حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 10i و ردمی ۹ پاور در Google Play Console دیده شدند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی، شایعات، شیائومی

شیائوی خداوندگار تولید یک دستگاه در چندین نام مختلف برای بازارهای مختلف است. امروز شیائومی Mi 10i و ردمی ۹ پاور در Google Play Console دیده شدند. این دستگاه ها احتمالا مدل هندی خانواده ردمی نوت ۹ جدید بازار چین هستند.

برند فرعی شیائومی یعنی Redmi اخیراً از سری Redmi Note 9 خود در چین رونمایی کرده است. این مجموعه دارای سه دستگاه است که عبارت است از: Redmi Note 9 4G ، Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G.

در این میان، ما قبلاً نسخه Redmi Note 9 5G بالقوه برای بازار جهانی یعنی Redmi Note 9T 5G را در وب سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده کرده ایم.

در حال حاضر، دو دستگاه باقیمانده نیز به عنوان نمونه های Redmi 9 Power یا (Redmi Note 9 4G با نام تجاری جدید در بازار هند) و Xiaomi Mi 10i یا (Redmi Note 9 Pro 5G با نام تجاری جدید برای بازار هند) ، در نسخه های مختلف نشان داده شده اند. این دستگاه ها در لیست کنسول Google Play مشاهده شده اند.

شیائومی Mi 10i

شیائومی Mi 10i

ردمی ۹ پاور

ردمی ۹ پاور

همانطور که در کنسول Google Play در لیست تصاویر Mi 10i و Redmi 9 Power دیده می شود، مشخصات هر دو دستگاه مطابق با نمونه های چینی مربوطه است.

به علاوه، ما هم Mi 10i و هم Redmi 9 Power را در لیست دستگاه های پشتیبانی شده گوگل مشاهده کرده ایم، که تقریباً همین داستان را به ما می گوید: “دستگاه های ریبرند شده”، زیرا شماره مدل دستگاه ها یکسان است و فقط C و I فرق دارند.

شیائومی Mi 10i از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 750G بهره می برد که با 6 گیگابایت رم جفت می شود. دستگاه از سیستم عامل Android 10 بهره می برد. سرانجام، این دستگاه با نمایشگر Full HD + ارائه خواهد شد.

از طرف دیگر، ردمی ۹ پاور دارای پردازنده Snapdragon 662 همراه با 4 گیگابایت رم، سیستم عامل Android 10 و نمایشگر Full HD + خواهد بود.

در حال حاضر، این همان چیزی است که ما در رابطه با گوشی های هوشمند Mi 10i و Redmi 9 Power داریم، اما مطمئناً طی روزهای آینده تعداد بیشتری نیز در همین گوشی دریافت خواهیم کرد.

نظر شما درباره این سیاست ریبرندسازی موبایل ها توسط شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۲۰۱۱ گوشی جدید سامسونگ معرفی شد گلکسی اس۲
۲۰۱۲ گوشی جدید سامسونگ معرفی شد گلکسی اس ۳
۲۰۱۳ گوشی جدید سامسونگ معرفی شد گلکسی اس ۴
چقدر اون زمان خوب بود

m.b

“شیائوی خداوندگار تولید یک دستگاه در چندین نام مختلف برای بازارهای مختلف است.”
این جمله چقدر آشناست؟ 🤔 😂

m.b

گویا اونایی که میخواستیم دارن میان گلوبال 🤔

Mahdi

واقعا؟

m.b

آره دیگه… این اسما رو میبینی که… هم مدل 4g و هم 5g دارن با اسمای دیگه ثبت میشن… نمیدونم… شاید…

TheFreeCritic

قا من بلرای سالم موندن پست ها یک طرحی کشیدم که امیدوارم عمل کنید اینطوری پست ها سالم میمونه و سطح کامنت ها افزایش پیدا بکنه . لطفا بخونید .

بسم الله الرحمن الرحیم
.

اهداف این طرح : سالم کردن پست ها از اسپم ها و مفید کردن بخش کامنت ها و بالا بردن سطح کامنت
کاری که شما دوست عزیز میتونید انجام بدید اینه که توی مقاللات لطفا اسپم و نظر سنجی نکنید !! لطفا و ناموسا !!!

شماره ی دو اینه که توی پست های تبلیغاتی اسپم بدید !! آره توی پست های تبلیغاتی هی پشت سر هم نظر سنجی بگیرید و اسپم کنید . سوال داشتید بپرسید و به سوالات و اسپم های دیگران جواب بدید !! اینطوری
هم مقالات سالم میمونن و نظرات غیر مربوط به مقالات اقای اع.ط.ایی نفوذ پیدا نمیکنن هم اینکه تعامل تبلیغات ها بالا میره !!!!! دوستان وقتی تعامل تبلیغات بالا بره اینطوری برای سایت هم بهتره چون تعرفه رپورتاژ بالا میره و سایت میتونه درآمد
بیشتری داشته باشه و نوییسنده استخدام کنه !! و ما میتونیم شاهد پیشرفت سایت باشیم .

دوستان لطفا از این به بعد تمامی اسپم های خودتون نمیدونم نظر سنجی های اقای عرفانی و سوالات و همه و همه رو توی رپورتاژ اگهی ها بنویسید !! و لطفا در مقالات نظر های مفید و مرتبط بدید !! با تشکر
این نوشته رو داخل پست های دیگه هم میذارم و امیدوارم شما هم رعایت کنید
ممنون از این که رعایت میکنید و پست هارو سالم میگذارید

#پایان اسپم در مقالات

SHREK

کاش K30 ultra گلوبال میومد به هانک.

Milad7

عجب نام گذاری عجیبی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)