حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اوپو رینو ۵ پرو پلاس ۴ دی ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اوپو

سری Reno 5 طبق نظر OPPO طی چند هفته یک مدل اضافی دریافت می کند. مدل جدید با نام + Reno 5 Pro روانه بازار می شود و با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می شود. در حقیقت تاریخ معرفی اوپو رینو ۵ پرو پلاس ۴ دی ۹۹ خواهد بود.

اوپو رینو ۵ پرو پلاس

گوشی اوپو رینو ۵ پرو پلاس سومین گوشی سری Reno است که با چیپست سری Snapdragon 800 از زمان Reno 5G و Reno Ace است که هر دو سال گذشته معرفی شدند. Reno 5G دارای پردازنده Snapdragon 855 است در حالی که Reno Ace با کمی قدرتمندتر Snapdragon 855 Plus به بازار عرضه شد.

اوپو پوستری منتشر کرد که به ما دستگاهی را نشان می دهد و مطمئناً بسیار زیبا است. این گوشی در دو رنگ – سیاه و آبی گرادیانت طور در دسترس خواهد بود. قسمت جلویی که در تصویر قابل مشاهده نیست، صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با سوراخ نمایشگر و رفرش ریت ۹۰ هرتز را در خود جای داده است.

گوشی اوپو رینو ۶ پرو پلاس با سبک طراحی باریک تر نسبت به سایر اعضای خانواده خود ارایه خواهد شد. ابعاد آن 159.9 در 72.5 در 7.99 میلی متر و وزن آن 184 گرم داده شده است. گویا خیلی مهم بوده که روی ۷ میلی متر عنوان شود ضخامت، حتی برای یک صدم کمتر از ۸ میلی متر!

این گوشی دارای چهار دوربین اصلی است که یکی از آنها لنز زوم پریسکوپی است. گزارش شده است که رینو ۵ پرو پلاس دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی به عنوان دوربین اصلی خود است. همچنین این دوربین دارای یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گفته می شود دوربین سلفی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این گوشی که به بیرون درز کرده می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات اشاره کرد. همچنین باید رابط کاربری ColorOS 11 که مبنی بر اندروید ۱۱ است را ارایه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با طراحی های خاصی که اوپو داره به شدت علاقه خاصی نسبت بهش پیدا کردم…

SHREK

به نظر میاد قیمت خوبی هم داره حیف که وارد ایران نمیشه.

Mohammadr

بابت اسپم واقعا عذر میخوام دوستان
کسی تا حالا از آمازون خرید کرده؟ یا از شرکتایه واسطه ای که از آمازون میگیرن و برات میارن؟ اگه خودتون خرید کردین یا کسیو میشناسین که اینکارو کرده ممنون میشم راهنماییم کنین، ی چن تا سوال داشتم🌹🙏🏻

SHREK

از خود آمازون که نه ولی از مالتینا سفارش دادم.

Mohammadr

اها خب قابل اعتماد بود؟ یعنی جنس اصل رو آورد؟

SHREK

آره مشکلی نداشت فقط یکم طول میکشه هزینشم یکم زیاد میشه.

HOSEIN

از نوت بیست یکم قشنگتره
اما رتبه اول برای من تو طراحی میت چهل پرو
بعدش پیکسل پنج و می ده الترا

نیما عرفانی

رنگ و طرح قاب پشتی و دیزاین پرفکت قاب دوربین ها به شدت جلب توجه می‌کنه .‌ یه گوشی شبه پرچمدار با قیمت اقتصادی و مشخصات فوق العاده = ارزش خرید بسیار بالا👌

https://www.instagram.com/p/CInohhKhRQT/?
خیلی خوشگله👌👌👌

Milad7

به به چقدر خوشگل و تو دل برو هست 🙂 منتظر عرضه اش می مونیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)