حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ردمی ۹ پاور ۲۵ آذر ۹۹ در هند ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

یک گوشی جدید Redmi تقریباً آماده ارایه به شبه قاره هند است و با نام Redmi 9 Power شناخته می شود. طبق شایعه جدید، اگر چیزی در لحظه آخر چیزی تغییر نکند، گوشی ردمی ۹ پاور ۲۵ آذر ۹۹ در هند ارایه خواهد شد.

ردمی ۹ پاور

ردمی نوت ۹ مدل چین

ردمی نوت ۹ مدل چین

اگر برای شما جالب است که طبق این اطلاعات و شایعاتی که در این زمینه منتشر شده است، چه انتظاری از این گوشی داشته باشید ، این دستگاه چیزی نخواهد بود جز Redmi Note 9 4G با نام تجاری جدید.

جالب تر اینکه خود نوت ۹ مدل 4G برای چین باز چیزی نیست جز Poco M3 با نام تجاری جدید (و بسیار اصلاح شده)، که دو روز قبل از آن رویداد در چین، در سطح جهانی ارایه شد. بله هر حال این شیائومی است و ریبرندینگ محصولاتش در زیربرندهایش اصلا عجیب نیست؟

به هر حال، آنچه در انتظار Redmi 9 Power است، به شرح زیر است: صفحه نمایش 6.53 اینچی به ریاست ۳ 1080p + با پنل LCD ، چیپست Snapdragon 662 ، حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، اندروید 10 با MIUI 12 و یک باتری 6000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 18 وات.

قیمت آن نیز باید پایین باشد، اما اینکه چقدر پایین است، باید مشخص شود. در چین با نرخ ارز فعلی 11286 INR معادل ۱۵۳ دلار فروخته می شود ، اما اگر با پیشنهادها و موارد دیگر به 9999 INR معادل ۱۳۵ دلار کاهش یابد تعجب نخواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۹ پاور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

پسر من خودم طرفدار شائومی هستم ولی دیگه اینقدر تنوع در خانواده سری ۹ عجیب ولی یه خوبی داره اینه که باعت میشه سری ۱۰ بسیار بهینه تر باشند

S AH

سلام عذر بابت اسپم(تبلیغات ندیدم والا😑)
برای ردمی نه فامیلمون یک آپدیتMiui دوازده اومده که اطلاع رسانی به خدمت آقای ع.طایی
پک گلوبال بعدش کنارش زده پایدار
الآن بزنه با نه چون زده پایدار!؟

m.b

منم شرمنده جواب میدم… فکر نکنم تو پست ردمی 9 راجبش حرف زدن اسپم باشه… آره بزن… آپديت miui 12 گلوبال برای redmi 9 اومده…

SHREK

خیلی هم خوب.

Mahdi

امتیاز سلفی می۱۰الترا اومده ۸۸ شده ، یه گوشی دیگه هم امتیازش آپدیت شده که این پست راجع به اون برند نیست ، امتیازش از ۱۱۰ شده ۱۱۹

Milad7

که اینطور….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)