه گانه پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ سامسونگو نظر شما درباره طراحی قاب جلویی نسخه پایه گلکسی S21 چیست؟ فکر می کنید با نمایشگر تخت راحت تر هستید یا نمایشگر لبه خمیده؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

این الان فرقش با A51 چیه !!
فقط سامسونگ می تونه طراحی پرچمدار و میان ردش یکی باشه .

Naranj

از نظر عکس بله،ولی وقتی توی دست بگیری تفاوت زمین تا اسمان است!

s.h

اولا که طراحی جلو فقط شبیه هست که در همین مورد هم حاشیه ها خیلی در s21 کمتره و این مورد تشابه هم در حال حاضر بین همه گوشیا هست و چیزی وجود نداره که از همدیگه متمایز کنه . دوما طراحی پشت گوشی کاملا متفاوته و سوما با این مقایسه ای که شما میکنید ینی گوشیای فیک هم هیچ فرقی با اصل ندارن چون ظاهرشون شبیه به همه و عملکرد خود گوشی اصلا براتون معنایی نداره

Milad7

پروفسور چند وقت نبودی شادمون کنی خخخ

ArmanBgold

بچه ها مگه قرار نبود امروز اگزینوس ۲۱۰۰ معرفی بشه؟🤔

نویسنده آزمایشی

بیست و شیشم بود،فردا

نویسنده آزمایشی

اره😕
احتمالا سامسونگ یک تاریخ رسمی اعلام میکنه این رسمی نبود.

s.h

اگه نسخه پایه حدود 750 یا 800 دلار باشه و اگزینوس واقعا قوی ظاهر بشه , گوشی عالی ای میشه . از ظاهر پشت و جلو اش هم بشخصه خیلی خوشم میاد مخصوصا پشتش که حداقل یکم متفاوته نسبت به بقیه و طراحی جالب و نو ای داره

Naranj

اس۲۱ طراحی تقریبا پیچیده ای داره،اگر طبق همین رندرها باشه
فقط کاش گلس۷ هم بذاره

Naranj

در نظر داشته باشید این رندر افیشال هست و احتمالا والپیپر همین هست

نویسنده آزمایشی

اره این والپیپر s21+ هست.
مال نسخه ی اولترا سیاهه و از رنگ های کرم یا گلبه ای و قرمز یا نارنجی و….(خوب دقت نکردم)هستش.

SHREK

نمایشگر خمیده بیشتر دوست دارم ولی تخت هم بدنیست.

Mahdi

من مه راضیم در صورت خوب بودن اگزینوس

Milad7

دهنت سرویس اینکه همون اس 20 هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)