حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لینک سازی اولیه مک تو وب

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

فروش دیجیتال یکی ازمهم ترین موضوع ها در جامعه کسب و کارهای امروزه است و اگر کسب وکاری بخواهد همچنان به فروش سنتی ادامه دهد احتمال شکست خوردن آنها  بالاست،به همین علت است که روزانه کسب و کار های زیادی اینترنتی یا دیجیتال می شوند.

 کسب و کار دیجیتال چیست؟

کسب و کار دیجیتال از فناوری برای ایجاد ارزش استفاده می کند به این صورت که با شناسایی درست مخاطب های خود در بستر های دیجیتال شروع به فعالیت می کند و نظر مخاطبان خود را جلب می کند تا بتوانند فروش بهتری را تجربه کنند.

نیاز های کسب و کار دیجیتال

امروز مردم بیشتر درآمد خود را اینترنتی خرج می کنند و این به این معناست که هر چه کسب و کار ها پر رنگ تر در دنیای دیجیتال باشند فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد، ولی برای هر کسب و کار اینترنتی نیازهای اولیه وجود دارد.

  1. سایت فروشگاهی
  2. حضور در شبکه اجتماعی مناسب
  3. تبلیغات مناسب
  4. رتبه مناسب در گوگل(سئو)
  5. برندسازی
  6. تولید محتوا

سایت فروشگاهی

طراحی سایت یکی از اصلی ترین نیاز های هر کسب و کار است،شاید خیلی از افراد با خود فکر کنند که یک کسب و کار دیجیتال برای فروش اولیه نیازی به سایت نداشته باشد ولی باید گفت زمانی که شما  تبدیل به یک برند معتبر شدید دیگر تغیرات بزرگی مثل راه اندازی سایت برای مخاطب های شما چندان خوشایند نیست و حتی ممکن است نداشتن سایت بخشه عمده از فروش شما به دلیل اعتماد نکردن مخاطب ها از دست برود.

ولی باید اشاره کرد که بدون سایت همه می توان در دنیای دیجیتال پیشرفت زیادی کرد ولی چگونه؟

با حضور در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین پلتفرم ها برای دیجیتال مارکتینگ است فعالیت در این شبکات می تواند مخاطب های زیادی برای شما و برند شما جذب کند.

آمار بدست آماده نشان داده است که 65% مردم ایرن حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند، با وجود این حجم از مخاطب شما با تبلیغات درست می توانید فروش بسیار خوبی داشته باشید.

تبلیغات

تبلیغات درست و به جا می تواند تاثیر به سزایی در جذب مخاطب شما داشته باشد ولی به شرطی که شما به خوبی مخاطب شناسی کرده باشید و بدانید در کجا باید تبلیغ کنید و نحوه درست تبلیغ کردن را بلد باشید تا بتوانید پیام خود را به مخاطب خود برسانید.

سئو

سئو چیست

به فرآیندی که شما باید طی کنید برای بهینه سازی سایت برای بالا آمدن در نتایج گوگل سئو گفته می شود.

سئو عملکرد های مختلفی دارد و چندین نوع سئو کردن ما در دنیای دیجیتال داریم و باید بدانید که سئو یک عملکرد دیجیتال مارکتینگ بسیار حرفه ایی است و هر کسی به راحتی نمی تواند یک سایت را سئو کند ولی اگر شما سایتی دارید که در آن فعالیت می کنید باید به سئو آن بسیار اهمیت دهید

برندسازی دیجیتال

برندسازی به مجموعه عملکرد هایی گفته می شود که شما برای ارتباط با مخاطب خود استفاده می کنید مثل

  • لحن صحبت کردن با مخاطب
  • هویت بصری برند
  • نوع محتوا تولید شده
  •  به طور کلی هر عملکردی که شما برای انتقال پیام به مخاطب خود  دارید

برندسازی خوب همان چیزی است که باعث می شود یک کسب و کار از رقبای خود پیشی بگیرد

تولید محتوا

محتوا خوب یک محرک عالی برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها ست زیرا شما می توانید با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و نظر آنها را به خوبی به خودتان جذب کنید و حتی می توانید بازخورد کسب و کار اینترنتی خود را با تولید محتوا مناسب دریافت کنید

جمع بندی کلی

کسب و کار دیجیتالی موفق است که همه این موارد را به درستی انجام دهد و مخاطب های خود را در راس نظر بگذارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تنکیو 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات