حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگرهای رنگی E Ink قابل انعطاف به زودی می توانند لباس های شما را زینت دهند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | نمایشگر

هر زمان که باند پروازهای پاریس، لندن، میلان و نیویورک باز شود، ممکن است طراحان ظاهری آراسته با نمایشگرهای رنگی انعطاف پذیر ePaper را به نمایش بگذارند. چرا این را می گوییم؟ چون نمایشگرهای رنگی قابل انعطاف به زودی می توانند لباس های شما را زینت دهند و این به لطف نمایشگرهای E Ink رنگی ممکن خواهد شد.

نمایشگرهای رنگی E Ink

شرکت E Ink با همکاری Plastic Logic اولین پنل های این چنینی را بر اساس فناوری Advanced Color ePaper یا (ACeP) ساخته است.

نمایشگرهای آلی بی سیم شیشه نازک ترانزیستور (oTFT) سبک و بسیار کم مصرف هستند. E Ink ادعا می کند که دوام، نازک تر و سبک تر از TFT های پایه شیشه ای هستند. طبق گفته این شرکت، نمایشگرهای oTFT برای گجت های”ایده آل” است.

به عنوان مثال، طراحان می توانند نمایشگرهایی با برند Legio را در لباس و جواهرات هوشمند بسازند. تاکنون، صفحه نمایش های ACeP عمدتا برای علامت گذاری استفاده شده اند، که البته به انعطاف پذیر بودن پنل ها نیاز ندارد.

اولین پنل Legio یک صفحه نمایش 2.1 اینچی و 240 در 146 پیکسلی با پشتیبانی از شش رنگ از جمله سیاه و سفید است. مجهز به کنترل کننده تک تراشه Ultrachip UC8156 است.

اگرچه ممکن است ePaper خیلی زیاد هیجان انگیز نبوده و کاربردی نداشته باشد، نمایشگرهای Legio مطمئناً پتانسیل بالایی دارند، مخصوصاً اگر شروع به استفاده در لباس ها و گجت های پوشیدنی هوشمند کنند.

نظر شما درباره این پنل جدید چیست؟ فکر می کنید نمایشگرهای رنگی E Ink می توانند آینده باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب بود کریس.

Milad7

ماشالا تکنولوژی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)