حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردیاب هوشمند اشیا سامسونگ Galaxy Smart Tag در گزارش هایی دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی است که می دانیم سامسونگ هم مشابه اپل و AirTag آن، در حال کار بر روی ردیاب هوشمند اشیا هوشمند بوده که Galaxy Start Tag نامگذاری شده است. امروز ردیاب هوشمند اشیا سامسونگ Galaxy Smart Tag در گزارش هایی دیده شده است.

ردیاب هوشمند اشیا

اطلاعات مربوط به EI-T5300 ، طبق مدل رسمی آن در هفته های گذشته زیاد منتشر شده است. در روزهای اخیر اما خبر زیادی درباره آن وجود نداشت.

ما کمی بررسی کردیم و موفق شدیم تصویر نسبتا کاملی را از منابع مختلف جمع کنیم. مرجع صدور گواهینامه کره جنوبی در واقع دارای شماتیک کلی EI-T5300 است. به نظر می رسد که Galaxy Smart Tag یک دستگاه نازک است که توسط یک باتری ۳ وات CR2032 قابل تعویض تغذیه می شود. همانطور که در توضیحات خود سامسونگ وجود دارد ، این عبارت است: “برچسب هوشمند دارای دکمه برای پیدا کردن تلفن و صدادادن”. این توصیف کوتاه همراه با یک تصویر بسیار آشنا مانند “کاشی” را به ما نشان می دهد.

ما قبلاً می دانستیم که برچسب Galaxy Smart با ویژگی اخیر SmartThings Find این شرکت سازگار خواهد بود. سوال واقعی در مورد آن بیشتر این بود که چگونه پیگیری، موقعیت یابی و گزارش دهی به دست می آید. تا جایی که ما موفق به جمع آوری آن شدیم، EI-T5300 فقط به عنوان یک دستگاه بلوتوث LE تأیید شده است، به این معنی که بعید به نظر می رسد برخی از ویژگی های پیشرفته تر که قبلاً گمانه زنی شده اند، مانند UWB ، LTE و / یا GPS ظاهر شوند.

این چیز بدی نیست، از آنجا که Galaxy Smart Tag دارای بلوتوث ۵.۱ است و این فناوری جدید به روزرسانی فناوری ارتباطی آشنا است که به طور خاص از قابلیت جهت سیگنال برخوردار بوده و هدف آن تأمین تگ های ناوبری و ردیابی داخلی است. به همین ترتیب، دقیقاً همانطور که سامسونگ در نظر گرفته شده است، این ویژگی به تگ اجازه می دهد تا بتواند تجربه موقعیت یابی “نسل بعدی” را تا حداکثر تئوری 400 متر در داخل و 1000 متر در خارج از خانه ارائه دهد، در حالی که حداقل انرژی را نیز مصرف می کند.

بلوتوث ۵.۱ توانایی تشخیص جهت سیگنال را دارد، کاربرد مکان یابی داخلی

همچنین ما می دانیم که دو رنگ برای Samsung Galaxy Smart Tag انتخاب شده ه سیاه و نقره ای است. در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن، منابع صنعتی قیمت فروش۹ حدود 15 تا 20 یورو را پیشنهاد کرده اند. ما در حال حاضر انتظار داریم که Galaxy Smart Tag در تاریخ ۲۵ دی ۹۹ در کنار تلفن های هوشمند Galaxy S21 معرفی شود.

نظر شما چیست؟ باید معرفی شوند و ببینیم که دید ارایه دهنده چیست. آیا باید آن را خرید یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم عالی…

SHREK

خیلی هم خوب.

Milad7

نایس ورک 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)