حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع گوشی رول شونده شیائومی را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

گوشی های تاشو هنوز کمیاب و نادر هستند اما فناوری امکان طراحی جسورانه تر را به ما می دهد. جدیدترین ترند، نمایشگرهای رول شونده است که توسط TCL و Oppo به نمایش درآمدند. به نظر می رسد شیائومی به زودی با نمونه خود به شرکت آنها بپیوندد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع گوشی رول شونده شیائومی را ببینید.

حق اختراع گوشی رول شونده شیائومی

حق اختراع گوشی رول شونده شیائومی

حق اختراع گوشی رول شونده شیائومی

یک حق اختراع شیائومی مربوط به سال گذشته که در USPTO (دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده) ثبت شده است، دید برند به دستگاهی با صفحه نمایش جمع شونده را نشان می دهد که به پهلو باز می شود.

Jermaine Smit (معروف به Concept Creator) از طرح های ثبت اختراع برای ایجاد مجموعه ای از ارائه ها استفاده می کند که دستگاه مفهوم را بهتر نشان می دهد. می توانیم ببینیم که این دستگاه به یک صفحه نمایش پیچیده شبیه تلفن مفهومی Mi Mix Alpha مجهز شده است.

همانطور که برای تمام حق اختراع ها و طرح های اولیه عنوان می کنیم، این اطلاعات و تصاویر را با دیده تردید بنگرید. چرا که نمی توان تشخیص داد که چه زمانی محصول تجاری با این فناوری ارایه می شود. یا اصلا قرار است بشود یا نشود.

نظر شما درباره این حق اختراع شیائومی چیست؟ این شرکت با وجود حق اختراع های زیاد اما هنوز هم گوشی تاشو تجاری تولید نکرده است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

عجب طراحی باحالیه😐

جالبه…

SHREK

😍

m.b

https://m.gsmarena.com/counterpoint_xiaomi_becomes_3rd_biggest_smartphone_maker_in_q3_2020-news-46663.php

جناب عطایی کانترپوینت اینفوگرافیک های خیلی جالبی از فروش گوشی های هوشمند در چارک سوم در جای‌جای مختلف دنیا منتشر کرده که قابل توجه هست…

m.b

🙏🌹

Milad7

احتمالا قیمت فضایی خواهد داشت

MohammadFarhaadi

خیلی شیکه و قشنگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)