حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۹ پاور رسما معرفی شد: سومین ریبرند شیائومی

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ردمی

شیائومی ردمی ۹ پاور اکنون در هند معرفی شده است. این گوشی میوه دیگری از برند تجاری مذکور است و مشخصات آن همان Poco M3 و نسخه چینی آن که Redmi Note 9 4G نامیده می شود، است. با این حال، یک تفاوت کوچک بین Redmi 9 Power جدید و دوقلوهای دیگر آن وجود دارد، و آن اضافه شدن یک سنسور دوربین عقب اضافی است. به این ترتیب باید گفت که ردمی ۹ پاور سومین ریبرند شیائومی از یک گوشی به شمار می رود.

ردمی ۹ پاور

از نظر طراحی، Redmi 9 Power با Redmi Note 9 4G مدل چین یکسان به نظر می رسد.

آنچه در بخش مشخصات خواهید دید یک صفحه نمایش دارای سوراخ برای دوربین سلفی است که در اندازه 6.53 اینچی به رزولشن FHD + و پنلی از نوع IPS LCD است. این مجموعه با Corning Gorilla Glass 3 پوشانده شده است، یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری، 4 گیگابایت رم ، 64 گیگابایت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و پردازنده Snapdragon 662 از دیگر مشخصات دستگاه است.

ردمی ۹ پاور

ردمی ۹ پاور

برای تصویربرداری، این گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی دیگر دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، تنها تفاوت مشخصات Poco M3 ، Redmi Note 9 4G (چین) و Redmi 9 Power این دوربین فوق عریض 8MP است که نسبت به Redmi Note 9 5G اضافه شده است.

دوربین سلفی همان ۸ مگاپیکسلی بوده بدون تغییر باقی مانده است.

در جای دیگر، Redmi 9 Power دارای جک هدفون 3.5 میلی متری ، بلوتوث 5.0 ، فرستنده IR ، شارژ 18 وات ، سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار ، باز کردن قفل صورت و بلندگوهای استریو است. MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ به صورت پیش فرض ارایه می شود اما تلفن باید اندروید ۱۱ را به موقع دریافت کند.

درباره قیمت اما صحبت کنیم. قیمت ردمی ۹ پاور برای نسخه پایه یعنی مدل 4 گیگابایت / 64 گیگابایت برابر ۱۴۹ دلار و برای مدل 4 گیگابایتی / 128 گیگابایتی برابر ۱۶۳ دلار است. نظر شما درباره ردمی ۹ پاور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

طراحیش حس میکنم قشنگ تره ام سه هست

جذاب و خوش قیمت…

abraham

دوربین که پانچول نیست ناچه تو تصاویر

pooria

پانچول؟ 😂 یاد یه چیز دیگه افتادم برادر من پانچ حول پانچول چیه دیگه 🤣

m.b

تو کاری جز مسخره کردن ما نداری؟ 😂
#بیکار

Mahdi

من که عاشق طراحیشم

Mohammadr

طراحی و تریب رنگ میانرده ها گاهی قشنگتره از پرچمدارا… خوشگله

Pouya

اخه چرا انقد گنده مینویسه ردمی رو برا پوکو هم همین طور بود اصلا خیلی افتضاحه:/

Milad7

زیادم بد نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)