حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر سفارشی دیواری ؛ انفجاری برای یک دکوراسیون داخلی زیبا

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پوستر سفارشی دیواری عنصر جدید و بسیار جالب توجهی محسوب می‌شود که می‌تواند دکوراسیون داخلی و فضاهای مورد نظرتان را دستخوش تغییرات مثبت و شگرفی کند و به همین دلیل، این روزها طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در واقع انواع پوستر سفارشی دیواری و همچنین پوستر سقفی که به نوعی یک کاغذ دیواری جذاب به شمار می‌روند، قابلیت آن را دارند تا خاطرات شیرین و عکس‌های عزیزانتان را تحت قالب یک پوستر دوست داشتنی، همواره در جلوی چشمانتان به نمایش درآورند. اما پیش از استفاده از پوستر سقفی و پوستر سفارشی دیواری در دکوراسیون داخلی، بایستی به این مسئله توجه داشته باشید که می‌خواهید از این نوع پوستر و کاغذ دیواری در چه فضایی استفاده کنید؟! همچنین قطعاَ در رابطه با جنس این نوع متریال‌های سفارشی نیز سوالات مهمی ذهنتان را به خود درگیر کرده است!

پس برای پاسخ به تمامی این سوالات پراهمیت، با ما همراه باشید.

جذابیت و کاربرد انواع پوستر سفارشی دیواری و پوستر سقفی

این عناصر جذاب که مدلی نو از خانواده کاغذ دیواری‌ها محسوب می‌شوند، در فضاهای متنوع و با اهداف مختلفی قابل استفاده می‎‌باشند و می‌توانند به مانند یک انفجار زیبا و چشمگیر، چشم مخاطبان را در هر مکانی به خود میخکوب کنند. اما هریک از این فضاها دارای چه شرایطی هستند؟!

 

پوستر سفارشی در فضاهای مسکونی: پوستر سفارشی دیواری به شکل‌های مختلفی می‌تواند در دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع به جای استفاده‌ی تکراری و کلیشه‌ای از قاب‌های عکس و یا چاپ کردن تصاویر بر روی تخته های دکوراتیو، می‌توان انواع عکس‌های خاطره انگیز مراسم عقد و عروسی زوج‌ها، پرتره‌ی چهره افراد، عکس های زیبای کودکان در اتاق کودک و همچنین میکس‌های گرافیکی و کلاژهای گرافیکی چندین عکس در کنار هم را، تحت قالب یک پوستر سفارشی دیواری چاپ کرده و بر روی سطح کامل دیوار (در ابعاد بسیار بزرگی) نصب نمود. به عنوان مثال اتاق یک نوجوان را در نظر بگیرید که کاغذ دیواری آن، طرحی از عکس‌های مختلف و خاطره انگیز او از زمان خردسالی تا نوجوانی باشد؛ چه ترکیبی خاص‌تر و هیجان انگیزتر از این سراغ دارید؟!

پوستر سفارشی در فضاهای تجاری: قطعاَ شما هم به مانند من، بارها و بارها و بارها وارد فضاهای تجاری متنوعی شده‌اید که نه جذابیت و کشش بصری خاصی دارند و نه به درستی ماهیت آن کسب و کار در دکوراسیون داخلی فضایشان منعکس شده است!! بنابراین قرار دادن انواع عکس‌های با کیفیت از محصولات و خدمات کسب و کار در قالب یک پوستر سفارشی دیواری جذاب، به شدت می‌تواند فضای کسب و کار را شیک‌تر و خاص‌تر به نظر بیاورد و محیطی زیبا و خلاقانه را ایجاد کند؛ بنابراین می‌توان به جرئت گفت که ایجاد تحول، یک لازمه‌ی بسیار جدی برای دکوراسیون داخلی چنین فضاهای تجاری به شمار می‌رود.

به عنوان مثال دکوراسیون داخلی یک دفتر فنی و مهندسی را در نظر بگیرید که پروژه‌های انجام شده در آن، با یک گرافیک زیبا تحت قالب پوستر سقفی و پوستر سفارشی دیواری به نمایش در بیاید و از نصب کاغذ دیواری‌های بی معنا در آن پرهیز شود. مطمئناً چنین فضایی علاوه بر ایجاد یک دید بصری زیبا و گیرایی بیشتر برای مخاطبان، می‌تواند بر رونق یافتن آن کسب و کار نیز موثر باشد.

استفاده از پوستر سفارشی در کافه‌ها و رستوران‌ها

همچنین وجود انواع پوستر سفارشی دیواری و پوستر سقفی موجب شده است که بسیاری از صاحبان رستوران‌ها و کافه‌ها، به جای صرف هزینه‌های هنگفت برای دکور سازی دکوراسیون داخلی، تمام ایده های فضایی و عکس‌های مورد نظرشان را بر روی این عناصر به چاپ برسانند و محیطی خاص و جذاب را برای مشتریان خلق کنند.

به عبارت دیگر چه تم فضایی یک کافه مربوط به فیلم و موسیقی و معماری باشد و چه به طبیعت و نقاط دیدنی مختلف جهان و فضاهای سنتی ایران مربوط باشد، دیگر هیچگونه استرسی برای هماهنگ سازی اجزای مبلمان دکوراسیون داخلی با کاغ دیواری و متریال‌های سقف و دیوار وجود ندارد و استفاده از انواع پوستر سفارشی دیواری و پوستر سقفی دلخواه، میتواند همان ایده‌های دلخواه صاحبان کسب و کار را برای فضای مورد نظر کافه‌ها و رستوران‌هایشان به ارمغان بیاورد.

انواع جنس های کاغذ پوستر سفارشی دیواری و سقفی

 

روی سخن با آنهایی است که استرس محدودیت انتخاب برای جنس پوستر سقفی و انواع پوستر سفارشی دیواری را دارند… در چنین شرایطی باید بگویم که نگران هیـــــــــــــــــچ چیزی نباشید؛ چرا که می‌توانید عکس‌های دلخواه خود، خانواده، عزیزان و یا مناظر مورد علاقه‌تان را تحت قالب پوستر سفارشی دیواری در جنس‌های کاغذ مختلفی همچون:

  • جنس چرم
  • جنس ماسه‌ای
  • جنس اکلیلی
  • راه راه کریستالی
  • و البته ماسه‌ای – اکلیلی چاپ کنید و فضایی خاص را برای محیط مورد نظرتان خلق نمایید.

سفارش پوستر برای هر فضایی؛ چرا و چگونه؟!

در واقع برای فضاهای نشیمن و سالن‌های باکلاس پذیرایی، استفاده از کاغذ دیواری چرمی برای چاپ پوستر پیشنهاد می‌شود و شاید بتوان گفت که برای فضاهای مینیمال و سنتی، استفاده از کاغذ دیواری‌های جنس ماسه‌ ای و ماسه ای –  اکلیلی مناسب‌تر است. بد نیست بدانید که متریال کاغذ ماسه‌ ای با جدیدترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های پیشرفته (ثبات چاپ با دستگاه یووی و اکوسالونت) تولید شده و با بافت ریز ماسه ای و همراه با سطح کریستال بسیار لوکس می‌تواند زینت بخش خاصی برای فضای خانه‌هایتان به شمار بیاید.

برای چاپ پوستر، عاشق چه صحنه و یا خلق چه فضایی هستید؟

 

مهمترین پیشنهد ما برای خلق فضاهایی خاص و منحصر به فرد این است که ذهنتان را صرفاً و فقط به عکس‌های خودتان و خانواده‌تان معطوف نکنید! بلــــه… به یاد داشته باشید که بسیاری از دکوراتورها فضاهای خاص، دکوراسیون داخلی خانه‌ها را با چاپ پوستر سفارشی دیواری منقش به چهره بازیگران خارجی و فضاهای شهری لوکس کشورهای خارجی طراحی می‌کنند و اتفاقاً فضاهای بسیار دلنشین و جذابی را نیز به وجود می‌آورند همچنین انتخاب طرح برای کاغذ دیواری اتاق کودک هم در بسیاری از موارد با محدودیت‌هایی روبرو می باشد اما حالا وقت آن است که این محدودیت ها را از ذهن خود دور بریزید و تصاویر هر کدام از شخصیت های کارتونی و انیمیشن ها را که به آن علاقمند هستید، در قالب پوستر سفارشی دیواری و پوستر سقفی چاپ نموده و نصب کنید و فضاهای خلاقانه ای را بوجود بیاورید.

خلق فضاها و دکوراسیون داخلی آرامش بخش

 

همچنین چاپ انواع تصاویر مربوط به کهکشان و یا شب‌های پرستاره نیز از آن دست ایده‌های جذابی است که در چاپ و نصب پوستر سقفی (چه برای اتاق خواب و یا چه برای نشیمن) بسیار مورد توجه قرار گرفته است و البته بایستی اذعان داشت که این ایده، قابلیت آن را دارد که آرامش جالب توجهی را به فضاهای مختلف خانه تزریق نماید.

در دیواره‌های سه بعدی و جذاب غرق شوید!

 

استفاده از عکس‌ها و پوسترهای سه بعدی برای دیزاین فضای نشیمن، تی وی روم‌ها و حتی دیواره‌های محدوده‌ی پشت میزهای تلویزیون، ایده‌های بسیار جذاب و خاصی است که می‌تواند نظر هر مخاطب و بیننده‌ای را به شدت به خود جلب نماید و اصطلاحاً به واسطه جذابیت‌های بصری انواع کاغذ دیواری سه بعدی، چشم و ذهن مخاطب را همراه با جذابیتی تمام عیار در خود غرق نماید.

البته در این میان همواره کمبود تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری سه بعدی، دست خانواده‌ها و دکوراتورها را در تشکیل یک دکوراسیون داخلی جذاب، متناسب و هماهنگ به شدت بسته است! اما جای هیچـــــگونه استرسی وجود ندارد و به راحتی می‌توانید با چاپ تصاویر سه بعدی مورد نظرتان (در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع)، همان دکوراسیون داخلی جذابی که مدنظرتان است را خلق کنید و البته که این امر با چاپ تصاویر سه بعدی بر روی انواع پوستر سفارشی دیواری و حتی پوستر سقفی، میسر است. در واقع همین آزادی عمل در این نوع کاغذهای دیواری موجب شده است که چاپ بر روی انواع پوستر سفارشی سقفی و دیواری با محبوبیت قابل توجهی رو به رو شده باشد.

حتی ممکن است تصاویر خاص و خاطره انگیز را نیز با دوربین شخصی خود ثبت کرده باشید و می‌خواهید تصویر آن خاطره‌ی لذت بخش را همواره در پیش چشمانتان زنده نگه دارید. در این صورت نیز چاپ پوسترهای سفارشی در جنس‌های مختلف، می‌تواند به عنوان یک ایده جالب توجه، مقرون به صرفه و البته در دسترس برایتان به شمار بیاید.

پوششگران، نامی نیک در لوکس سازی دکوراسیون داخلی

شرکت بازرگانی پوششگران (roniya.ir) با دارا بودن کارشناسان برجسته و با سابقه‌ی 15 سال تلاش مستمر و حرفه‌ای در ارائه‌ی متریال‌های باکیفیت دکوراسیون داخلی و همچنین چاپ پوستر سفارشی سقفی و دیواری، همواره تلاش نموده است بهترین خدمات ممکن را با برترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های روز جهان، برای مشتریان گرامی به ارمغان بیاورد.

همچنین بایستی توجه داشته باشید که سفارش چاپ پوستر به فروشگاه رونیا، می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • بهره گیری از دستگاه‌های پیشرفته‌
  • استفاده از متریال‌های متنوع و مرغوب که ماندگاری و کیفیت بالایی را دارند.
  • انجام سفارش‌های مشتریان با نهایت دقت و رزولوشن و در سریعترین زمان ممکن
  • مشاوره‌های خرید رایگان از سوی پشتیبانان حرفه‌ای فروشگاه اینترنتی رونیا
  • دارای آرشیو و گالری تصاویر بیشمار در هر موضوع و زمینه‌ای
  • امکان ارسال راحت و بی دردسر عکسهای مورد نظرتان به مجموعه‌ی رونیا
  • ارائه‌ی انواع کاغذ دیواری و کاغذ چاپ پوستر سفارشی دیواری که قابلیت شست و شو را نیز خواهند داشت و خیالتان را از بابت داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و تمیز راحت کند.

پس منتظرتان هستیم… تلفن تماس: 02144288700

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

معرفی ویروسT:
یروس تی (به انگلیسی: Tyrant virus) که به اختصار t-virus شناخته می‌شود، نام یک ویروس خیالی ایجادکننده جهش‌های بیولوژیکی است که در سری رزیدنت ایول وجود دارد. این ویروس توسط جیمز مارکوس ساخته شد. مارکوس یکی از بنیانگذاران شرکت آمبرلا بود که این ویروس را با کمک آزمایش‌های گوناگون بر روی DNA زالو و ویروس مادر کشف کرد. ویروس تی، شکل دهنده و توجیه‌کننده بیشتر بازی‌ها و فیلم‌های سری رزیدنت ایول است و تبدیل شدن انسان به زامبی ناشی از ابتلای شخص به این ویروس است. این ویروس چند مرحله تکاملی را نیز پشت سر گذاشت که دانشمندانی چون ویلیام برکین و آلبرت وسکر در تکامل تدریجی این ویروس، برای نتایج بهتر و مورد دلخواه آمبرلا نقشی اساسی را انجام دادند این ویروس با هدف ساخت انسان‌های برتر از نظر ژنتیکی ساخته شد اما باعث شد تا فقط بعضی از انسان‌ها که از نظر ژنتیکی برتر از سایرین بودند بتوانند با آن سازگاری کنند و عموم انسان‌ها بمیرند و دوباره و در حالی که فقط گرسنگی را میفهمند و نه چیز دیگر را بیدار شده و به زندگی برگردند. منبع:ویکی.. پدیا.

SHREK

معرفی ویروس G:
ویروس جی (به انگلیسی: Gene Virus)، ویروس جهش‌زای خیالی در سری بازی‌های رزیدنت ایول است. این ویروس توسط ویلیام برکین کشف شد. برکین، کشف این ویروس را با انجام یک پیش‌بینی هوشمندانه، از ترکیب ویروس مادر و انگل ان‌ای-آلفا در ژنوم بدن لیسا تریور انجام داد. بدین ترتیب که پس از مشاهده جذب کامل انگل ان‌ای-آلفا در بدن لیسا تریور؛ که پیش‌تر، با موفقیت ویروس مادر را نیز در خود پذیرفته بود، این گونه برداشت کرد که اکنون، در ژنوم لیسا تریور، رخدادهای شگرفی پدید آمده است. او با استخراج ژنوم لیسا و انجام آزمایش‌های ژنتیکی در مقر زبرزمینی آمبرلا در شهر راکون، سرانجام موفق به کشف آن شد. ویروس جی، ویروس بسیار قدرتمندی نسبت به ویروس تی بود. این ویروس از راه ابتلای مستقیم به بدن سبب ایجاد جهش می‌شد و همانند ویروس تی، که با گزش فرد مبتلا نیز انتقال انجام می‌شد، نیست. از دیگر ویژگی‌های ویروس جی، جهش‌های ارگانیک به شکل مرحله به مرحله بوده و فرد مبتلا، با گذشت زمان و جذب منابع بدن فرد بیمار توسط ویروس، او را مرتب دچار تغییرات ساختاری می‌کند. پس از کشف ویروس جی، برکین که پیش‌تر با آلبرت وسکر در باره جدایی از آمبرلا به توافق رسیده بودند؛ در نظر داشت تا ویروس کشف شده را، به جای دراختیار گذاردن به آمبرلا، به ارتش ایالات متحده فروخته و از آمبرلا جدا شود. اما اوزول ای اسپنسر با صادر کردن دستوری مبنی بر ضبط ویروس جی در شرکت آمبرلا، هانک ماموریت یافت تا نمونه ویروس را از برکین بگیرد. درگیری میان هانک و ویلیام برکین، سبب شد تا برکین، پیش از مرگ خود توسط هانک، ویروس جی را به خود تزریق کرده و به یک هیولای جی، جهش یابد. پس از این رخداد، ویلیام برکین جهش‌یافته، ویروس تی را در فاضلاب شهر راکون پخش و طغیان شهر راکون را رقم زد.منبع:ویکی.. پدیا.

Milad7

تشکراات 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات