حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | بازی

این روزها تعداد بازی های چند نفره آنلاین به طرز دیوانه واری افزایش یافته است. با این حال باز هم گیمرهایی هستند که دوست دارند با دوستان و خانواده خود بازی های چند نفره آفلاین انجام دهند. بازی های چند نفره تقسیم صفحه، بازی های جذابی هستند. اگر شما هم به دنبال چنین بازی هایی هستید، مطلب 15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC را از دست ندهید.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Overcooked

Overcooked یکی از بهترین بازی های همکاری چند نفره است که در آن شما برای موفقیت به کار گروهی نیاز دارید. شما می توانید یک تیم تا چهار بازیکن داشته باشید. اما اگر تنها باشید، می توانید با سیستم بازی کنید و آن را به یک بازی چند نفره تبدیل کنید. در اینجا شما و هم تیمی هایتان به عنوان چند آشپز کار می کنید و طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را برای مشتریان تهیه، طبخ و سرو می کنید. طوفان عظیمی از مشتریان وجود دارد و شما باید تقاضای مشتری ها را با کار سریع تأمین کنید. به طور کلی، این یک بازی چالش برانگیز است و شما در تلاش برای دستیابی به کمال آشپزی عاشق ذره ذره آن خواهید شد.

15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Screencheat

Screencheat به معرفی زیادی احتیاج ندارد. این یکی از محبوب ترین بازی های تقسیم صفحه در PC است. Screencheat یک بازی تیراندازی از دید اول شخص است اما گیم پلی بازی کمی متفاوت است و همین باعث شده که آن به تجربه ای لذت بخش تبدیل شود. در واقع، هیچ یک از افراد از روی صفحه نمایش یکدیگر قابل مشاهده نخواهند بود! بنابراین شما باید به صفحه حریف خود نگاه کنید و با تشخیص مکان درست به آنها شلیک کنید.

همچنین، چند سلاح مختلف در بازی وجود دارد. این گیم از چندین کنترل کننده بازی نیز پشتیبانی می کند و بسیار عالی است. در کل، Screencheat یک بازی پر از هیجان و اکشن است و شما می توانید از این بازی بینظیر را در حالت Split screen یا تقسیم صفحه با دوستان و خانواده خود انجام داده و لذت ببرید.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Baldur’s Gate 3

در حالی که نسخه های قبلی Baldur’s Gate از قسمت چند نفره پشتیبانی نمی کردند، گزارش های اخیر حاکی از آن است که Baldur’s Gate 3 با حداکثر 2 بازیکن محلی و 4 بازیکن آنلاین قابل بازی است. Baldur’s Gate یکی از بهترین بازی های RPG است که براساس یک داستان هیجان انگیز از Dungeons and Dragons ساخته شده است. قسمت سوم به عنوان بازی RPG نسل بعدی معرفی شده و از یک داستان جدید برخوردار است. این بازی شامل ماجراجویی، جنگ، مبارزه و داستان درگیری علیه نیروهای شوم و شیاطین است. در این تلاش، شما و هم تیمی هایتان باید سرنوشت قلمروهای فراموش شده را با هم تعیین کنید. به زبان ساده، اگر بازی های فانتزی تاریک و پر رمز و راز را دوست دارید، Baldur’s Gate 3 به شما اجازه می دهد با دوستان خود در این راه قدم بردارید.

15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Split/Second

 Split / Second یک بازی مسابقه ای است و از بازی چند نفره از طریق تقسیم صفحه نمایش تا دو بازیکن پشتیبانی می کند. بدون شک، Split / Second در حال حاضر یکی از بهترین بازی های مسابقه Split screen موجود در رایانه های شخصی است. بازیکنان برای کسب مقام برتر مسابقه می دهند. در همین حال، شما می توانید حریف خود را از مسیر خارج کنید. به غیر از مسابقه، این بازی همچنین محرک هایی دارد که می تواند ساختارها و ساختمانهای عظیم را هنگام مسابقه تخریب کند، که می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. اگر دوست دارید یک نوع مسابقه اکشن انفجاری را دنبال کنید که از دینامیک مسابقات اتومبیل رانی عادی پیروی نمی کند، Split / Second یک بازی چند نفره عالی است و به راحتی نباید آن را از دست بدهید.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Sonic Adventure 2

Sonic Adventure 2، برای مدت زمان بسیار طولانی، یک بازی Split screen عالی بوده است. این گیم داستان نبرد قهرمانان با اشرار است و شما وظیفه دارید دنیا را نجات دهید. در این بازی می توانید در یک تیم 2 نفره ایجاد کرده و شکار Emeralds Chaos را شروع کنید. در طول مسیر، شما با دشمنان بزرگی که توسط شرورانی چون دکتر اگمن و روژ برای شما فرستاده شده اند، مواجه خواهید شد. در بازی می توانید Sonic، Tails یا Knuckles باشید و با نیروهای شیطانی مبارزه کنید. غیر از این، Sonic Adventure 2 همچنین دارای حالت مسابقه است که در آن شما در حالت تقسیم صفحه با دوست خود رقابت می کنید. در مجموع، اگر علاقه مند به بازی های کلاسیک نینتندو هستید، Sonic Adventure 2 برای بازی های چند نفره بسیار توصیه می شود.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Gears of War 4

بازی سوم شخص شوتر Gears of War 4 یکی دیگر از بازی های بینظیر split screen است که می توانید بر روی رایانه شخصی خود بازی کنید. در حالی که نسخه Xbox One بازی از صفحه نمایش تقسیم شده هم برای بخش داستانی و هم برای حالت چند نفره پشتیبانی می کند، نسخه PC Gears of War 4 فقط پشتیبانی از صفحه نمایش تقسیم شده را برای بخش داستانی ارائه می دهد. این بدان معناست که اگرچه می توانید در کنار یک دوست از بخش داستانی لذت ببرید، اما نمی توانید در حالت چند نفره آنلاین از تقسیم صفحه استفاده کنید. Gears of War 4 برای هر یک از افرادی که از بازی تفنگی لذت می برند و می خواهند این تجربه را با یکی از دوستان خود در خانه به اشتراک بگذارند، یکی از ضروریات است.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

A Way Out

A Way Out یکی از جدیدترین عناوین این لیست، یک بازی ماجراجویی خارق العاده است که در آن شما و دوستتان در نقش لئو و وینسنت بازی می کنید. دو فرد محکوم که قصد فرار از زندان را دارند. همانطور که انتظار داشتید، بازی دارای ویژگی split screen screen است که در آن هر دو بازیکن بازی را از دید شخصیت خود می بینند و برای عملیاتی کردن برنامه خود باید با هم کار کنند. شما به هیج وجه نمی توانید این بازی را یک نفره انجام دهید. برای بیشبرد بازی حتماً به دو بازیکن نیاز است. این دو بازیکن می توانند به صورت آنلاین یا آفلاین با هم به بازی بپردازند.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Cuphead

Cuphead یکی دیگر از بازی های عالی است که می توانید با دوست خود در یک صفحه از آن لذت ببرید. گرافیک قدیمی بازی، همراه با گیم پلی سریع واقعاً شما را مجذوب خود خواهد کرد. برای کسانی که این عنوان را نمی شناسند، Cuphead یک بازی تیراندازی است که در آن شما می توانید انیمیشن Cuphead و برادرش Mugman را هنگام بازی کنترل کنید. بازی Cuphead بسیار سرگرم کننده و تسلط بر آن بسیار دشوار است. این بازی افرادی که به دنبال یک بازی سرگرم کننده دو نفره برای بازی در رایانه شخصی خود هستند، بسیار جالب خواهد بود.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

LEGO Batman 2

اگر هر بازی LEGO را انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر بازی های LEGO صرفاً برای سرگرمی در کنار بچه ها و بخش چند نفره ساخته شده اند. LEGO Batman 2 یک تجربه تقسیم صفحه نمایش پویا را ارائه می دهد که در آن شما می توانید LEGO Batman و Robin را به همراه دوستان ابرقهرمان خود از دیگر کمیک ها و کارتون های DC کنترل کنید. چرخیدن در اطراف شهر گاتهام و ضرب و شتم آدمهای بد همیشه جالب بوده است. اکنون می توانید به همراه فرد مورد اعتماد خود عدالت را در شهر برقرار کنید. این بازی برای والدین/بچه ها بسیار خوب کار می کند، زیرا دارای گیم پلی بسیار آسان است که هر کسی می تواند در عرض چند دقیقه یاد بگیرد.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Portal 2

پورتال 2 در ژانر حل معما و گذر از ابعاد مختلف برای حل هر قسمت از معماست. حتی اگر حالت چند نفره در پورتال 2 به اندازه مبارزات تک نفره جذاب و مهیج نباشد، اگر با دوست خود هستید و می خواهید چند پورتال به اطراف شلیک کنید، این گزینه عالی است. فقط با اضافه کردن بازیکن دوم به بازی، چنین پازل های سرگرم کننده و پیچیده ای را تجربه می کنید که حتی در حالت تک نفره نیز امکان پذیر نیست.

برای حل همه معماها و غلبه بر هر مانعی که در این راه وجود دارد باید با دوست خود در حالت تقسیم صفحه یا split screen کار کنید. به طور قطع، علاقه مندان به پازل باید این بازی را امتحان کنند.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Borderlands: The Handsome Collection

Borderlands The Handsome Collection از تمام قابلیت های Borderlands برخوردار است. همه آنها با پشتیبانی از حالت چند نفره تقسیم صفحه این بازی را به کمال رسانده اند. در حالی که بازی گزینه ای به نام split screen در منو ندارد، روشهایی وجود دارد که می توانید بازی را در این حالت در رایانه تجربه کنید. اگر با Borderlands آشنا نیستید، این یک شوتر اول شخص است که به دلیل حالت همکاری معروف است. این بازی به حداکثر چهار بازیکن اجازه می دهد بازی را به طور همزمان انجام دهند. در Borderlands، هنگام مبارزه با انبوهی از دشمن، شما در نقش 4 شکارچی بازی می کنید. مجموعه Handsome Collection ، Borderlands 2 و Borderlands The Pre Sequel در یک بسته تشکیل شده است و ساعت ها گیم پلی همکاری با دوستان را به شما ارائه می دهد.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Sonic and All-Stars Racing Transformed

در حالی که Sonic and All Stars Racing Transformed توسط بسیاری از بازیکن های Mario Kart rip کپی یا شبیه سازی قلمداد می شود، این بازی عناصر گیم پلی منحصر به فردی را ارائه می دهد که آن را برجسته می کند. اگرچه، این بازی قطعاً از امتیاز بسیار محبوب Nintendo الهام گرفته است، اما بهترین چیز در مورد Sonic All Stars Racing این واقعیت است که به راحتی در رایانه شخصی در دسترس است و می توانید برای لذت بیشتر از آن در کنار دوستان خود در حالت های تقسیم صفحه بازی منید و لذت ببرید. شما می توانید شخصیت های مختلفی را از جهان Sonic انتخاب کنید، از جمله محبوب ترین ها مانند Sonic، Knuckles، Tails و موارد دیگر. اگر یک بازی مسابقه ای به سبک کارتونی را دوست دارید، مطمئناً این یک بازی خوب است.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Rocket League

همه راکت لیگ را می شناسند. این یکی از محبوب ترین عناوین ورزشی است که قابلیت چند نفره در آن وجود دارد. وقتی فوتبال را با اتومبیل های مسابقه ای ادغام می کنید و برخی از فیزیک های سخت را به این ترکیب اضافه می کنید، یک بازی کاملاً هیجان انگیز به نام Rocket League بدست می آورید. تجربه بخش چند نفره در این بازی کاملا عالی است. می توانید در حالت split screen با دوست خود تیم شوید و در مسابقات آنلاین 2v2 به مصاف بازیکنان دیگر جهان بروید. همچنین می توانید در مقابل همدیگر بازی کنید. این یک بازی مسابقه ای سریع است که هدف اصلی در آن ضربه زدن و هدایت آن به دروازه حریف است. هرکسی که در 5 دقیقه بیشترین گل را بزند، برنده می شود. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز برای همراهی با دوست خود هستید، حتماً باید این بازی را امتحان کنید.

15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Resident Evil 6

Resident Evil 6 نظرات بهتری نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Resident Evil 5 دریافت نکرد، اما هنوز هم یک بازی سرگرم کننده برای اهداف چند نفره split screen است. شما باید لئون کندی (که در واقع با Resident Evil 4 مشهور شد) و همچنین دیگر شخصیت های معروف این مجموعه را کنترل کنید. حالت تقسیم صفحه به شما امکان می دهد دو شخصیت را به همراه دوست خود کنترل کنید. شما باید از همه افراد آلوده دور شده و بشریت را از این سرنوشت هولناک نجات دهید. این بازی به شما امکان می دهد داستان شخصیت های مختلف را کشف کنید و بفهمید که چگونه هر یک از آنها نقش خود را در این بازی پیدا کرده اند. اگر شما از طرفداران بازی های شوتر مبتنی بر ماجراجویی هستید، مطمئناً این را باید امتحان کنید. می توانید Resident Evil 5 را نیز امتحان کنید، که حالت تقسیم صفحه را ارائه می دهد اما دارای داستانی متفاوت است.
15 تا از بهترین بازی های چند نفره (Split-Screen) برای PC

Left 4 Dead 2

بازی اصلی Left 4 Dead سبک ماجراجویی و کشتار زامبی را معرفی کرد. دو بازیکن می توانند با هم از آن لذت ببرند. هیچ چیز به اندازه منفجر کردن جمجمه زامبی ها با انبوهی از سلاح های مختلف، در حالی که با یک دوست در حالت split screen کار می کنید، سرگرم کننده و هیجان انگیز نیست. حتی می توانید همزمان با 4 بازیکن در حالت “Versus” بازی کنید. با دوست خود در دنیای پسا آخرالزمانی به هم ملحق شوید و برای زنده ماندن در این جهان شروع به کشتن زامبی ها کنید. Left 4 Dead 2 همچنین داستان ها و حالت های هیجان انگیز جدیدی را ارائه و زامبی های بیشتری برای کشتن می دهد. اگر طرفدار این سبک هستید به هیچ عنوان، این بازی را از دست ندهید.

بازی های دیگری که می توانید امتحان کنید:

  1. Blur
  2. metal slug
  3. shank
  4. broforce
  5. Dungeon Defenders
  6. portal knights
  7. Treadnauts
  8. grid
  9. ؟

نظرات و پیشنهادات شما

کدام یک از بازی های بالا را تجربه کرده اید؟ آیا بازی دیگری می شناسید که مناسب این لیست باشد؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

سلام دوستان
تا پنج میلیون و پانصد هزار گوشی بهتر از ردمی ۹ سراغ دارید؟
اگر کسی ردمی ۹ داره میشه تجربش رو بگه؟

Taha

آره مصطفی داره ازش بپرس

m.b

من زیاد ازش استفاده نمیکنم…رفیقمون امیر داشت؟ 🤔
بعد بروزرسانی پیداش نیست فکر کنم گوشیشو نابود کردم… 😂 🤦‍♂️
داداش بیا جواب این رفیقمون رو بده… 😂

AŁɪ

حاجی درسته توی سایبر پانک میشه حتی دیک طرف هم تغییر بدی قسمت کاستومیز شخصیت 🤣😂🤔 بازی ساختن یا فیلم s …..

ali_s

واقعا 😐😂😂😂😂؟
دیگه تو این هفت هشت سال زیاد تر از حد روش کار کردن😐😂😂😂

SHREK

حتی روی جزئیاتش هم میتونی کار کنی🙃🙃حتی میتونی توی گیم ازش استفاده کنی🙃🙃اگر گزینه سانسورش فعال نکنی…

SHREK

تا 7 روز دیگه آپدیت جدید cyberpunk میاد.
((Second, we will fix bugs and crashes, and improve the overall experience. The first round of updates has just been released and the next one is coming within the next 7 days. Expect more, as we will update frequently whenever new improvements are ready.))

Milad7

یادش بخیر Sonic Adventure 🙁

123Mm

سلام اگر مي شود بازي و مطالبي كه در سايت مي گذاريد از لحاظ إنساني و اسلامي رعايت شده باشد مثلا حجاب و …

سینا عطایی

سلام وقت بخیر

تلاش ما بر همین هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا