حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی S21 سامسونگ با Snapdragon 888 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر چند وقتی سه روز پیش اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد، نام سامسونگ در لیست ۱۴ برند اعلام شده که آمادگی استفاده از این تراشه را دارند، نبود؛ اما تقریبا مطمئن هستیم که اگر تغییر ناگهانی رخ ندهد، تعداد قابل توجهی از خانواده گلکسی S21 به این تراشه مجهز خواهند شد. امروز هم بنچمارک گلکسی S21 سامسونگ با Snapdragon 888 لو رفته است.

بنچمارک گلکسی S21

ما مدت ها فکر می کردیم که طبق قافیه (!) نام پرچمدار بعدی کوالکام در تراشه های موبایلی، باید اسنپدراگون ۸۷۵ باشد اما خب اسنپدراگون ۸۸۸ شد! داده جدیدی در پایگاه داده Geekbench، مدلی از Galaxy S21 یا (SM-G991U) را نشان می دهد، که از چیپست با نام “Lahaina” استفاده می کند. این اسم رمز برای پردازنده Snapdragon 888 است.

به نظر می رسد که این پردازنده از CPU هشت هسته ای با کلاک پایه 1.8 گیگاهرتز استفاده می کند. همچنین گویا این گوشی از ۸ گیگابایت رم استفاده می کند و از سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می برد. این دستگاه در آزمون CPU تک هسته ای 1075 امتیاز و در آزمون CPU چند هسته ای 2916 امتیاز کسب کرده است.

بنچمارک گلکسی S21

بنچمارک گلکسی S21

انتظار می رود که Galaxy S21 از صفحه نمایش 6.2 اینچی Super AMOLED Infinity-O با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، وضوح + FHD و اسکنراثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره ببرد. این گوشی می تواند در برخی بازارها از تراشه هنوز معرفی نشده Exynos 2100 بهره ببرد، در حالی که سایر بازارها می توانند نسخه Snapdragon 888 را دریافت کنند. این گوشی پرچمدار آینده می تواند از 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی و شیار کارت microSD بهره ببرد.

انتظار می رود سامسونگ از یک دوربین سه گانه در گلکسی S21 استفاده کند که دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی است. گفته می شود که همه دوربین ها از ضبط فیلم 4K 60fps با قابلیت Super Steady Stabilization پشتیبانی می کنند. این تلفن همچنین می تواند از قابلیت ضبط فیلم 8K 30fps برخوردار باشد. گفته می شود که دوربین اصلی بر اساس شرایط نوری می تواند به طور خودکار بین حالت ضبط فیلم 30 فریم در ثانیه و 60 فریم در ثانیه جابجا شود که ویژگی جدیدی است.

سامسونگ Galaxy S21 می تواند با Wi-Fi 6E ، بلوتوث 5.1 ، GPS ، 5G ، UWB ، پورت USB Type-C ، بلندگوهای استریو و Samsung Pay همراه باشد. شایعه شده است که این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپری ، شارژ سریع ، شارژ سریع بی سیم و شارژ بی سیم معکوس بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ هستید؟ اگزینوس ۲۱۰۰ را فکر می کنید بیشتر دوست داشته باشید یا اسنپدراگون ۸۸۸؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم عالی…

The MTest MT

حاجی مسخره کردی؟865 معمولی که مولتی کورش بیشتره
حتی کایرین 990 ام مولتی کورش قوی تره

m.b

بنچمارک نسخه های اسنپدراگون سامسونگ همیشه پایین بود…

SHREK

منتظریم به لیان.

ممد بمولا

مولتی کور 2916؟
اسنپ 865 که از این بیشتره :/
کلا سامسونگ اسنپ ها رو ضعیف تر میکنه تا به اگزینوسا نرینن :)))))
هرچند طبق معمول اسنپ بهتره 🙂

The MTest MT

اصلا بنچمارکش خیلی تفاوت با 5 مارک 2 سونی نداره
تو مولتی کور خیییییلییی ضعیفتره
تو سینگل کور یذره بالاتر
:|||

Mahdi

از کجا معلوم میشه این اسنپ۸۸۸ هست چون اصلا اسمی ازش نیست

Mahdi

پردازنده های اپل که عالین ولی من چون اندروید رو بیشتر دوست دارم با اسنپدراگون بیشتر حال میکنم

ali karimi

واقعا واسه اسنپ 888 هستش، تو تک هسته ای حالا کاری ندارم ولی تو چندهسته ای باید از 3000 تا 3500 می‌بود نه زیر3000

ali karimi

البته اصلاح کنمو بگم خب هنوز ادلشه تازه معرفی شده حداقل وارد یه گوشی بشه وبه بازار بیاد و با آزمایش بعدی همه چیز مشخص میشه

Milad7

زیاد جالب نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)