حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش، اولین قدم برای موفقیت در معامله‌گری

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در اثر ویروس کرونا، صاحبان آن‌ها را بر آن داشته تا به دنبال راه‌حلی جایگزین برای کسب درآمد از داخل منزل باشند. سرمایه‌گذاری در بورس یکی از راه‌حل‌هایی بود که مردم آن را برای کسب درآمد امتحان کردند. اما افت شدید شاخص‌های بورسی در ماه‌های اخیر باعث متضرر شدن سرمایه‌گذاران شده است. یکی دیگر از بازارهای معاملاتی که می‌توانید آن را امتحان کنید، بازار فارکس است. اگر شناختی از نحوه کار در این بازار نداشته و نیاز به آموزش فارکس دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش فارکس

برای شناخت بهتر بازار معامله‌گری جدید نیاز به شرکت در جلسات آموزش فارکس دارید. اما مراقب باشید! در مسیر یافتن یک آموزش مناسب شیادان و دلالان زیادی در کمین نشسته‌اند. ممکن است شما میلیون‌ها تومان برای آموزش صرف کنید و نهایتا هیچ نتیجه‌ای نگیرید. تریدر نووا یک منبع آموزشی معتبر فارسی برای ارائه مطالب آموزش فارکس است. با استفاده از این منبع می‌توانید بخش زیادی از مقالات معتبر در زمینه فارکس را به زبان فارسی مطالعه کنید و دانش ابتدایی خود را تکمیل کنید.

پس از ارائه آموزش‌های تئوری، تریدر نووا شما را رها نمی‌کند. اگر فکر می‌کنید به دانش کافی رسیده‌اید می‌توانید مستقیما وارد بازار سرمایه شوید. اما توصیه ما این است که این کار را نکنید. پیش از آنکه سرمایه خود را وارد بازار واقعی کرده و طعمه دلالان در کمین نشسته شوید، با استفاده از حساب‌های آزمایشی و انجام معاملات دمو کمی تجربه عملی کسب کنید. تریدر نووا امکان افتتاح حساب آزمایشی در انواع کارگزاری‌ها را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با باز کردن این حساب‌ها بدون اینکه به سرمایه اولیه‌تان آسیبی برسد، به مدت 3 ماه تا یک سال در بازار فارکس فعالیت کرده و تجربه کسب کنید.

انتخاب کارگزاری

پس از کسب اطلاعات کافی و طی کردن همه مراحل آموزش فارکس، انتخاب بهترین کارگزاری فارکس مسئله چالشی است که باید به آن رسیدگی کنید.

در سایت tradernova.com  مانند daytrading.com به راحتی میتوانید بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را بر اساس اعتبار، از لحاظ لوریج یا از لحاظ اسپرد بشناسید.

خوشبختانه یا متاسفانه به دلیل شرایط تحریم تعداد کارگزاری‌های فعال در ایران بسیار محدودتر از دیگر نقاط دنیا است. این موضوع برای افراد تازه‌کار خبر خوبی است. چرا که این افراد نیاز به بررسی گزینه‌های کمتری دارند؛ اما برای افراد حرفه‌ای‌تر نمی‌توان آن را موضوع خوشایندی دانست.

برای انتخاب بهترین کارگزاری فارکس می‌توانید از تجربه تیم متخصص سایت تریدر نووا کمک بگیرید. این تیم با بررسی مرتب فعالیت‌های کارگزاری‌ها گزارش کاملی از نحوه معامله و کسب درآمد در آن‌ها به شما ارائه می‌دهند. با بررسی این گزارش‌ها کار بررسی برای شما راحت‌تر خواهد شد. به علاوه اینکه می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی تریدر نووا از خدمات مشاوره‌ای آن‌ها نیز استفاده کنید تا انتخاب علمی‌تری داشته باشید.

انتخاب شیوه معامله

پس از یافتن بهترین کارگزاری فارکس باید شیوه معامله خود را انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع شیوه‌های معامله نیز می‌توانید از تریدر نووا کمک بگیرید. این سایت مقالات کاملی برای معرفی انواع کارگزاری‌ها و شیوه‌های معامله و کسب درآمد در هرکدام از آن‌ها تهیه کرده است. با مراجعه به این مقالات می‌توانید روش‌های کم ریسک‌تر را انتخاب کرده و کار را از آنجا شروع کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از حساب‌های آزمایشی تریدر نووا آشنایی با ویژگی‌های شیوه‌های معامله است.

استفاده از ابزارهای پیشنهاد معامله

در شروع کار ممکن است بررسی نمودارهای تغییر قیمت و انتخاب زمان مناسب برای خرید و فروش دشوار باشد. به همین دلیل می‌توانید از ابزارهای موجود برای این کار استفاده کنید. ابزارهایی که بر اساس نوسانات قیمت و دیگر شاخص‌ها مناسب‌ترین شیوه‌های معاملاتی و زمان‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. در ابتدای کار می‌توانید تا حدودی به این ابزارها اطمینان کرده و صرفا بر اساس همین پیشنهادها کار خود را جلو ببرید. اما در ادامه کار تنها نباید به آن‌ها تکیه کنید. استفاده صحیح از این ابزارها نیازمند دانش و تجربه کافی است تا شما را به سود موردنظرتان نزدیک‌تر کند.

کسب درآمد میلیاردی از فارکس

بازارهای فارکس می‌توانند شما را به درآمد دلاری برسانند؛ اما سوال اصلی اینجاست که آیا این درآمد می‌تواند تبدیل به یک درآمد میلیاردی شود؟ کسب درآمد میلیاردی از فارکس ناممکن نیست. اما نیاز به صرف زمان کافی دارد. بدون شک هرچه زمان بیشتری به بررسی و معامله در این بازار اختصاص دهید به درآمد میلیاردی نزدیک‌تر خواهید شد. همچنین توجه داشته باشید که هرچه سود شما از این بازار بیشتر باشد ضرر شما نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد میلیاردی از فارکس هستید باید آموزش فارکس را تکمیل کنید.

علاوه بر آن باید سایر مراحل ذکر شده را با دقت کافی طی کنید تا به هدف نهایی خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید که بازار فارکس مخصوص کسانی است که در تامین مخارج خود مشکلی ندارند؛ چرا که فعالیت در این بازار نیازمند دقت و توجه بالا بوده و نباید ناشی از احساسات باشد. اگر شما در تامین مخارج خود مشکل داشته یا سرمایه اولیه را از پس‌انداز ضروری زندگی خود تامین کرده باشید، نمی‌توانید با تمرکز کافی اقدام به معامله در این بازار کرده و سود کنید.

کلام پایانی

فعالیت در بازار فارکس کار چندان راحتی نیست؛ اما اگر منبع آموزشی و مشاوره‌ای مناسبی همچون تریدر نووا در کنار خود داشته باشید، کارتان راحت‌تر خواهد شد. مجموعه تریدر نووا در آموزش فارکس به شما کمک خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که شما یک شخص کاملا بی‌اطلاع باشید یا تا حدودی با فارکس آشنایی داشته باشید. این مجموعه برای همه افراد آموزش‌های کامل و جامعی فراهم کرده و با مناسب‌ترین قیمت آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تریدر نووا در مقایسه و انتخاب بهترین بروکر فارکس نیز به کمک شما می‌آید. این مجموعه امکان فعالیت بدون محدودیت در کارگزاری‌های فعال در ایران را برای شما فراهم کرده و پس از آن امکان برداشت سود را نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تریدر نووا حساب‌های آزمایشی در انواع کارگزاری‌ها را امتحان کرده و تجربه کافی برای کسب درآمد از فارکس را کسب کنید. فراموش نکنید که هر کارگزاری دارای پلتفرم‌های معاملاتی مخصوص خود است که شما باید آن‌ها را به درستی شناخته و انتخاب کنید.

در پایان باید بگوییم که کسب درآمد میلیاردی از فارکس هدف چندان دوری نیست. تنها کافی است که زمان کافی را به این کار اختصاص دهید. خود را به‌روز نگه دارید. با انواع شیوه‌های معامله آشنا شوید. نمودارها را بررسی کنید و در نهایت در مناسب‌ترین زمان ممکن خرید و فروش را انجام دهید. بازار فارکس هم پذیرای افراد با سرمایه‌ها و هدف‌های بزرگ است و هم پذیرای افرادی با سرمایه‌های اندک. افرادی که قصد دارند در روزهای خانه‌نشینی درآمدی برای خود کسب کنند.

ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. توصیه میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تریدر نووا به آدرس www.tradernova.com  مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

داخل ایران فقط باید دلالی بلد باشی بهترین درامد گیرت میاد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات