حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کلینیک دندانپزشکی زیبادنت، بهترین در دیجیتال ایمپلنت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چندین سال است که دندانپزشکی دیجیتال در سراسر دنیا رواج یافته است و با تکنولوژی های جدید همیشه در حال به روز شدن است این تکنولوژی ها در ایران هم تا حدودی به چشم می خورد اما با توجه به اینکه تجهیزات و تکنولوژی آن هزینه های بالایی دارند همه دندانپزشکان نمی توانند از این راهکار استفاده کنند. بنابراین می توان گفت ایران از برخی تکنولوژی ها جا مانده است اما چند سالی است که بحث دیجیتال ایمپلنت داغ است و در زمینه ایمپلنت انقلابی به وجود آورده است چرا که در این روش فرآیند درمان، درد و هزینه ها کمتر می شود و همین طور کسانی که دیابت یا فشارخون دارند هم می توانند با ایمپلنت دیجیتال صاحب دندان شوند کسانی که به دلیل ترس از جراحی از ایمپلنت سنتی استقبال نمی کردند حال می توانند به ایمپلنت دیجیتال اطمینان کنند.

چرا ایمپلنت دیجیتال را توصیه می کنید ؟

به چند دلیل! دلیل اول این است که در ایمپلنت دیجیتال دیگر آزمون و خطایی وجود ندارد و مشکلاتی که در روش سنتی وجود داشت دیگر مطرح نخواهد بود زیرا در روش دیجیتال ایمپلنت این مسائل از قبل پیش بینی می شود و در صد fail شدن ایمپلنت کمتر می شود. دلیل دوم اینکه دیگر نیاز به جراحی و بخیه وجود ندارد بنابراین نیازی به طی کردن زمانی طولانی به منظور جوش خوردن بافت ها وجود ندارد دلیل سوم اینکه در این روش خطای انسانی به حداقل می رسد و فقط بی احتیاطی بیمار می ماند که در صورت عدم رعایت بهداشت دهانی می تواند مشکل ساز شود.

برای انجام خدمات مربوط به زیبایی دندان نیاز به تخصص هست ؟

دندانپزشکان عمومی هم می توانند این کار را انجام دهند اما در کلینیک دندانپزشکی زیبادنت به دلیل تعهدی که به بیماران داده می شود در همه موارد خدمات زیبایی دندان از متخصصین مربوطه بهره برده ایم زیرا کیفیت و رضایت مشتری برای زیبادنت یک هدف است.

در سال های اخیر مساله دندانپزشکی زیبایی بسیار همه گیر شده به نظر شما این اتفاق می تواند مثبت باشد یا مانند عمل های زیبایی نگران کننده و خطرساز باشد؟

نمی تواند نگران کننده باشد زیرا در خدمات زیبایی دندانپزشکی آسیبی به بیمار وارد نمی شود اما موضوع نگران کننده این است که بعد از خدمات زیبایی دندان باید بهداشت دهانی و دندانی بیش از قبل رعایت شود زیرا با رعایت نکردن می تواند اتفاقات نگران کننده ای رخ دهد. خدمات زیبایی مثل کامپوزیت و لمینت با رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان منجر به آسیب دندان های اصلی می شود بنابراین تنها مسئله نگران کننده از سوی بیماران می باشد که کلینیک زیبادنت با خدمات پس از درمان به بیماران تا حدودی سعی دارد این مسائل را کنترل نماید.

به نظر شما اخلاق و برخورد خوب می تواند دلیل بر جذب و دفع بیمار باشد ؟ در این باره برای انتخاب پزشکان وسواس به خرج داده اید ؟

بله این موضوع کاملا مهم می باشد زیرا در طول درمان بیمار زمان زیادی را با پرسنل و پزشکان ما سپری می کند و حس رضایت بیمار برای زیبادنت بسیار اهمیت دارد بنابراین در انتخاب دندانپزشکان وسواس به خرج می دهیم تا بیماران را راضی نگه داریم.

هدفتان از ایجاد کیلینیک دیجیتال دندانپزشکی در ایران چه بوده است ؟

کیلینیک دیجیتال دندانپزشکی می تواند به بیماران کمک کند تا در زمان صرفه جویی کنند در مقابل هزینه ها را کاهش می دهد زیرا تمامی مراحل به صورت دیجیتال انجام می شود و شما برای تشکیل پرونده و یا عکسبرداری ها دیگر نیازی به نسخه چاپی نخواهید داشت بلکه همه موارد به صورت دیجیتال می باشد و به طور خودکار برای دندانپزشک ارسال می گردد. این هدف در زیبا دنت خلق خواهد شد تا در آینده شاهد نتایج مثبت و بازخورد های آن باشیم.

دیجیتال ایمپلنت

دیجیتال ایمپلنت

آیا عمل جراحی دیجیتال ایمپلنت نسبت به سایر روش های ایمپلنت دندانی درد کمتری دارد ؟

در حین عمل جراحی دیجیتال ایمپلنت و پس از درمان شما درد کمتری احساس می کنید زیرا در این روش با اسکنر های دهانی لثه شما بررسی می شود و با روش پانچ کاشت ایمپلنت صورت می گیرد بنابراین جراحی خاصی انجام نمی شود و حتی خونریزی کمتری هم دارد.

کاشت ایمپلنت دیجیتال چگونه است و مزایای آن چیست ؟

بیمار وقتی وارد کلینیک زیبادنت می شود برای کاشت ایمپلنت ابتدا توسط اسکنر داخل دهانی ، لثه و دهان بیمار اسکن می شود سپس عکاسی  CBC انجام می شود تا گایدهایی طراحی شود که با استفاده از آنها پانچ کردن لثه انجام میشود و فیکسچر هم داخل دهان قرار میگیرد و این فرایند می تواند از 24 تا 72 ساعت انجام شود که این موضوع زمان خود یک مزیت به شمار می رود.

اگر بخواهید یکی از مهم ترین تفاوت های دیجیتال ایمپلنت را با سایر روش ها بگویید آن تفاوت چیست ؟

یکی از مهم ترین تفاوت ها زمان می باشد زیرا در ایمپلنت سنتی به دلیل انجام جراحی باید دو ماه برای بهبود دوره نقاحت منتظر بمانید که در نهایت 3 الی 4 ماه زمان لازم دارید تا کاشت ایمپلنت انجام شود ولی در ایمپلنت دیجیتال این زمان کم شده است.

با توجه به اینکه در روش سنتی بازه زمانی برای جوش خوردن در نظر گرفته می شد اما در روش دیجیتال این بازه زمانی حذف شده است توضیحتون برای آن دسته افراد که این روش رو تبلیغات محض میدونن چیه ؟

با توجه به اینکه روش ایمپلنت دیجیتال در سراسر دنیا شناخته شده می باشد و می توان گفت جایگزین روش سنتی شده است بنابراین نمی توان به تبلیغاتی بودن این موضوع اشاره کرد اما موضوع مهم این است که به دلیل هزینه های بالای دستگاه های مورد استفاده در روش ایمپلنت دیجیتال همه دندانپزشکان قدرت خرید و تهیه این دستگاه ها را ندارند بنابراین در ایران این روش مرسوم نشده است و می توان گفت متاسفانه گاهی اوقات این روش را تبلیغات تلقی می کنند در صورتی که اصلا اینطور نیست. کلینیک دندانپزشکی زیبادنت با تهیه این دستگاه ها قصد دارد این تصورات اشتباه را از بین ببرد همچنین روش ایمپلنت دیجیتال را جایگزین ایمپلنت سنتی کند.

آیا این روش برای کسانی که بیماری هایی مانند فشار خون و یا دیابت دارند هم مناسب است ؟

خوشبختانه روش ایمپلنت دیجیتال برای همه افراد مناسب است

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

از اونجایی که تعدادشون زیاده فقط چند کارکتر اصلی معرفی میکنم.

SHREK

6 روز دیگه تا cyberpunk 2077😍😍😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات