حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری دو سلولی شیائومی Mi 11 و شیائومی Mi 11 Pro لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | شایعات، شیائومی

حدود بهمن ۹۸ بود که شیائومی گوشی های هوشمند Mi 10 و Mi 10 Pro را در چین معرفی کرد. شایعات به گوش می رسد که سری شیائومی Mi 11 زودتر از مدل قبلی خود معرفی خواهد شد. امروز در گزارشی می بینیم که ظرفیت باتری دو سلولی شیائومی Mi 11 و شیائومی Mi 11 Pro لو رفته است.

باتری دو سلولی شیائومی Mi 11

هفته گذشته، کوالکام از تراشه Snapdragon 888 پرده برداشت.  بلافاصله پس از رونمایی، عنوان شد که برند چینی در اواخر این ماه از سری Xiaomi Mi 11 رونمایی خواهد کرد. امروز، باتری های ادعا شده از سری Mi 11 در پایگاه داده 3C چین دیده شده است.

باتری دو سلولی شیائومی Mi 11

باتری دو سلولی شیائومی Mi 11

در تصویر زیر نشان داده شده است، دو باتری برای تلفن های آینده شیائومی گواهینامه های 3C را دریافت کرده اند. ظرفیت اسمی باتری اول 2845 میلی آمپر ساعت و باتری دوم 2390 میلی آمپر ساعت است. چرا اینقدر کم؟ نگران باشید!

سری شیائومی Mi 10 با فناوری شارژ سریع ۳۰ وات آغاز به کار کرد. منبع مطلب ادعا کرده است که شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro توسط باتری های دو سلولی برای پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع تر تجهیز خواهد شد. به این ترتیب حجم کل باتری Mi 11 می تواند 4780mAh و اندازه اسمی آن کمی بیشتر و برابر 4970mAh باشد. این نشان می دهد که ظرفیت باتری هر دو گوشی برای مصارف تبلیغاتی می تواند حدود 5000 میلی آمپر ساعت باشد.

این منبع پیش بینی کرده است که Mi 11 و Mi 11 Pro از شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می کنند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، ممکن است هر دو گوشی خانواده Mi 11 در حدود 35 دقیقه کاملاً شارژ شود.

شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro می توانند به عنوان اولین گوشی های پرچمدار جهان که از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره برده اند، رونمایی شوند. همچنین Mi 11 و Mi 11 Pro می توانند اولین گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی باشند که با پشتیبانی از رزولوشن QuadHD + و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز وارد بازار می شوند. گزارش های اخیر نشان داده است که دوگانه شیائومی Mi 11 دارای یک دوربین افقی است.

نظر شما چیست؟ حجم باتری شیائومی می ۱۱ برای شما راضی کننده است؟ نظر شما درباره استفاده از فناوری باتری ۲ سلولی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

این مال می ۱۱ پرو نیست قطعاً
یکیش احتمالا مال ردمیه اون یکی مال می ۱۱ معمولی

ArmanBgold

سلام

ظرفیت اسمی باتری چیه؟🤔

SHREK

ظرفیت اسمی اون مقداری که سازنده برای طراحی باتری مشخص میکنه مثلا باتری 4000 میلی آمپری ولی در واقعیت اون باتری ممکنه 3500 میلی آمپری باشه که میشه ظرفیت باتری. (همون در عمل نگفتم که از اکانت های فیک استفاده نشه🙃)

ArmanBgold

خب پس چرا سازنده ظرفیت واقعی رو نمیگه؟؟😐

m.b

چون تولید عمومی هست اندازه‌گیری ظرفیت واقعی تک تک باتری ها امکان‌پذیر نیست تقریباً…
البته دوستمون یکم خطا داره… هیچوقت بین ظرفیت اسمی و واقعی 500 میلی‌آمپر! اختلاف نیست… معمولاً این دو مقدار تا 100 میلی‌آمپر اختلاف دارن… یعنی ممکنه اصلاً اختلاف نداشته باشند و یا 30 و 40 و 70 و… تا نهایتاً حدود 100 میلی‌آمپر اختلاف داشته باشند…

به طور مثال مثل آبمیوه میمونه… تولید کننده میگه 250 میلی‌‌لیتر با درصد خطای کمتر یا بیشتر بودن به میزان 10 میلی‌لیتر…
باتری ها هم همینطورن… تولید کننده میگه 5000 میلی‌آمپر اما ظرفیت واقعی ممکنه 4900 و خرده‌ای یا همون 5000 باشه…

ArmanBgold

خیلی ممنون🌹🙏

m.b

🌹❤️

نیما عرفانی

این اختلاف ۵۰۰ میلی آمپر و بیشتر از این بین ظرفیت اسمی و واقعی تو پاوربانک ها و بعضاً لپ تاپ ها رایجه و فرقی هم نمیکنه کدوم برند باشه اما تو دنیای موبایل ،قریب به اتفاقشون نهایت اختلاف ۱۰۰-۱۵۰ میلی آمپره .
و اگه اشتباه نکنم کمترین اختلاف ظرفیت اسمی و واقعی هم آیفون های اپل دارن .

AŁɪ

ببین از اسمش معلومه اسمی یعنی در اصل تبلیغاتی هست . باتری که نمیتونه ظرفیت کاملا رند به خودش بگیره برای زیبا و بهتر شدن کار رندش میکنن به عدد بالایی .
به عنوان مثال باتری که ظرفیت اسمی (اعلام شده توسط سازنده) ۴۰۰۰ داره . در واقعیت ظرفیتش ۳۸xx تا ۳۹xx هست و سازنده برای تبلیغات می‌نویسه ۴۰۰۰ .

AŁɪ

اون دوستمون هم کلا مشکل داره در مورد رم کامپیوتر هم بنده خدا رو به اشتباه انداخت .
اینجا هم میگه ۵۰۰ میلی آمپر اختلاف بین ظرفیت اسمی و واقعی هست که امکان نداره.

SHREK

گفتم (مثلا نه حتما) ای بابا اکانت های فیک تو که مارو کشت لامصب حداقل یه مدل لپ تاپ 64 گیگ رم پیدا میکردی! اونجا هم جوابتو دادم ندیدی خودکار دکمه خودتو زدی😂 فک کنم باز امدی جبرانی برای ترنج و اکانت فیک زدن ولی اینبار دیگه واقعا حالتو ندارم.

Auroro

اینکه میگی 500 میلی امپر اختلاف چ ربطی ب اکانت فیک اینو اون داره؟

SHREK

گفتم مثلا ربطشم خودش فهمید. تو هم مشکوک میزنی😉

ArmanBgold

نه داداش اکانت من فول اصله😂

mehrdad_ma

برای شارژ ۵۵ واتی از دو باتری استفاده نمیکنه
همون ۱۲۰ و وایرلس ۸۰ وات

« اگه کسی میخواد بگه اون ۱۲۰ وات ۸۰ واته بره چندتا مقاله بخوانه »

m.b

دقیقاً تعجب منم همینه…
مگه mi 11 معمولی شارژر خیلی شاخی داره که باتری دوگانه بخواد؟ 🤔

Mahdi

منتظریم

Milad7

ببینیم چی میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)